אכזבה לישראל: נבחרת הבייסבול הודחה סופית - סרוגים

אכזבה לישראל: נבחרת הבייסבול הודחה סופית

נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה ברבע הגמר לרפובליקה הדומינקנית, והודחה מהטורניר ללא מדליה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עבר מצד לצד - לפני שסדרת חבטות בסבב האחרון קבעה 7:6 לדומינקנים

אכזבה לישראל: נבחרת הבייסבול הודחה סופית
  (צילום: הוועד האולימפי בישראל)

הלכה המדליה: נבחרת הבייסבול של ישראל הפסידה במשחק רבע הגמר של בית הניחומים לרפובליקה הדומינקנית, שעלתה לחצי הגמר לאחר שרשמה תוצאה 7:6. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך בעקבות ההפסד ישראל הודחה סופית מהטורניר.

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל בבייסבול: איך משחקים את זה בכלל?

המשחק נפתח בתצוגה נוראית מצד ישראל, כששלושת החובטים הראשונים נפסלו על ידי המגיש הדומיניקני. טעות הגנתית הציבה את אמיליו בוניפאסיו על הבסיס השלישי, ובחבטה הבאה הוא הצליח להשלים את ההקפה ולהעלות את הרפובליקה הדומיניקנית ליתרון 1:0. בסבב השלישי הדומיניקנים כבר הגדילו את היתרון ל-2:0 – כשהתוצאה הזו נשמרה עד הסבב החמישי, שבו ישראל הפכה את המשחק לחלוטין.

תחילה היה זה ניק ריקלס, שהיה קרוב להשיג נקודה ראשונה לישראל – אך נתפס סנטימטר מבסיס הבית. למרות זאת, חבטות מוצלחות של זאק פנפרייס וטיי קלי השוו את התוצאה ב-2:2. זמן קצר לאחר מכן, מיץ’ גלייזר וסקוטי בירצ'האם השלימו הקפות משלהם והעלו את ישראל ליתרון של 4:2 – אשר נשמר עד סוף הסבב.

(צילום: עמית שיסל\הוועד האולימפי בישראל)

הסבב השישי נפתח בחבטה חזקה של ראיין לווארנוויי שכמעט הפך להום ראן – אך הכדור נתפס סנטימטר מגדר המגרש והביא לפסילתו של החובט הישראלי. בשלב הזה הדומיניקנים הצליחו לעצור את המומנטום הישראלי – כשגם שתי החובטים הבאים של ישראל נפסלו בקלות יחסית.

בחצי השני של הסבב, שני החובטים הראשונים של הרפובליקה הדומיניקנית התקדמו בבסיסים בעקבות זריקות בול רצופות, ובהמשך דאבל אפשר לדומיניקנים לצמצם את הפער ל-4:3. לאחר סטרייקאוט מוצלח המאמן הישראלי החליט להחליף את המגיש, כשזאק וייס החליף את ג'ייק פישמן במטרה לעצור את המומנטום של היריבה – אך חבטה מוצלחת הביאה לשוויון בלוח התוצאות. למרבה המזל, כדור גבוה שנתפס על ידי קלי הביא לפסילה השלישית ולסיום הסבב.

(צילום: עמית שיסל\הוועד האולימפי בישראל)

ההום ראן הראשון של המשחק נרשם בסבב השביעי, שהעלה את הדומינקנים שוב ליתרון 5:4 אחרי שישראל לא הצליחה להשלים הקפה בתור שלה להתקפה. אך סבב לאחר מכן ישראל הגיבה בהום ראן שהביא 2 הקפות והחזיר אותה ליתרון 6:5. הדומיניקנים השיגו כמה חבטות, אך ירדו בסיום הסבב כשישראל עדיין מובילה.

לאכזבת ישראל, הדומיניקנים השוו שוב בסבב האחרון עם הום ראן נוסף. שלושה חבטות רצופות הציבו רצים על הבסיסים – לפני שחבטה אחרונה סגרה את הסיפור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא התאכזבתי
ישראל | 03-08-2021 15:58
שמי ישראל ואני בן לעם ישראל,ו לא ,ממש לא התאכזבתי, לא בדברים אלו גאוותנו לא באלה חלק יעקב, חלקנו גאוותנו עמידתנו ואשרנו רק בעבודת ה בכל דרכיך דעהו והוא יישר אורחותיך משה רבינו לא קיבל מדליה אז מה? ה הוא נחלתנו