לפיד: "חנות מכולת אי אפשר לנהל בלי תקציב" - סרוגים

לפיד: "חנות מכולת אי אפשר לנהל בלי תקציב"

לאחר שתקציב המדינה אושר בממשלה, ראש הממשלה החליפי מבטיח: "נצליח להעביר את התקציב גם בכנסת". לדבריו: "אי העברת תקציב זה הכישלון הגדול ביותר של הנהגה לאומית"

author-image
לפיד: "חנות מכולת אי אפשר לנהל בלי תקציב"
  לפיד (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, אמר היום (שני), בפתח ישיבת סיעת יש עתיד כי לא להעביר תקציב זה הכישלון הגדול ביותר של הנהגה לאומית.

"אני גאה בתהליך שעשינו בממשלה הזאת. שר האוצר אביגדור ליברמן ניהל את זה יוצא מן הכלל. בקור רוח, במקצוענות, עם קבלת החלטות מדוייקת. הוכיח שתהליך טוב יוצר תוצאה טובה", אמר לפיד.

עוד באותו נושא

תקציב הישיבות שאושר בממשלה נחשף


115

"זה תקציב טוב, נכון, מדוייק, מעודכן, נותן מענה למה שהמדינה צריכה. הוא עבר פה אחד בממשלה כי כולנו מאמינים בו. והוא יעבור בכנסת מפני שאזרחי ישראל צריכים אותו", הבטיח.

"שלוש שנים לא היה למדינת ישראל תקציב. היום זה נגמר. זה מה שממשלה שפויה עושה. יש לה ראש ממשלה מחויב, יש לה שרים מחויבים וזה מה שממשלה עושה – קמה בבוקר והולכת לעבוד בשביל האזרחים. הבטחנו שקט, הבטחנו עשיה. אנחנו מקיימים".

אי העברת תקציב זה הכישלון הגדול ביותר של הנהגה לאומית

"אחרי לילה לבן, סגרנו הבוקר תקציב מדינה לשנתיים הקרובות. יש בו תקצוב שיא לתשתיות לאומיות. במטרו, בבתי חולים, בפריפריה הישראלית, בעסקים קטנים, בתשתיות דיגיטליות ותשתיות ירוקות", אמר לפיד והוסיף: "אי העברת תקציב זה הכשלון הניהולי הגדול ביותר של הנהגה לאומית. חנות מכולת אי אפשר לנהל בלי תקציב, בטח לא מדינה. למדינת ישראל לא היה תקציב כי לא היתה לה ממשלה מתפקדת. היום יש לה".

לפיד ציין שזה תקציב שלא היה כמוהו למאבק באלימות, בעיקר בחברה הערבית. יש בו דאגה לניצולי שואה, לקהילה הלהט"בית ולתנועות הנוער וגם תיקון של עשור בתקציב משרד החוץ, אמר.

"אני גאה בתהליך שעשינו בממשלה הזאת. שר האוצר אביגדור ליברמן ניהל את זה יוצא מן הכלל. בקור רוח, במקצוענות, עם קבלת החלטות מדוייקת. הוכיח שתהליך טוב יוצר תוצאה טובה.

זה תקציב טוב, נכון, מדוייק, מעודכן, נותן מענה למה שהמדינה צריכה. הוא עבר פה אחד בממשלה כי כולנו מאמינים בו. והוא יעבור בכנסת מפני שאזרחי ישראל צריכים אותו".

לבסוף אמר: "שלוש שנים לא היה למדינת ישראל תקציב. היום זה נגמר. זה מה שממשלה שפויה עושה. יש לה ראש ממשלה מחויב, יש לה שרים מחויבים וזה מה שממשלה עושה – קמה בבוקר והולכת לעבוד בשביל האזרחים. הבטחנו שקט, הבטחנו עשיה. אנחנו מקיימים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נכון לפיד חנות...
בלה | 02-08-2021 18:18
נכון לפיד חנות מכולת אי-אפשר לנהל בלי תקציב אבל גם מדינת ישראל לא חנות מכולת אתה בלי מנסור עבאס לא יכול להחזיק בכיסאות