"תאריך פטירתו של הרב צוקרמן אינו מקרי" - סרוגים

"תאריך פטירתו של הרב צוקרמן אינו מקרי"

תלמידיו של הרב יהושע צוקרמן זצ"ל, סופדים לו: "אחד מגדולי לומדי ומלמדי תורת ארץ ישראל בדור האחרון". משה ליאון: "מורשתו המיוחדת וספריו עוד ימשיכו להדהד לדורות רבים של תלמידים"

author-image
"תאריך פטירתו של הרב צוקרמן אינו מקרי"
  (צילום: יעקב ויקימדיה)

הרב חגי לונדין, תלמידו של הרב יהושע צוקרמן שהלך הבוקר (רביעי) לעולמו, סופד לרבו, ומציין כי תאריך פטירתו אינו מקרי. היום ג' באלול, הוא יום פטירתו של הרב קוק, שהרב צוקרמן היה מגדולי המומחים ללימוד כתביו.

עוד באותו נושא

ברוך דיין האמת: הרב יהושע צוקרמן הלך לעולמו


9

הרב לונדין ספד לו ואמר: "כעת שמענו בעצב על פטירתו של אחד מגדולי לומדי ומלמדי תורת ארץ ישראל בדור האחרון – הרב יהושע צוקרמן זצ"ל".

"בעיתוי לא מקרי נפטר ביום ג' אלול, יום פטירתו של מורו ורבו הרוחני הרב קוק. הרב צוקרמן העמיד אלפי תלמידים במהלך השנים, אישיות אצילית ומבריקה, שהבהירות והעומק של משנתו עוד ילמדו לדורות".

"באופן אישי, אזכור אותו כמי שהעניק לי את היסודות להבנת האמונה בשנותיי הראשונות כתלמיד בישיבות מרכז הרב והר המור. ברוך דיין האמת".

חבר הכנסת אופיר סופר, כתב: "ניצחו אראלים את המצוקים. הרב צוקרמן זצ"ל, ענק בתורה, ענק במידות. דמותו המיוחדת של הרב תחסר לכולנו אך תורתו תמשיך להשפיע ולהילמד ע"י אלפי תלמידיו וממשיכי דרכו".

עוד באותו נושא

הרב צוקרמן: "מחזק את ידי הרב רפי פרץ"


52

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "שמעתי בצער רב על פטירתו של הרב יהושע אברהם צוקרמן, מבכירי רבני הציונות הדתית וממקימי ישיבת הר המור בירושלים".

"הרב צוקרמן פעל מירושלים שהייתה חשובה לו מאוד וגידל דורות של תלמידים כאן בעיר, הייתה לנו הזכות שאיש תורה ואמת כמו הרב צוקרמן חי בתוכנו. מורשתו המיוחדת וספריו עוד ימשיכו להדהד לדורות רבים של תלמידים. אני שולח תנחומים כנים למשפחתו ולתלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

ח"כ מיכל וולדיגר אמרה: ‏"חבל על דאבדין ולא משתכחין. ברוך דיין האמת. יחד עם תלמידיו הרבים, כואבת את הסתלקותו של הרב אברהם יהושע צוקרמן זצ"ל. דמותו אשר האירה לרבים תחסר כל כך, אך מורשתו תישאר חקוקה לעד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
סבא שלי מת בא' בתשרי
יהויכין פומרנץ | 11-08-2021 10:07
אני מומחה גדול של הגותו. זה אומר שאני אמות בעוד 4 שבועות?
,לא חס...
שלמה | 18-08-2021 7:55
,לא חס ושלום אצה לא תמות עוד 4 שעות ,אתה כבר מת,רשעין בחייהם נקראים מתים וצדיקים במותם נקראים חיים..אשרייך שיש לך חלק לעולם הבא,רוץ ומהר למצאו.
מי יודע, אולי כן.
חוזה הדורות | 11-08-2021 10:43
ולגופו של עניין. ודאי שאין בזה שום רמז ובדל רמז לכלום. אסור לדבר על המתים רעה, אבל זאת אומר, לדעתי לא היה קשר בין הרב קוק לנפטר של היום. ודי לחכימא.
2
איזה צער, איזה אבדן
אלי | 11-08-2021 11:34
היה נותן שיעורים מאד עמוקים ומיוחדים
3
מה הוא פיתח?...
חרדי עובד | 11-08-2021 13:12
מה הוא פיתח? מה הוא המציא?כלום. טוב שיש ביהדות גאונים מסוג אחר,שמפתחים וממציאים,למשל ''כיפת ברזל''.
פשוט בור...
אורח | 12-08-2021 1:36
פשוט בור ועם הארץ
אתה צריך...
ליזה | 11-08-2021 17:01
אתה צריך להתביש אין לך כבוד לאדם
ל - 3
פלוני | 11-08-2021 16:51
בזכות שומרי המצוות וכל שכן הצדיקים, הקדוש ברוך הוא מצליח את דרכם של החכמים בתחומי החול והחומר. כמובן שראוי להודות לכל העוסקים בהצלחה הגשמית של עם ישראל (בתנאי שאותה גשמיות מותרת ולא אסורה), אבל ההצלחה שלהם תלויה בזכויות הרוחניות שיש לעם ישראל והן מגיעות בזכות שומרי המצוות והצדיקים בראשם. ואידך, זיל גמור.