פורר: "מי שרוצה את טובת החקלאות יתמוך ברפורמה" - סרוגים

פורר: "מי שרוצה את טובת החקלאות יתמוך ברפורמה"

על רקע מחאת החקלאים סביב הרפורמה המתוכננת, השר עודד פורר אמר כי "התחרות תהיה טובה לחקלאים, ואנחנו נגן עליהם. אנחנו עושים משהו שהיה נדרש לפני הרבה שנים בישראל"

פורר: "מי שרוצה את טובת החקלאות יתמוך ברפורמה"
  (צילום: סרוגים)

לקראת דיוני הממשלה על תקציב המדינה, ועל רקע משבר החקלאים, שר החקלאות עודד פורר התייחס היום (ראשון) לצעדים הנדרשים בתחום וקרא למפלגות הקואליציה לתמוך ברפורמה המתוכננת.

"צריך לנקוט בצעדים שיקדם את החקלאות הישראלית ויציב אותה בחזית היצור החקלאי העולמי – ובתוך זה גם פתיחת השוק לתחרות" אמר. "התחרות תהיה טובה לחקלאים, ואנחנו נגן עליהם. אנחנו עושים משהו שהיה נדרש לפני הרבה שנים בישראל, ואני שמח שיש לי את הזכות להיות חלק מזה".

כשנשאל על ההסכמים שנחתמו לרפורמה וההתנגדות של החקלאים לכך פורר אמר כי "ההסכמות יגיעו בהצבעה או מתוך הבנה. כל מי שנכנס לפרטי הרפורמה ולמד באמת מה אנחנו נותנים לחקלאות הישראלית תומך בה. גם החקלאים עצמם אומרים שהרפורמה טובה, רק שיש אירוע שרוצים להמשיך להיות מונופול. אין מה לעשות, הדבר הזה צריך להתפרק. זו לא שיטה שמתאימה למאה ה-21. אף אחד לא ירעב ללחם, אבל יצטרכו להיות תחרותיים".

במענה לשאלת סרוגים על ההתנגדות של מפלגת העבודה וכחול לבן לפשרות עם החקלאים, פורר ציין כי "אם הם רוצים את טובת החקלאות – הם יתמכו ברפורמה. מי שלא יוביל להעברת הרפורמה, יפגע בחקלאות. כולם מספרים כמה מצבם לא טוב, אנחנו רוצים להפוך את המצב שלהם להרבה יותר טוב. ככה עושים את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הורסים את המדינה
מאיר | 01-08-2021 11:24
יש לנו ממשלה של רמאים נוכלים ומילה אחת שלהם לא אמת, ממשלה עלובה שפוגעת בחלשים והם דואגים רק לת..שלהם נוכלים עופו לנו מהעיינים רמאים.
2
מי אתה פורר?...
יוסי | 01-08-2021 11:34
מי אתה פורר? אתה יודע מה זה להיות חקלאי? איפה באת לטובתו? הורדת לו את חשבון המים ? או שרק לירדן שמשתינים עליכם הורדתם במחיר המים? אתם נלחמים בתיווך מול הרשתות? מה אתה יודע מנותק! כמו כל שאר הממשלת נורווגים המנופחת והנוכלת.
3
עוד טהרן מושחת ממפלגה מושחתת-ד'ש לפאינה.
יוני | 01-08-2021 12:05
מקווה שתעופו מהר מהעיניים של האזרחים
4
טובת מדינת היהודים...
אליהו1 | 01-08-2021 14:21
טובת מדינת היהודים זה חיזוק ענפי החקלאות שלנו. אין צורך ליבא מזון מחו'ל חקלאי ישראל מסוגלים לספק את כל מוצרי המזון בארץ ובזה מפרנסים את אחינו ומחזקים את כלכלת מדינתינו. מלבד מה שיש ענין חשוב לאכול מפירות ארצינו הקדושים היונקים מאדמת הקודש ולהכניס קדושה וערכיות לנפשתינו.
5
גם את הקרקע?
דהאן | 01-08-2021 14:26
גם את הקרקע אתם מנסים להפוך לרפורמים? פורר אותיות רפורמי