מיוחד: טרנטינו במחווה לישראלים בפסטיבל הקולנוע בירושלים - סרוגים

מיוחד: טרנטינו במחווה לישראלים בפסטיבל הקולנוע בירושלים

גאווה ישראלית: בפסטיבל הקולנוע בירושלים נערך ערב מחווה לחברת הסרטים "קנון", שייסדו זוג ישראלים. לכבודם דיבר על הבמה קוונטין טרנטינו

מיוחד: טרנטינו במחווה לישראלים בפסטיבל הקולנוע בירושלים
  (צילום: איתמר גינזבורג)

קוונטין טרנטינו, אחד מהבמאים האגדיים שידע העולם, השתתף הערב (חמישי) בערב מחווה לחברת "קנון גרופ", במסגרת פסטיבל הקולנוע בירושלים.

טרנטינו בפסטיבל הקולנוע בירושלים (צילום: איתמר גינזבורג)

ערב המחווה

הצלחת "קנון גרופ" מיוסחת למנחם גולן ז"ל ויורם ארבל, זוג מפיקים ישראלים שקנו אותה והפכו אותה לאחת מחברות הפצת הסרטים הגדולות שהיו בעולם.

זוכה האוסקר, טרנטינו, השתתף בפאנל שדן על מורשת חברת הפצת הספרטים. יחד איתו דנו בנושא: יורם גלובוס (שהשתתף באופן מקוון), והבמאית והתסריטאית הילה מדליה. הנחה את הפנאל במאי הקולנוע נבות פפושדו.

הפאנל בו השתתף טרנטינו (צילום: איתמר גינזבורג)

טרנטינו ופסטיבל הקולנוע

בפתיחת הערב השתתפו קוונטין טרנטינו ואישתו דניאלה פיק בקבלת הפנים שנערכה לכבודם. בהמשכו הציג טרנטינו תוכנית סרטים מיוחדת שאצר בשיתוף עם פסטיבל הקולנוע ירושלים.

קוונטין טרנטינו עם אישתו דניאלה פיק, יחד עם נועה רגב מנהלת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים (צילום: איתמר גינזבורג)

התוכנית כוללת שמונה סרטים שיוצגו בפילם 35 מ"מ. בסיום הפאנל נערכה הקרנה של הסרטים: "רכבת אל החופש" ולאחריו "עכבר הברים". דניאלה וקוונטין טרנטינו, שהיו אורחי הכבוד באירוע, נשארו לצפות ביחד עם הקהל בסרט "רכבת אל החופש".

טרנטינו בפסטיבל הקולנוע בירושלים (צילום: איתמר גינזבורג)

זוהי אינה הפעם הראשונה השבוע בה טרנטינו עושה מחוות של כבוד לישראלים. הבמאי הגיע יחד עם רעייתו גם לטקס פרסי אקו"ם שהתקיים ביום שלישי. טרנטינו הגיע למקום בכדי לעשות כבוד למירית שם אור, אמא של דניאלה פיק וחמותו של הבמאי, שזכתה במעמד לפרס מפעל חיים על תרומתה למוזיקה הישראלית.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עוד גוי שהתחתן...
אני | 27-08-2021 11:05
עוד גוי שהתחתן עם יהודיה..עכשיו כשהיא נולדה אמרו בת פלוני לפלוני..הפולני הזה שהוא מן הסתם יהודי מי יודע מה איתו..הוא מצא יהודיה אחרת? הוא נשאר רווק? אבל אתם בני ובנות ישראל שמתחתנים עם גויים וגויות לא אכפת לכם שאותו אחד או אחת שהכריזו עליהם בשמיים והכי מדוייק בשבילכם נמצא איפה שהוא חסר כמעט אפילו ריק!
את/ה חולה...
מירי | 28-08-2021 14:36
את/ה חולה נפש
אידיוט ...
עדה | 28-08-2021 11:01
אידיוט
2
קוונטין אתה אגדת...
טרנטינו גאווה לישראל | 28-08-2021 11:35
קוונטין אתה אגדת קולנוע עוד בחייך ואיזה כיף לנו שאתה עכשיו חלק מאיתנו ישראלי בעל פרסים חשובים אוסקרים גלובוסי זהב מפסטיבל קאן ונציה וברלין גאווה שאתה ישראלי
3
יורם גלובוס ולא...
יעל נטר | 28-08-2021 22:19
יורם גלובוס ולא יורם ארבל