חדשות

סקר חושף: מי ניהל את משבר הקורונה טוב יותר?

סקר חדש חושף את העמדות של הציבור בישראל כלפי ממשלת בנט-לפיד בנוגע להתנהלות הממשלה במשבר הקורונה. ומי ניהל את המשבר טוב יותר; נתניהו או בנט?

((צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90))

סקר שפורסם הערב (חמישי) בחדשות 12, חושף את העמדות של הציבור בישראל כלפי ממשלת בנט-לפיד בנוגע להתנהלות הממשלה במשבר הקורונה.

חדשות סרוגים

על פי הסקר, רוב הנשאלים השיבו כי נתניהו ניהל את המשבר הרבה יותר טוב מהצורה בה מנהל אותו נפתלי בנט. בנוסף, מעל חצי מהנסקרים השיבו כי הממשלה מנהלת את המשבר בצורה רעה.

הסקר המלא של מכון 'מדגם' וחדשות 12

כיצד אתה מעריך את תפקוד הממשלה בטיפול במשבר הקורונה הנוכחי?

טוב מאד 4%. די טוב 35%. סה"כ טוב 39%.

די רע 27%. רע מאד 25%. סה"כ רע 52%.

לא יודע 9%.

שאשא ביטון תו ירוק
שאשא ביטון תו ירוק| צילום: שאשא ביטון. כבר לא צריך יותר תו ירוק (צילום ערוץ כנסת)

כיצד אתה מעריך את תפקודו של משרד הבריאות, בטיפול במשבר הקורונה הנוכחי?

טוב מאד 5%. די טוב 43%. סה"כ טוב 47%.

די רע 27%. רע מאד 17%. סה"כ רע 44%.

לא יודע 9%.

כיצד אתה מעריך את תפקודה של שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, בטיפול במשבר הקורונה הנוכחי?

טוב מאד 8%. די טוב 27%. סה"כ טוב 35%.

די רע 23%. רע מאד 26%. סה"כ רע 49%.

לא יודע 16%.

מי לדעתך כראש ממשלה מנהל טוב יותר את משבר הקורונה?

בנימין נתניהו 43%. נפתלי בנט 21%. אין הבדל ביניהם בניהול משבר הקורונה 14%. אף אחד מהם 12%. לא יודע 10%.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

76 תגובות
55
איציק
29.07.21

חלשה מאוד אויי ואווי לילדים שלנו שיש שרת חינוך חלשה מאוד המשלה כושלת נוכלים ושקרנים

הצטרפו אלינו