נעצרו 33 גברים שפיתו ילדות ברשת - סרוגים

נעצרו 33 גברים שפיתו ילדות ברשת

המשטרה עצרה 33 בני אדם ממגוון ערים בארץ החשודים בניסיון לפתות קטינות ברשתות החבריות. 2 שוטרות התחזו לתלמידות אולפנה ולכדו את המעורבים: "להסביר לילדים לא לענות ברשתות לזר"

נעצרו 33 גברים שפיתו ילדות ברשת
  (צילום: דוברות משטרת ישראל)

33 בני אדם נעצרו בחשד שניסו לצוד ילדות ברשתות החברתיות ביניהן בטיקטוק ובאינסטגרם.

במשך ארבע חודשים הופעלו 2 סוכנות משטרתיות אשר התחזו לילדות בנות 13, תלמידות אולפנה, אשר פעלו ברשתות החברתיות המועדפות על ידי בני הנוער כמו טיק טוק, אינסטגרם ועוד. מרגע כניסתן לרשתות החברתיות בכינוי: "לי"- ו"קים" הן נחשפו למאות הצעות על ידי גברים שכללו תכנים מינים כמו חשיפת איברי מין, תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני בוטה, הצעות תשלום בעבור מין והצעות למפגשים במטרה לספק את תאוותם המינית החולנית.

(צילום: דוברות משטרת ישראל)

הבוקר, לאחר פעילות סמויה של ארבעה חודשים, פשטו השוטרים על בתיהם של 33 החשודים מהצפון ועד לדרום במספר יישובים, בהם: ירושלים, אילת, באר שבע, חיפה וגבעתיים.

החשודים מוכרים למשטרה

בין החשודים נעצרו תושב פתח תקווה, בן 51, שריצה בעברו 8 שנות מאסר בגין עבירות מין, תושב חיפה בן 20 מפוקח מין ותושב גבעתיים בן 75. לעצורים מיוחסות 27 עבירות ביניהן מעשה מגונה בקטין, הטרדה מינית וניסיון לשדל לזנות והבוקר כולם יובאו לבית המשפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

(צילום: דוברות משטרת ישראל)

במהלך המבצע נתפסו גם מחשבים ניידים וסמארטפונים שעל פי החשד שימשו לניהול שיחות והפצת חומרי פדופיליה.

עוד באותו נושא

סוכנת סמויה תפסה 16 חשודים בפדופיליה

לשוחח עם הילדים

"משטרת ישראל קוראת להורים / אפוטרופוסים לשוחח עם הילדים מגיל צעיר על הסכנות הרבות הקיימות ברשתות ולהסביר להם כי בכל מקרה שבו זר פונה איליהם בדגש על הרשתות החברתיות אסור לענות ויש להפנות את השיחה למבוגר האחראי", אמרו במשטרה.

(צילום: דוברות משטרת ישראל)

במשטרה הוסיפו: "כמו כן יש להנחות את הילדים שלא לעלות תמונות ברשתות החברתיות הפתוחות לכלל הציבור, להשתמש אך ורק בחשבון פרטי ולא לאפשר חברויות לאנשים שאינם מכירים בפועל. בנוסף מומלץ לגלות ערנות ולעקוב אחר הרשתות החברתיות בהם ילדיהם גולשים, מהניסיון המצטבר של משטרת ישראל עולה כי הקטינים חוששים לשתף את המידע עם הוריהם מחשש שיגבילו את השימוש שלהם באותן רשתות חברתיות. כן במקרים בהם הקטינים מאוימים עי אותו מטריד הם אף פוחדים לשתף את המקרה ומסתירים אותו. בכל מקרה של חשד על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט יש לפנות למוקד 105 של משטרת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רדיפת הגברים במדינת...
Dude | 29-08-2021 15:20
רדיפת הגברים במדינת ישראל נמשכת