חדשות

בני זוג חשודים כי ניהלו מעבדת סמים בתל אביב

בני זוג בני 40 מתל אביב נעצרו בחשד שניהלו מעבדת סמים בדירה בעיר. שתילי מריחואנה במשקל של 24 קילוגרם נמצאו בדירה. מעצרו של החשוד הוארך עד יום שלישי, בת הזוג שוחררה למעצר בית

((צילום: דוברות המשטרה))

בני זוג מתל אביב נעצרו בחשד כי ניהלו מעבדת סמים בדירה בעיר.

מתארגנת הפגנה: לקראת הצבעה על חוק הקנאביס

המשטרה פתחה לפני 3 ימים בחקירה כאשר במהלך חיפוש של בלשי לב ת"א בדירה ברחוב גר צדק בעיר איתרו מעבדת סמים. עם הגעת השוטרים לדירה הבחינו בגבר זורק דלי מהחלון ובהמשך התברר כי מדובר בשתיל של סם החשוד כמריחואנה. עוד מצאו הבלשים בדירה עשרות רבות של שתילי סם החשוד כמריחואנה במשקל כולל המוערך ב-24 ק"ג.

(דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו את החשוד ואת בת זוגו, בני 40 מת"א והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום החקירה ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, מעצרו של החשוד הוארך ב-6 ימים ועד יום שלישי. ביהמ"ש שחרר את החשודה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו