לאחר בדיקה נוספת: המזכיר של גנץ לא חלה בקורונה - סרוגים

לאחר בדיקה נוספת: המזכיר של גנץ לא חלה בקורונה

לאחר בדיקות נוספות שנערכו למזכיר הצבאי של שר הביטחון, נמצא כי תוצאת הבדיקה החיובית שקיבל אמש הייתה מוטעית - והוא לא חלה בקורונה. כתוצאה הוא שוחרר מהבידוד שבו היה ביממה האחרונה

author-image
לאחר בדיקה נוספת: המזכיר של גנץ לא חלה בקורונה
  (צילום: פלאש 90)

משרד הביטחון עדכן היום (שני) כי לאחר בדיקות נוספות שנערכו למזכיר הצבאי של שר הביטחון, תא"ל יקי דולף, נמצא כי הוא שלילי לקורונה – כאשר תוצאת הבדיקה החיובית שבוצעה עבורו אמש היתה מוטעית. כתוצאה, המזכיר הצבאי שוחרר על ידי משרד הבריאות מהבידוד שבו שהה ב-24 השעות האחרונות.

כזכור, אמש הודיעו כי דולף נמצא כחיובי לנגיף הקורונה, וכתוצאה נכנס לבידוד. בעקבות קבלת התוצאה החיובית, שר הביטחון בני גנץ החליט להיכנס גם כן לבידוד למרות שהיה מחוסן בשלושה חיסונים – והמשיך בלו"ז הרגיל שלו מלשכתו באמצעות שיחות וידאו. בהמשך דווח כי דולף השתתף בשבוע שעבר בדיון של קבינט הקורונה, וכתוצאה השרים ויתר המשתתפים התבקשו לעבור בדיקות קורונה בעצמם.

עוד באותו נושא

לאחר דיווח: איתמר בן גביר מסביר למה הוא נכנס לבידוד


9

מוקדם יותר היום דווח כי חברת הכנסת ענבר בזק מיש עתיד עדכנה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשתה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. בכך היא מצטרפת לשלושה חברי כנסת נוספים שאובחנו כחולי קורונה בשבוע האחרון: עופר כסיף, שמחה רוטמן וגלעד קריב.

בזק סיפרה כי חלתה בקורונה למרות ששתי בדיקות שעשתה הציגו לה תשובות שליליות: "שלילי? קחו את זה בעירבון מוגבל. אחרי שתי בדיקות שליליות 24 ו-72 שעות אחרי חשיפה לחולה מאומת, הגיעו הסימפטומים ותשובה חיובית. כן, גם אני מאומתת. אל תזלזלו במחלה הזו, זן הדלתא מדבק מאוד ואם עוד לא התחסנתם, צאו להתחסן עוד היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו