כבוד למגזר: מפקד סרוג חדש לבית הספר לקצינים - סרוגים

כבוד למגזר: מפקד סרוג חדש לבית הספר לקצינים

אל"מ יהודה ואך נכנס לתפקידו החדש כמפקד בית הספר לקצינים, במקום תא"ל גיא לוי שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. בדבריו אמר לקצינים כי "אתם תכריעו את המלחמה הבאה"

כבוד למגזר: מפקד סרוג חדש לבית הספר לקצינים
  (צילום: דובר צה"ל)

מפקד סרוג חדש: אלוף-משנה יהודה ואך נכנס לתפקיד מפקד בית הספר לקצינים (בה״ד 1) במקומו של תת-אלוף גיא לוי, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות ומשרת כיום כקצין חיל הרגלים והצנחנים הראשי. טקס החילופים נערך הערב (רביעי) במחנה ״לסקוב״ בראשות מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

מפקד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, אמר כי ״הקצינים המוכשרים במקום זה נתבעים להיות המפקדים המובילים את צה"ל, בימי שגרה ובאימונים. הם מובילים ומעצבים את בניין הכוח ונכונים בכל יום ושעה לעת משבר ומלחמה ולהנחלת הניצחון".

"גיא, אני רוצה להגיד לך תודה. תחת פיקודך, קצין ביחידות המתמרנות הופך מנוסה ומתורגל יותר מכל תקופה אחרת שהייתה בבה"ד. הקצין הינו נכון, עצמאי, בעל ביטחון עצמי ואחריות אישית וממילא ינצח בכל עימות" הוסיף והודה למפקד היוצא. "יהודה, אין לי ספק שמהר מאוד תביא את היכולות המנהיגותיות והמקצועיות שלך לידי ביטוי. אתה קצין מוכשר ואדם ערכי מהמעלה הראשונה. אני בטוח שתצליח במקום החשוב הזה".

(צילום: דובר צה"ל)

"במשך שירותי כקצין חוויתי אתגרים, פגשתי קצינים רבים לאורך הדרך, כמפקדים וכפקודים, במקומות רבים ובמצבי מבחן שונים" סיכם גיא לוי את כהונתו. "כך התעצבה תפיסת הפיקוד שלי, אשר השפיעה ללא ספק על הדרך בה בחרתי לפקד על המוסד המיוחד הזה ועל הדרך בה ניסיתי להעביר מניסיוני אליכם, אל דור המפקדים הבא".

"מכאן באותו מישור רוחות ומאותם קירות אבן, אצא בעוד זמן קצר למשימתי כקצין חי״ר וצנחנים ראשי עם תרמיל מלא בחוויות, באתגרים, במחשבות ובתובנות באשר לצה״ל בכלל ולקצינים המובילים אותו אשר הוכשרו כאן על רחבת המסדרים" הוסיף. "אני מודה לכם מעומק ליבי, סומך עליכם וגאה בתקופת הפיקוד עליכם ועל המקום המיוחד הזה".

(צילום: דובר צה"ל)

המפקד הנכנס אמר בנאומו הראשון כי "זהו בית הספר לקצינים, מקום בו מכשירים מפקדים חדורי תודעת ניצחון, בני אדם ערכיים ואזרחים למופת. במקום זה אנו כחלוצים וכשליחים לפני עמנו. היום אני מקבל בהתרגשות רבה את האחריות על הכשרת הקצונה בצבא ההגנה לישראל ומודה על זכות זו".

"צוערים – קציני צה"ל לעתיד, גורל המערכה, האחריות הרחבה על השגת הניצחון ובניית קומתם הערכית והאנושית של חיילכם נשאית על כתפיכם. אתם דור העתיד של צה"ל ושל מדינת ישראל. אתם תכריעו את המלחמה הבאה. כאן במקום הזה, תפגשו דמויות מופת, תלמדו טכניקות ותרגולות מקצועיות, אך מעל הכל אתם פה כדי לברר את תודעת שליחותכם. מי שיודע לשם מה הוא נלחם, אין שום כוח בעולם שיוכל לעמוד בפניו. אנחנו, המפקדים, ניצבים אתכם כאן במסע ונעשה הכל כדי לצרוב את מירב החוויות על בשרכם, לפני שתפגשו אותן בשדה הקרב, וללמד אתכם כיצד לעשות זאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הם כבר הכריעו
אחד העם | 26-08-2021 2:27
על ידי זה שהם מונעים מהחיילים להגן על עצמם ולפתוח באש כלפי המחבלים על פי מוסר התורה הבא להרגך השכם להרגו ,וכל זאת כדי להגן על ממשלת עבאס והסרוגים,כבוד למגזר
2
כבוד למיגזר שיגזר...
המספרים של ארתור,ליגזור את המיגזר | 26-08-2021 8:36
כבוד למיגזר שיגזר בקרוב, ואסון למדינה שאלה הם מפקדיה,כמו הטינוף שטרן ימח שמו,והמנדלבליט חלאה תת אנושי,ועוד הרבה יצורים עלובים,אתם כבר לא תורמים אתם בוגדים,ושקרנים,וגזלנים,
עדין חים?...
רוני | 29-08-2021 18:07
עדין חים? הומואים סרוגים ארורים,כל סרוג צריך לזרוק לכלבים זה התיקון של זבלים בוגדים,הכלבים הם פתרון לזבלים כמוכם לא יהיו עוד זבלים סרוטים בצבא,כולם אפסים הביתה זבלים ישמעאלים,
אתם זוג...
רוני | 26-08-2021 14:53
אתם זוג סרוג הומואים ארורים?אתה והאפס מאופס,שני מיתרוממים הומואים זה מה שמיצרים הסרוגים,הומואים דתלשים,שינוי מין,לפי הערכה גסה יצאו בשאלה מהסרוגים החארות כמוכם לפחות 5784 יצורים ללא זהות, חילונים ביגלל חינוך לקוי,והטרדות של מזוקנים שלכם התוצאה מדברת כאן,זבלים,מיתרוממים ללא הפסקה,סרוטים,
מה האמת...
ארור | 26-08-2021 11:49
מה האמת כואבת לתחת שלך כלב ארור
, חוץ...
אפס מאופס | 26-08-2021 10:42
, חוץ מקללות ודברי בלע - מה אתה תרמת למדינה, לתושבים, לקהילה ?
3
כבוד למיגזר??אז אייפה...
בושה | 26-08-2021 11:48
כבוד למיגזר??אז אייפה כבוד לחיילי צהל שהם בטווח האש ולא מעניין אותכם קודם כל שהמחבלים לא יפגעו
4
כבוד גדול מאד
ש.ז | 26-08-2021 15:02
הכבוד יהיה אם תפסיקו את הגזענות שלכם ותפסיקו לחשוב שאתם גזע עליון בינינו היהודים, לא ולא, מספיק האכלתם אותנו מרור ולא רק בפסח.