ארה"ב: מעל 1,000 מתים אתמול מקורונה - סרוגים

ארה"ב: מעל 1,000 מתים אתמול מקורונה

מגפת הקורונה משתוללת שוב במספרים גבוהים בארה"ב, עם מעל ל-1000 מתים אתמול, ומעל ל-100 אלף נדבקים ביום, הנתון הגבוה זה חצי שנה. ביידן יאריך את חובת המסכות בתחבורה עד ינואר

ארה"ב: מעל 1,000 מתים אתמול מקורונה
  (צילום: שאטרסטוק)

1,017 בני אדם מתו אתמול מקורונה ברחבי ארה"ב, כ-42 בני אדם בשעה, בעוד וויראנט הדלתא ממשיך להתפשט בחלקים מהמדינה שנמצאים עם אחוז התחסנות נמוך. הפעם האחרונה שארה"ב רשמה מספר כזה גבוה של מתים ביום הייתה בחודש מרץ.

בחודש האחרון ממוצע המתים היומי עמד על 769, הנתון הגבוה מאז אמצע אפריל. מספר הנדבקים היומי עומד על 100 אלף בני אדם, הנתון הגבוה זה חצי שנה. הנשיא ג'ו ביידן אישר אתמול כי יאריך את החובה ללבישת מסיכה בטיסות, אוטובוסים ורכבות עד לאמצע ינואר.

עוד באותו נושא

ממונה הקורונה: 'סגר יהיה במתכונת של הסגר הראשון'


8

במדינה מנסים בימים אלו להאיץ את מבצע החיסונים, כאשר בשבועיים האחרונים הוגברה כמות החיסונים בממוצע של 14%.

בעוד בהתחלה עסקים וממשלות הציעו תמריצים לאזרחים להתחסן – בהם פרסים וכסף, בעקבות העלייה במקרים חלקן דורשות כעת מהעובדים או מהאזרחים להתחסן על מנת שיוכלו לשמור על עבודתם ושיוכלו להימנע מבדיקות חוזרות ונשנות.

חולים חדשים המאושפזים בעקבות נגיף קורונה ממשיכים להציף את בתי החולים בארה"ב, עם עלייה של 70% במספר המאושפזים בשבועיים האחרונים.

מוקד המגפה במדינה נמצא במדינות הדרום, ובהן פלורידה, שם דווחו כ-26 אלף נדבקים בשבוע שעבר, רבע מכלל הנדבקים הארצי. כמו כן מושל המדינה הדרומית טקסס, גרג אבוט, נמצא חיובי לקורונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו