"גם נושאי תעודות כחולות יכולים להיות טרוריסטים" - סרוגים

"גם נושאי תעודות כחולות יכולים להיות טרוריסטים"

הוארך מעצרו של בן ה19 שנעצר הבוקר בחשד לדריסה בכוונה של דסטאו ביסט ז"ל. "מקווים שהפעם הצליחה המשטרה להניח ידה על מבצע הרצח ולהעמידו לדין", נמסר מארגון 'חוננו'

author-image
"גם נושאי תעודות כחולות יכולים להיות טרוריסטים"
  (צילום: חנוך דאום)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך עד יום חמישי את מעצרו של אימן אבו סיף, הצעיר בן ה-19 החשוד בגרימת מותו בכוונה של דסטאו ביסט ז"ל בעיר רמלה, במהלך מבצע 'שומר החומות'. אבו סיף מואשם בגרימת מוות בכוונה או באדישות וכן בקשירת קשר לביצוע פשע.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו בירך על הארכת המעצר, אולם מחה על שימוש המשטרה במינוח 'תאונת דרכים' לתיאור המקרה.

עוד באותו נושא

תושב רמלה נעצר בחשד לדריסתו של דסטאו ביסט

בהחלטתו כתב השופט טל ענר כי "שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. על עילת המעצר נדמה כי אין צורך להרחיב את הדיבר לאור התוצאה הקשה של האירוע".

(צילום: נתי שוחט\פלאש90)

משפחתו של ביסטאי: מאוכזבים ומצטערים

משפחתו של ביסטאי מסרה: "מאוכזבים ומצטערים מאוד שהמשטרה בחרה להשתמש במונח 'תאונת דרכים' בעוד שהתיק נחקר בחשד לרצח. הודעה זו של המשטרה פגעה בנו קשות, כשגם ככה אנו מתמודדים יום יום עם רצח אבינו שבוצע בדם קר".

"הגיע הזמן שהמשטרה תהיה מסונכרנת עם עצמה ותעשה את תפקידה כנדרש. אנו תקווה שהפעם כלל הגורמים יחברו יחדיו לחקור את החשודים ובכך להביאם לדין", הוסיפו.

עצרת לזכרו של ביסט (צילום: חנוך דאום)

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את המשפחה מסר: "האירוע בו נרצח דסטאו ביסטאי הי"ד הינו רצח מכוון כנגד יהודי והפקרת הקורבן להתבוסס בדמו. אנו מודים למשטרה על מעצר החשוד, אם כי באיחור רב, ומקווים שהפעם הצליחה המשטרה להניח ידה על מבצע הרצח והוא יועמד במהרה לדין".

גם נושאי תעודות כחולות יכולים להיות טרוריסטים

בנוסף, הוא מחה על הודעת דוברות המשטרה ואמר כי "יש להצטער על הודעת דוברות המשטרה אשר השתמשה במינוח 'תאונת דרכים', חרף כך שהחשוד נעצר בחשד לרצח. אנו מבקשים מכל גורמי החוק להתייחס לאירוע הרצח במלוא חומרתו עם כל המשמעיות הנלוות ולחדול מכיבוס המילים. הגיע הזמן ללמוד ממחדלי ניהול החקירה בתחילת הדרך ולתת יחס נכון לאירועי האלימות המתרחשים כנגד יהודים, מתוך הבנה שגם נושאי תעודות כחולות יכולים להיות טרוריסטים ולפעול יחד עם אויבנו בניסיון לפגע באזרחי ישראל היהודים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרוצח ישוחרר בעוד...
רעמ | 30-08-2021 21:04
הרוצח ישוחרר בעוד שבוע יקבלו פקודה מרע״מבנט וגנץ מיד יאשרו את השחרור