נקבע מותן של אם מקריית ארבע וביתה התינוקת - סרוגים

נקבע מותן של אם מקריית ארבע וביתה התינוקת

בתאונה הקטלנית במצפה רמון נקבע מותה של תושבת קריית ארבע כבת 30 ושל ביתה הפעוטה בת ה-4 חודשים. בנה בן ה-8 נפצע באורח קשה ו-2 גברים נוספים פצועים במצב בינוני

author-image
נקבע מותן של אם מקריית ארבע וביתה התינוקת
  התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה החזיתית הקטלנית בכביש 40: לאחר ניסיונות החייאה מאומצים, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותה של אישה בשנות ה-30 לחייה. במסוק מפונה פעוטה בת 4 חודשים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. לאחר מספר שעות של החייאה, נקבעה מותה. הוענק במקום טיפול רפואי לילד בן 8 במצב קשה עם חבלת בטן, שיפונה בדקות הקרובות במסוק צבאי לביה"ח ו-2 גברים כבני 25 במצב בינוני.

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

אלכסנדר גל, חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בזירה החייאה על הגברת שלמרבה הצער נקבע מותה בזירה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה בת 4 חודשים ולילד כבן 8 שנפצעו באורח קשה, ולשני גברים שנפצעו באורח בינוני".

אריאל בן אור, מתנדב זק״א מצפה רמון שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מערבות 2 כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים מרוסקים בצד הכביש, נהגת אחד הרכבים שכבה מחוץ לרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי לאחר פעולות החייאה פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום, תינוקת כבת 4 חודשים פונתה במסוק מד״א תוך כדי פעולות החייאה לביה״ח. ילד כבן 8 פונה במסוק צה״ל במצב קשה ושני נפגעים נוספים פונו במצב בינוני לביה״ח סורוקה. מתנדבי זק״א צוות מצפה רמון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נפתח לתנועה כביש 40 סמוך לכלא נפחא בשני הכיוונים.

חוקרי המשטרה פתחו בבירור נסיבות התאונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עצוב ...
יוסי | 22-08-2021 21:27
עצוב