רב חרדי מוכר נעצר בחשד להזמנת רצח - סרוגים

רב חרדי מוכר נעצר בחשד להזמנת רצח

המשטרה עצרה את שלום דומרני בחשד שניסה להתערב במערכת הבחירות המקומיות בנתיבות. יחד איתו, נעצר גם רב חרדי מוכר. שמו עדיין אסור לפרסום. החשד: ניסו לסחוט את 'הרנטגן' והזמינו רצח של אחד מראשי החצר שלו. ראש העיר הנבחר יחיאל זוהר: "להבנתי מדובר במקרה הקשור לבעלי עסקים בעיר, אך אותם בעלי עסקים ידעו להגיב בהתאם"

author-image
רב חרדי מוכר נעצר בחשד להזמנת רצח
  הרב יעקב איפרגן ועו"ד ציון אמיר (צילום ארכיון: פלאש 90)

המשטרה עצרה אתמול (שבת) את שלום דומרני בחשד שניסה להתערב במערכת הבחירות המקומיות בנתיבות. יחד איתו, נעצר גם רב חרדי מוכר. שמו עדיין אסור לפרסום.

בסך הכל נעצרו בפרשה הנוכחית ששה חשודים חלקם מה שמכונה 'חיילים' של דומרני. אחד מהחשודים נפצע קשה בשבוע שעבר בפיצוץ מכוניתו באשקלון, והוא נעצר למרות שהוא עדיין מאושפז בבית חולים בעיר. העצורים חשודים כי היו מעורבים בניסיון לסחוט את הרב יעקב איפרגן, המכונה 'הרנטגן'.

החשד בגינו נעצר הרב החרדי המוכר הוא סחיטה באיומים והזמנת רצח של אחד מראשי החצרות המתחרות. עורכי דינו של הרב מכחישים את המיוחס לו וטוענים כי מדובר בעלילה.

ראש העיר הנבחר בנתיבות יחיאל זוהר, אמר בעקבות המעצרים: "אני מופתע מהמעצרים. העיר נתיבות היא עיר מוגנת. להבנתי מדובר במקרה הקשור לבעלי עסקים בעיר, אך אותם בעלי עסקים ידעו להגיב בהתאם".

המעצרים מתרחשים על רקע סדרת ניסיונות חיסול בעולם התחתון, שהתרחשו בשבוע שעבר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כותרת לא מדוייקת ומסיתה
יצחק | 10-11-2013 11:03
מלבד העובדה שכבר שבענו מאנשים שהפרקליטות 'עצרה לחקירה'... (מלבד שיש לנו מפכ"ל, רמטכ"ל וראש ממשלה שאיבדו את התפקיד על דברים שלא יצאו מהם כלום)... וזה לא קשור לסלידתי מהבאבות והחצרות, ועוד יותר עצם הקשר שלהם לכל האנשים המפוקפקים
2
הוא בכלל בשמים
ר,ב | 10-11-2013 13:29
ידוע שהרב אברגל עלה לשמיים כל תקופת הבחירות ושמעתי מחסיד מובהק שלו שדיבר ברצנות בלי להתפקע מצחוק שגם שראיתם אותי על כדור הארץ הוא אמר זה לא היתי אני ולכן השאלה הנשאלת אם בטרם המעצר מששו כראוי את הרב לבדות בברור שהכן זה הוא