
בית העלמין בכפר עציון, התקיימה היום (ראשון) הלוויתיו של איש ההתיישבות הראשון – שילה גל ז"ל, שנפטר אמש.

WhatsApp Video 2021-08-29 at 18.25.54| צילום: (קרדיט: דוברות המועצה אזורית גוש עציון)
גל ז"ל היה בין המקימים מחדש את כפר עציון. עמד בראשות המועצה במשך 20 שנה, ושימש כיועצו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. נוסף לכך, היה פעיל בפינוי ימית והלך לתמוך במפונים עם משפחתו, והיה פעיל בעוד מספר מאבקים.
כזכור, השבעה תתקיים בבית המשפחה באלעזר.



צריכים צריכים לארגן לוויה מכובדת למפעל ההתיישבות כולו שנהרס כליל על ידי הדתיים לאומיים בראשות ימינה, אלו שבנו הם אלו שהחריבו הפה שאסר הוא הפה שהתיר, בהספדים צריך לכבד את הרבנים לבנון ומלמד שנתנו רוח גבית להחרבת ההתנחלויות ,שנמצאים ברגע האחרון לפני פינוי כולל ועקירתם המוחלטת , אם ה לא יבנה בית שוא עמלו בוניו בו