נקבע מותו של הפעוט הבדוואי שטבע בדלי בביתו - סרוגים

נקבע מותו של הפעוט הבדוואי שטבע בדלי בביתו

פעוט כבן שנה וחצי טבע בדלי בתוך ביתו. הוא הובהל במצב אנוש לבית החולים סורוקה שם נקבע מותו. בכפר שמאי תינוק בן 7 חודשים איבד את ההכרה במהלך שינה בנופש. מצבו קשה

author-image
נקבע מותו של הפעוט הבדוואי שטבע בדלי בביתו
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

טרגדיה בישוב הבדואי חורה בנגב. פעוט כבן שנה וחצי טבע בדלי בתוך ביתו. הוא הובהל במצב אנוש לבית החולים סורוקה שם נקבע מותו.

עוד באותו נושא

נקבע מותו של הגולש שטבע בחוף בהרצליה

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 09:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוט כבשן שני וחצי מחוסר הכרה שהובא למרפאה מקומית בחורה לאחר שככל הנראה טבע בדלי בביתו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח סורוקה במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.".

תינוק בן 7 חודשים איבד הכרה בשנתו

בתוך כך, תינוק בן 7 חודשים איבד את הכרתו בכפר שמאי בגליל העליון.

צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על פעוט בן 7 חודשים שאיבד את הכרתו תוך כדי שהותו עם הוריו בנופש בכפר שמאי.

יהודה רוזנבלום חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה לאחר שנמסר לנו כי איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ובשלב זה מצבו מוגדר קשה".

יחיאל וועג חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה מסר: "כשחזר דופק הפעוט פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו בצפת במצב קשה. מדובר במתחם קראווילות ואהלים בו שהו בני המשפחה לרגל בין הזמנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו