הטליבאן: "מגנים את הפיגוע בשדה התעופה בקאבול" - סרוגים

הטליבאן: "מגנים את הפיגוע בשדה התעופה בקאבול"

ארגון הטליבאן גינה את הפיגוע הקטלני בשדה התעופה בקאבול, בו נהרגו לפחות 40 בני אדם ונפצעו מאות נוספים: "כל מעגלי הרשע ייעצרו באופן מיידי". בארה"ב מעריכים כי דאעש עומד מאחורי הפיגוע

author-image
הטליבאן: "מגנים את הפיגוע בשדה התעופה בקאבול"
  (צילום: ג'ון סמית'\שאטרסטוק)

שעות ספורות אחרי פיגוע ההתאבדות הקטלני מחוץ לשדה התעופה בקאבול שבאפגניסטן, ארגון הטליבאן הוציא הודעת גינוי לאירוע שבו נהרגו לפחות 40 בני אדם ונפצעו 120 נוספים. עם זאת, בדבריהם נטען כי הפיגוע אירע באזור שנשלט עדיין על ידי האמריקנים.

"האמירות האיסלאמית מגנה בחריפות את הפגיעה באזרחים בשדה התעופה של קאבול" אמרו בהודעתם. אנחנו עוקבים באדיקות אחרי האירועים במדינה, ופועלים לשמור על ביטחונם של אזרחי אפגניסטן. כל מעגלי הרשע ייעצרו באופן מיידי".

עוד באותו נושא

פיגוע ענק בשדה התעופה בקאבול, מעל 40 הרוגים

כאמור, פיצוץ עז נרשם היום בצהריים מחוץ לשדה התעופה בקאבול שבאפגניסטן, לאחר שמחבל מתאבד התפוצץ מחוץ לאחד השערים המובילים אל תוך השדה. בכלי התקשורת באפגניסטן דווח כי חילופי אש נרשמו במקום, כאשר לפחות 40 בני אדם נהרגו ומאות נוספים נפצעו באירוע.

בארה"ב מעריכים כי ארגון דעאש הוא זה שעומד מאחורי הפיגוע. בעקבות האירוע נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נכנס להערכת מצב בפנטגון – וכתוצאה פגישתו של ביידן וראש הממשלה נפתלי בנט נדחתה עד להודעה חדשה. עוד דווח כי לפחות 4 מההרוגים היו חיילים בצבא האמריקני.

בימים האחרונים אלפי אזרחים אפגנים נהרו לשדה התעופה בקאבול, במטרה לברוח מהמדינה בעקבות עליית הטליבאן לשלטון. הבוקר ארה"ב ובנות בריתה קראו לאזרחים האפגנים המתקהלים בשערי נמל התעופה לעזוב את המקום, על רקע החשש מפני פיגוע שיתבצע שם על ידי תומכי הטליבאן ודאעש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תמימים האמריקאים. הטליבאן...
יוסי | 26-08-2021 20:09
תמימים האמריקאים. הטליבאן עובד עם דאעש טיפשים. שני ארגוני טרור סונים.
2
פיגוע לא ליבתי
אחד העם | 26-08-2021 20:34
לטענת טליבאן אין לייחס שום משקל לפיגוע מפני היותו פיגוע לא ליבתי,גורמים בארהב ביקשו מבנט לחוות את דעתו המקצועית על רמת הליבתיות של הפיגוע ,בפגישתו מחר עם הנשיא,בלשכת בנט מתייעצים כל העת עם ראש הממשלה הרזרבי יאיר לפיד שעבר כמצטיין את לימודי הליבה
חחחזקק
אלוף העם! | 26-08-2021 23:00
אין דברים כאלה...
3
"מגנים את פיגוע השהידים הקדושים אללא ירחמם"
נפתלי | 27-08-2021 1:08
מגנים אבל נהנים מכל רגע