לאחר שאושפז: בנט ונתניהו התקשרו לבן גביר - סרוגים

לאחר שאושפז: בנט ונתניהו התקשרו לבן גביר

לאחר שחבר הכנסת איתמר בן גביר אושפז אתמול בעקבות החרפת תסמיני הקורונה, התקשרו אליו ראש הממשלה בנט ויו"ר האופוזיציה נתניהו על מנת לדרוש בשלומו "זה לא מובן מאליו", אמר בן גביר

לאחר שאושפז: בנט ונתניהו התקשרו לבן גביר
  (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט התקשר לחבר הכנסת ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר המאושפז בבית החולים בשל מחלת הקורונה, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלימה. ח"כ בן גביר סיפר לרה"מ בנט על מסירות הנפש של הצוות הרפואי בהם האחים והאחיות, הרופאים והרופאות במחלקות הקורונה ויחד עם זאת ביקש להוסיף תקנים לכוח אדם, כדי להקל על העומס הרב ששורר במחלקות. בנט השיב כי הוא עובד על כך והורה להוסיף 2.5 מיליארד שקל למערכת הבריאות.

בסיום השיחה הודה ח"כ בן גביר על דאגתו של בנט ואמר: "אני מודה לרה"מ נפתלי בנט על שיחתו והתעניינותו בשלומי, זה לא מובן מאליו שבזמן שנטל המדינה הכבד נמצא על כתפיו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התקשר אתמול בלילה לבן גביר ואיחל לו רפואה שלמה.

נתניהו ביקש לדעת נתונים ופרטים עובדתיים וייעץ לו מספר המלצות. חבר הכנסת בן גביר הודה לו על דאגתו ואמר: "זה לא מובן מאליו שבזמן שנתניהו שוהה בחופשה עם בני משפחתו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

עוד באותו נושא

רפואה שלמה! עדן בן זקן נמצאה חיובית לקורונה


4

כזכור, חבר הכנסת איתמר בן גביר אובחן לפני מספר ימים כחולה בקורונה, ובמהלך השבת פונה לבית החולים לאחר שמצבו הדרדר. "בעקבות החרפת התסמינים, אושפזתי היום בהדסה עין כרם לצורך בדיקות והשגחה", כתב אתמול בן גביר. "אני מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור, ולעם ישראל על התפילות ואיחולי רפואה שלמה".

במהלך השבועיים האחרונים נדבקו חמישה חברי כנסת מחמש מפלגות שונות בנגיף: גלעד קריב ממפלגת העבודה, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מעוצמה יהודית, עופר כסיף מהרשימה המשותפת, שמחה רוטמן מהציונות הדתית וענבר בזק מיש עתיד.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
החלמה מהירה - איתמר בן גביר היקר
אוראל זר זהבי | 22-08-2021 13:31
בעזרת השם - רפואה שלימה.
2
החלמה מהירה ושיצא...
רפואה שלמה | 22-08-2021 15:56
החלמה מהירה ושיצא מכל הקורונה הזאת בשלום .( למרות שאני מתנגד לדעותיו ופוסל את גישתו הקיצונית .)
3
בלי כל קשר...
ציון | 22-08-2021 20:32
בלי כל קשר לדיעות פוליטיות כאדם לאדם: החלמה ובריאות!
4
בן גביר לא...
מוסקוביץ | 24-08-2021 3:22
בן גביר לא הייתה צריך לדבר עם הכלב בן כלב ימח שמו וזכר זכרו בנט המנוול. אין שום נטל המדינה עליו ימח שמו וזכר זיכרו בנט .יצא לחופשה.
5
אבל יצא לי...
גם אני רציתי להתקשר לבן גביר | 26-08-2021 3:34
אבל יצא לי בטעות המספר של יגאל עמיר