ירידה במספר חולי הקורונה, עלייה בחולים קשה - סרוגים

ירידה במספר חולי הקורונה, עלייה בחולים קשה

מנתוני משרד הבריאות עולה כי 6,576 חולי קורונה אובחנו אמש, המהווים 7.81 אחוז מתוך 87 אלף הבדיקות שבוצעו. מנגד, מניין החולים הקשים ממשיך לעלות ועומד כעת על 752 חולים

author-image
ירידה במספר חולי הקורונה, עלייה בחולים קשה
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 6,576 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה, המהווים 7.81 אחוז מתוך 87 אלף הבדיקות שבוצעו. למרות שמדובר באחוז תחלואה גבוה במיוחד, בפועל מדובר בירידה במספר המאומתים – כשהסיבה העיקרית לכך היא שאתמול בוצעו פחות בדיקות בהשוואה לימים האחרונים.

מנגד, מניין החולים הקשים ממשיך לעלות וכעת עומד על 752 חולים שמצבם מוגדר כקשה – מתוכם 156 מונשמים. כמו כן, אמש נרשמו 8 מתים מסיבוכי הנגיף, כשבכך מניין הנפטרים הכולל עומד על 6,990 קרבנות מתחילת המגפה.

עוד באותו נושא

מי נחשב מחוסן ומי פטור מבידוד? אלו ההנחיות

אמש ראשי משרד הבריאות הודיעו על הרחבת מבצע החיסון השלישי לכלל האוכלוסיה מעל גיל 12, לצד הגדרה מחודשת של מי נחשב כמחוסן. במסיבת עיתונאים נאמר כי אלו שמתחסנים במנה שלישית יקבלו פטור מבידוד מלא בעת חזרה מחו"ל וכן יהיו זכאים לתו הירוק.

לדברי שר הבריאות ניצן הורוביץ, " אנחנו יכולים להצביע על שיפור מסוים בנתוני התחלואה – אבל עוד מוקדם לדבר על סוף הגל הרביעי. יש מקום לאופטימיות, אבל אין לנו ודאות שההאטה בתחלואה תימשך באותה מגמהכולנו חייבים להמשיך להקפיד בצורה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות – לעטות מסיכות, להימנע מהתקהלויות, והכי חשוב – לשמור על קצב התחסנות גבוה ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הסיבה שמספר המאומתים...
דניאל | 30-08-2021 10:29
הסיבה שמספר המאומתים קטן נובע מכך שבוצעו פחות בדיקות. אתה ממש גאון. אני מציע לבדוק כל יום אלף בדיקות מתוכם יהיו מאה חיוביים והנה אנחנו יוצאים מהקורונה.
2
משרד הבריאות עושה...
חאלאססססססס | 30-08-2021 11:12
משרד הבריאות עושה במדינה טרור רפואי. התחלואה ירדה , התחלואה עלתה, איילת מינכאוזן אומרת שלא יהיה סגר, נו ,,,הכול דבש. כן ולא, אולי, כך וכך, פרופ' אומר כך, הפרופ' זרקא יגיד כך, מס' החולים קשה ירד, מס' החולים עולה. דיייייייי, שיגעתם אותנו. משרד התחלואה הזה צריך לעמוד לדין בהאג.
3
כתב טיפש חח,...
אביב | 30-08-2021 11:21
כתב טיפש חח, כמעט 8% מאומתים-האחוז הגדול ביותר עד כה בגל הזה והכתב הזה טוען שחלה ירידה במספר המאומתים. לא לימדו אותך בבית ספר שמסתכלים על האחוז ולא על המספר השלם???
4
צ
יהודי | 30-08-2021 11:39
למה אתם מבלבלים את האנשים....הדברים נמדדים על פי אחוזים ויש רק עליה אז אל תגידו ירידה.............................