אירוע קשה בעיר אשקלון במהלך השבת, לאחר שילד בן 7 פונה לבית החולים ברזילי במצב קשה, לאחר שטבע בבריכה פרטית בבית בעיר.
לפי חובשי ממד"א שהגיעו לזירה, עולה כי הילד טבע לאחר שידו נלכדה במשאבה של הבריכה.
חדשות סרוגים

בן טטרו, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הילד שכב בסמוך לבריכה כשהוא בהכרה מעורפלת. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהילד נלכד מתחת למים כשידו תקועה במשאבה למשך מספר דקות עד שחולץ."
"הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".
תגובות
עוד פעם ידיעה על ילדים שטובעים איפה חכ אחד שירים את הכפפה ויעעשה משהוא בנידון שיאסור את הבריכות הבתיות הרוצחות האלו לי היתה כזו והתפטרתי ממנה לאחר שראיתי שבני בן ה5 מתעניין בעלייה בסולם וכניסה לבריכה בכוחות עצמו זה הספיק לי ועכשיו קניתי בריכת צינורות שכשושכית של 30 סמ גובהה ו1.20 אורך אני מתקינה אותה תוך 5 דקות ממחאה חצי ממנה והרי לכם שכשוכית נעימה ל4 ילדים או 2 מבוגרים. בסיום מפנים את המים ) משקים את העציצים ( מקפלים את הבריכה וזהו. וכשרוצים לשחות הולכים לבריכה ציבורית עם מציל .