כמעט מדלייה: השחיין הישראלי סיים במקום ה-4 - סרוגים

כמעט מדלייה: השחיין הישראלי סיים במקום ה-4

"אני רואה שמפה אפשר רק להשתפר ולהמשיך לעבוד קשה " | מתן רודיטי קובע הישג לשחייה הישראלית במקצה השחייה ל- 10 ק"מ כאשר הגיע למקום ה-4

author-image
כמעט מדלייה: השחיין הישראלי סיים במקום ה-4
  (צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל)

השחיין הישראל מתן רודיטי התחרה היום (חמישי) במשחה ל10 ק"מ במים פתוחים באולימפיאדת טוקיו וסיים במקום הרביעי, בפעם הראשונה לישראלי וזאת אף הפעם הראשונה שישראלי משתתף במקצה זה. תוצאתו של מתן הינה: 1:49:24.9 שעות.

במסיבת עיתונאים מתן רודיטי השיב כשנשאל על אולימפיאדת פריז: "יש הרבה זמן עד פריז, אני רואה שמפה אפשר רק להשתפר, אני רואה שאפשר להמשיך לעבוד קשה. לכל תנאים שיש אני אהיה מוכן, כמו שעכשיו המים היו חמים והתכוננו לזה טוב מאוד. היו לי אימונים בטמפרטורות יותר חמות והגעתי מוכן לתנאים האלה".

(צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל)

בנוגע לתחרות אמר: "הכל מאוד מחושב, אני מסתכל מידי פעם קדימה, לראות מה קורה במהלך המשחה, כמה השחיינים לפני ובאיזה מרחק ולפי זה אני מנסה להדביק את הפער או לנוח כמה שיותר ולשמור על קצב טוב, קצב שאני רגיל אליו ואני שוחה בו יותר יעיל". רודיטי המשיך: "הייתי יחסית רחוק מהשלישייה וזה לא היה מרחק שניתן לגישור ובגדול אני מאוד מרוצה מהפרקטיקה שלי, שיפרתי מיקומים כמעט בכל סיבוב".

הוא המשיך ואמר בנוגע לבחירה להתחרות במשחה של 10 ק"מ: "אני חושב שזה שמגיל קטן הצגתי יכולות אירוביות מאשר ספרינטים קצרים זה הוביל אותי למשחה הארוך. העובדה שזה באוויר הפתוח ולא כמו בריכה שאתה שוחה במסלול והכל מאוד סטרילי ואין מגע".

(צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו