דיווח: בנט יטוס לפגישה עם ביידן ללא רעייתו גילת - סרוגים

דיווח: בנט יטוס לפגישה עם ביידן ללא רעייתו גילת

רגע לפני נסיעתו הראשונה של נפתלי בנט לארה"ב, מסתמן כי ראש הממשלה ייסע לוושינגטון ללא רעייתו גילת. אמש בנט אמר כי בפגישה עם הנשיא ביידן "ישנם נושאים רבים על הפרק, אך בראש ובראשונה נעסוק בפעולות איראן"

author-image
דיווח: בנט יטוס לפגישה עם ביידן ללא רעייתו גילת
  (צילום: גילי יערי\פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט ייצא ביום שלישי הקרוב לביקורו המדיני הראשון בארה"ב, אך מי שצפויה להישאר בארץ היא רעייתו גילת – שלא תיסע עם בעלה לוושינגטון. כך דווח הבוקר (ראשון) בידיעות אחרונות.

מדובר בשינוי ממדיניותו המוכרת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שצירף את רעייתו שרה כמעט לכל נסיעה מדינית בחו"ל. לפי הדיווח, מי שכן יתלווה לבנט בנסיעה הוא היועץ לביטחון לאומי, ד"ר אייל חולתא, שייפגש עם מקבילו האמריקני ג'ייק סאליבן כחלק מהביקור המדיני.

כאמור, בנט ימריא לוושינגטון ביום שלישי אחר הצהריים, וצפוי לנחות בארה"ב בלילה שבין שלישי לרביעי. ביום הראשון לביקורו בנט ייפגש עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן ושר ההגנה לויד אוסטין, וכן ישוחח עם ראשי שדולת איפא"ק הפרו-ישראלית. ביום חמישי בנט יגיע לראשונה לבית הלבן, וייפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

עוד באותו נושא

ביקור בנט בארה"ב: רק 3 ימי בידוד בחזרה


8

אמש בנט התייחס לביקור המתוכנן בארה"ב ולפגישה עם ביידן, וכתב בפייסבוק כי "ישנם נושאים רבים על הפרק: עזה, סוריה, לבנון, חיזוק הקשרים בינינו, אך בראש ובראשונה נעסוק בפעולות איראן ותכנית לבלימתם". לדבריו, "כשאשוב לכאן אפגש עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל (כפוף לקורונה), ומאוחר יותר אני צפוי לצאת לפגוש את נשיא מצרים. המטרה היא חיזוק יחסי החברות שלנו עם המדינות הללו, ביסוס מעמדה של ישראל באזור ובעולם, חיזוק הכלכלה וההייטק הישראלי, והבטחת עליונותנו הצבאית אל מול אויבינו—תמיד".

בלשכתו של בנט אמרו בשבוע שעבר כי "ביקורו של ראש הממשלה יחזק את השותפות הקרובה בין ארה"ב לישראל וישקף את הקשרים העמוקים בין המדינות. רה"מ ונשיא ארה"ב ידונו בשורת נושאים מדיניים, כלכליים וביטחוניים, ובראשם הגרעין האיראני". במקביל, בבית הלבן אמרו כי "הנשיא ביידן וראש הממשלה בנט ישוחחו על נושאים קריטיים לביטחון האזורי והעולמי, כולל איראן. הביקור יהווה גם הזדמנות לשוחח על המאמצים לקידום שלום, ביטחון ושגשוג לישראלים והפלסטינים והחשיבות של עבודה משותפת למען עתיד בטוח יותר למזרח התיכון".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
מה קרה , לגילה אין כביסה ?
יוסי הקטן | 22-08-2021 9:38
היא לא מצטרפת כי השבכ הודיע לנפתלי שאין להם מאבטחים פנויים. כולם נסעו לאבטח את נתניהו אשתו ואת הילד.
2
שרה הייתה נוסעת...
מחלקת פיקוח | 22-08-2021 10:05
שרה הייתה נוסעת כדי לפקח על שני דברים : על כיבוס הכביסה שהביאה מישראל ועל בעלה שיש לו חולשה לנשים אחרות.
3
גם היא הבינה ש...
יובל | 22-08-2021 10:34
גם היא הבינה שבנט הוא לא ראש ממשלה..בובה לכל היותר...ולא מתאים לה לשחק את תפקיד אשת בובת ראש הממשלה.
נראה לי שהוא פועל כמו אב אחראי למשפחתו
, | 23-08-2021 5:27
לא משנה כמה יהיה טוב ראש הממשלה תמיד יהיה מי שמנקודת מבט מעוותת ימצא מה להגיד מה יותר נכון שהאם נשארת עם ילדיה בתקופה זו? מכל נקודת מבט זה נכון עלאף שאולי לבנט זה היה נוח שהיא תבוא איתו והוא ויתר על הנוחות. כי הוא מקדיש למשפחה. בנוסף זה בטוח חוסך עלויות לקופת המדינה וכבר משרד ראש הממשלה מצמצם אות ההוצאות הם מתנהלים בצניעות ובתרבות משפחה איכותית ויפה ואחראית וראש הממשלה מגלה אחריות כלפי הקורונה והמדיניות הבטחונית ואין ספק שיש לו עבודה ממש קשה ושיהיה לו בהצלחה אני מאמינה בבחור הזה שיתנו לו מאה ימי חסד בשקט שהוא יעשה פה תהפוכות חיוביות
ההיפך
רופאי שיניים | 22-08-2021 21:33
הוא לא נוהג כמו הקודם אשתו לא ראש ממשלה והוא לא סגן
4
אפשר להצטרף עם התינוק ? יש לנו המון כביסה
שרה | 22-08-2021 12:23
תודה מראש.
5
ילד קטן ומפגר
בן גיגי | 22-08-2021 12:31
להראות לכל העולם אני לא כמו ביבי אני שומר על כספי ציבור[מה שנשאר אחרי המאה מליארד שחילקתי לרעמ חמאס ודעאש]אונה לך וטונה לך ,לומדים אורות של מרן הרב ,מדברים גבוהה גבוהה ,ומתנהגים כמו ילד מפגר
6
בטח האמריקאים הציעו לו תחליף כלשהו
אליצור | 22-08-2021 16:23
מי שבוגד במדינתו ובהבטחותיו לבוחר, יבגוד גם באשתו
7
בנט טורס
יהודי | 22-08-2021 21:00
המלצה חמה תשאר שם טוב לך וטוב לנו
8
נותן דוגמא
אלי | 22-08-2021 21:35
לא כמו הקודם. ענייני, דואג למדינה. לא עושה רוח לא מצרף את אשתו. שום מנהיג לא מצרף חוץ מ.............
9
צודקת
בן אבו | 22-08-2021 22:06
מתביישת בו ,כנראה יש קצת שכל