בנט: "נגבש את תכנית הפעולה בהקדם האפשרי" - סרוגים

בנט: "נגבש את תכנית הפעולה בהקדם האפשרי"

בעקבות המלצת ועדת המומחים להתחיל בחיסון שלישי, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי "היום נשלים את עבודת המטה לגיבוש תכנית הפעולה, ונציג זאת בפניכם בהקדם האפשרי"

author-image
בנט: "נגבש את תכנית הפעולה בהקדם האפשרי"
  (צילום: אוליביה פיטוסי\פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (חמישי) לראשונה להמלצות ועדת המומחים לגבי מתן חיסון שלישי לקורונה. בדבריו ציין כי החלטה על תכנית הפעולה תתקבל בהקדם.

"במהלך הבוקר הוצגו לי ע"י שר הבריאות ומנכ"ל משרדו השיקולים וההמלצות של ועדת החיסונים. המלצות אלה, של ועדת המומחים, הן כבדות משקל" אמר בנט. "אני מבקש להודות לכל חברי הוועדה על עבודה מאוד יסודית ומקיפה".

עוד באותו נושא

עם חזרת ההגבלות: מעל 15 אלף חולי קורונה פעילים


7

"האסטרטגיה שלנו ברורה: לשמור על החיים, ולשמור על שגרת החיים של מדינת ישראל" הבהיר. "התכנית שלנו מעניקה לכם, לאזרחי ישראל, שלוש שכבות הגנה: הגנה על המבוגרים ועל הפגיעים ביותר באמצעות "מגן אבות", הגנה עליכם באמצעות עטיית מסיכות והגנה כוללת באמצעות החיסונים. אני קורא למי שעוד לא עשה זאת: צאו להתחסן".

"במהלך היום אנחנו נשלים את עבודת המטה לגיבוש תכנית הפעולה ואנחנו נציג זאת בפניכם בהקדם האפשרי" סיכם. "אנחנו נמשיך בטיפול במגפה ובהתפרצות הדלתא בצורה יסודית ואחראית – ביחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
חבל שאין לכם ענווה
אמיר | 29-07-2021 12:25
חבל שאין לכם ענווה לקבל מהנסיון של ביבי שאמר לפני חודש ויותר שצריך חיסון שלישי והוא בעצמו פעל לזה. אתם דאגתם לעשות הפוף ועכשיו אתם עושים סיבוב פרסה באיחור עצום ובעליית תחלואה מטורפת שבקצב הזה יהיה פה סגר שלא נדבר על אנשים מתים סתם! בגלל גאוותנים כמוכם.
2
חתיכת חמור אתה בנט. עזוב לפני שאתה הורס הכל!
בנט חמוררררר......!! | 29-07-2021 12:28
בגלל המצב שנוצר, עלה 1 עם קרחת לשלטון. ועושה צרכיו ברבים. במקום שאצ''ל יתפוס את בנט בשערות ראשו ויזרוק אותו למריצת הזבל של הימח שמו ליברמן
3
כבר חודש נתניהו מתחנן שתביאו את החיסונים
נתנאל | 29-07-2021 12:31
בנט אתה אדם ציני חסר עכבות,כבר חודש נתניהו מתחנן, שולח מכתבים, מתראיין בכל מקום שרק תביאו את החיסונים שהוא כבר רכש ושילם עבורם, איך הצלחתם להרוס בחודש, מ-3 מאומתים למעל 2000,איזו אכזבה, בחיים לא הייתי מאמין שאני ארצה שנתניהו יחזור, עבדתם עלי
4
די כבר עם הברבורים
שקול | 29-07-2021 12:36
באתם לעבוד,לא?
5
עכשיו בנט...
קצת יושר | 29-07-2021 12:55
עכשיו בנט יאמר א נ י הראשון בעולם שפרצתי דרך עם חיסון 3 . כל הכבוד לביבי שלחץ ולחץ .בנט חודש מחכה כדי שלא יגידו שזה בגלל ביבי . חיכה חודש ולא כינס את הועדה הממליצה ולא דחף לבדוק את היעילות מזמן וגם עכשיו משחק אותה שצריך עוד לשקול.....ושתישרף המדינה איש נוכל מגעיל ומסוכן .......
6
בנט הבוגד קשקשן...
איתי | 29-07-2021 13:05
בנט הבוגד קשקשן אויל וחסר דעת, שנכנס בטעות לנעליים גדולות ממידתו.
7
להקיא מהגועלללללל שתיפוללל...
אמיר | 29-07-2021 16:50
להקיא מהגועלללללל שתיפוללל הממשלה הרעה הזאת אמממןןןן