חדשות

בנט ושאשא ביטון סיכמו על מתווה לפתיחת הלימודים

ראש הממשלה נפתלי בנט סיכם עם שרי החינוך והבריאות על מתווה לפתיחת שנת הלימודים, במסגרתה סוכם כי כיתות ח'-י"ב בערים אדומות ילמדו מרחוק במידה ושיעור המחוסנים בכיתה יהיה נמוך מ-70 אחוז

שומרת על קוד הלבושח"כ יפעת שאשא ביטון, תקווה חדשה
שומרת על קוד הלבושח"כ יפעת שאשא ביטון, תקווה חדשה | צילום: דוברות הכנסת, תדמית הפקות

שבועיים לפתיחת הלימודים: ראש הממשלה נפתלי בנט, כינס היום (שני) דיון בעניין פתיחת מערכת החינוך, בהשתתפות שרת החינוך, שר הבריאות, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד הבריאות, ממונה הקורונה, ראש שירותי בריאות הציבור, יו"ר מרכז השלטון המקומי, מ"מ ראש אגף התקציבים, עוזר שר הביטחון להתגוננות וגורמי מקצוע נוספים.

בדיון סיכמו ראש הממשלה, נפתלי בנט, שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, על מתווה להגברת ההתחסנות ולצמצום התחלואה בקרב תלמידי ישראל עד לפתיחת שנת הלימודים. מטרת המתווה היא צמצום התחלואה ומניעת הצורך בסגירת מוסדות לימוד.

בנט קורונה| צילום: צילום: לע"מ

המתווה החדש מתחלק לפי גילאי התלמידים, כאשר כיתות א'-ז' יפעלו על פי מתווה "מגן חינוך" בעוד שבכיתות ח׳-יב׳ הכיתות עם שיעורי מחוסנים נמוכים ילמדו בזום. לפי המתווה, בערים אדומות הכיתות שבהן היקף המתחסנים יהיה נמוך מ-70% – יעברו ללמידה מקוונת מרחוק. רף ההתחסנות יכלול תלמידים מחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה סרולוגית (נוגדנים) חיובית.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
7
שמוליק
17.08.21

עד עכשיו שעשע הרגת מבוגרים עכשיו תהרגי ילדים לכי הביתה רוצחת

6
זה כמו לקבל תפקיד מנהל בנק, אך לבנק בלי
17.08.21

בנט עשה טעות אסטרטגית למעשה את טעות חייו כשהוא נכנס לתפקיד ראש ממשלה ללא תמיכה ציבורית וללא עמדה חזקה…

5
ימית
17.08.21

השרה- מפתיעה לטובה! חושבת קודם כל על התלמידים! בהצלחה!!

1
רוני
17.08.21

לכי לבדיקת ענים חולנית, את התוצאה מישהו אחר יקבל,את כבר לא רלונטית,