חמאס על פגישת גנץ ואבו מאזן: "סכין בגב של עמנו" - סרוגים

חמאס על פגישת גנץ ואבו מאזן: "סכין בגב של עמנו"

בחמאס גינו את הפגישה של שר הביטחון בני גנץ ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ואמרו כי מדובר ב"סכין בגבו של עמנו והקרבתו, ובגידה בדמם של השהידים. אבו מאזן לא מייצג את עמנו אלא את עצמו בלבד"

חמאס על פגישת גנץ ואבו מאזן: "סכין בגב של עמנו"
  (צילום: פלאש 90)

גינוי מעזה: חמאס הגיבו היום (שני) לפגישתם של שר הביטחון בני גנץ ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ואמרו כי מדובר ב"סכין בגב" של הפלסטינים. בארגון הטרור קראו לציבור להתנגד לקיום פגישות נוספות עם ההנהגה הישראלית.

"הפגישה היא סכין בגבו של עמנו והקרבתו, ובגידה בדמם של השהידים" אמרו בהודעת חמאס. "אבו מאזן ממשיך לוותר על הערכים הלאומיים ופועל לייפות את פני הכיבוש. הוא לא מייצג את עמנו אלא את עצמו בלבד. אנחנו קוראים להקים חזית התנגדות לדרך זו, שאינה מייצגת את עמנו".

עוד באותו נושא

אחרי פגישת גנץ-אבו מאזן: ההבהרה של נפתלי בנט


44

כאמור, שר הביטחון בני גנץ נפגש הלילה ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, כשמדובר בפגישה הראשונה משנת 2010 בין גורם מדיני בכיר לראש הרשות. מלשכתו של שר הבטחון נמסר כי גנץ ועבאס דנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים.

גנץ אמר ליו"ר הרש"פ כי ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית. עוד דנו השניים בעיצוב המציאות הבטחונית, האזרחית והכלכלית באיו"ש ובעזה. השניים סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר בסוגיות השונות שהועלו. בפגישה לקחו חלק מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, השר לנושאים אזרחיים חסיין א-שייח וראש המודכ"ל מאג'ד פארג'. בסיום הפגישה המקצועית נועדו גנץ ואבו מאזן ב-4 עיניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לחמאסניקים ,לא רק בגב עמכם
אחד העם | 30-08-2021 12:56
תירגעו לא רק בגב שלכם,זה עוד יותר סכין בגב של עמנו
סכין רב...
טבח מדופלם | 30-08-2021 14:28
סכין רב שימושית
2
הכל למראית עיין....
הקונספירטור הראשי | 30-08-2021 14:14
הכל למראית עיין. בעצם חמאס, אבו מאזן ובנט עושים יד אחת נגד עמישראל כדי להכחידו מעל פני האדמה. ממתי אנחנו מאמינים לערבים ? או לבנט ? או לגנץ ? או לשמאל ? כולם נגד היהודים. כולם רוצים להשמיד את מדינת ישראל. כולם משקרים כדי להרדים את הערנות שלנו. עבאס מנהל את הכל במיסתרים. עורו היהודים !
יש לי...
גבי ל. | 31-08-2021 11:34
יש לי עצה טובה בשבילך, קח כדור שנה, לך לישון לחצי שנה כשתתעורר תראה שאף אחד לא תקע סכין בגב של העם, המצב טוב בהרבה ממה שהיה כשהביובי הסתלק מחיינו, עבאס לא מנהל אותנו, הקורונה דעכה, החיים טובים, החרדים ילמדו לעבוד למחייתם וגם יחיו יותר טוב כי יעבדו בעבודות מועילות לא רק משגיחי כשרות ועוד מקצועות של כלום, אז באמת לך לישון קצת, תרגיש יותר טוב.