קבלתם תמונה בוואטסאפ והיא נעלמה? זו הסיבה לכך - סרוגים

קבלתם תמונה בוואטסאפ והיא נעלמה? זו הסיבה לכך

בימים האחרונים משתמשי וואטסאפ בישראל החלו לקבל עדכון המוסיף אפשרות לשלוח תמונות כ"צפיה חד פעמית", אשר מוצגות פעם אחת בלבד ואז נמחקות באופן אוטומטי

author-image
קבלתם תמונה בוואטסאפ והיא נעלמה? זו הסיבה לכך
  (צילום: שאטרסטוק)

חדש בוואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית החלה להפיץ עדכון חדש המוסיף אפשרות להגדיר תמונות וקבצי וידאו ל"צפיה חד פעמית". במידה והאפשרות תופעל, הנמען יוכל לצפות בתמונה פעם אחת בלבד בעת פתיחת ההודעה – ולאחר מכן היא תימחק באופן אוטומטי.

(צילום מסך מוואטסאפ)

כדי להפעיל את האפשרות החדשה, פשוט מצלמים או בוחרים תמונה שרוצים לשלוח כרגיל – ואז לוחצים על כפתור ה-"1" שיופיע לצד קוביית הכיתוב. הצד המקבל יצטרך ללחוץ על ההודעה המתקבלת כדי להציג את התמונה, והיא תיעלם אחרי סגירתה.

הכפתור להפעלת הצפייה החד פעמית (צילום מסך מוואטסאפ)

למרות שמדובר במהלך שנועד להגביר את פרטיות המידע של המשתמשים, בפועל לא ניתן לעצור לחלוטין את הפצת התמונה גם אחרי שהיא נמחקת. כפי שוואטסאפ בעצמה מסבירה במסך ההסבר על התכונה החדשה, עדיין אפשר לצלם את המסך עם התמונה או הוידאו הנעלם לפני שהוא נמחק, ובכך לעקוף את ההגבלה ולצפות בתמונה יותר מפעם אחת.

האזהרה של וואטסאפ (צילום מסך)

כאמור, אפשרות הצפייה החד פעמית נכללת בעדכון החדש לאפליקציית וואטסאפ, המופץ כעת באופן הדרגתי כדי למנוע עומס על שרתי החברה. כלומר, במידה וכפתור ה-"1" עדיין לא מופיע אצלכם, פשוט תחכו בסבלנות. עם זאת, כשמשתמשים יקבלו תמונה חד פעמית ממישהו שכבר קיבל את העדכון, הוא יהיה זמין לצפיה פעם אחת בלבד – גם אם הנמען עדיין לא יכול לשלוח תמונות כאלה בעצמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו