מרגש: חבריו של ההרוג מישיבת שעלבים בשיר לזכרו - סרוגים

מרגש: חבריו של ההרוג מישיבת שעלבים בשיר לזכרו

"הרגשנו צורך להגיב מהנשמה, ביצירה מקורית לזכרו"| תלמידי ישיבת ההסדר בשעלבים הלחינו והפיקו שיר חדש ומרגש לזכר חברם, נחמן דניאל (דוני) מוריס שנספה באסון הכבד בהר מירון

מרגש: חבריו של ההרוג מישיבת שעלבים בשיר לזכרו
  (צילום: באדיבות המשפחה)

למרות שיכול היה לבחור בחיי נוחות בארצות הברית בחר דוני מוריס ז"ל להגיע לארץ ישראל בגיל 19 ולהשקיע את ראשו ורובו בלימוד התורה בישיבת ההסדר שבקרית החינוך שעלבים. קרוביו של דוני מספרים על בחור שקדן ומתמיד, בעל שמחת חיים מתפרצת וחיוך גדול שתמיד היה נסוך על פניו. בל"ג בעומר האחרון ביקש דוני להגיע למירון ולהשתתף בחגיגות.

כעת, שלושה חודשים לאחר פטירתו מוציאים חבריו לישיבה, בן אנטוסופסקי, יעקב פוקס ודוד מנדל שיר חדש לזכרו, בידך אפקיד רוחי.

צפו במחווה המרגשת של חבריו:

אחד מחבריו לישיבה מספר: "חיוכו החם של דוני, צחוקו המדבק, אהבת התורה וצימאונו לצמוח ולהתקדם האירו את חייהם של הסובבים אותו. כשנודע לנו על פטירתו הטרגית של דוני, הרגשנו צורך להגיב מהנשמה, ביצירה מקורית לזכרו. הלחנו את השיר הזה בשבוע שלאחר הפטירה והקלטנו אותו כמה ימים לאחר מכן, אבל רק כעת אנו מסוגלים להוציא השיר לחלל העולם".

"מילות השיר מדברות על האופן בו אנו מפקידים את נשמתנו בידי ריבונו של עולם באמונה שלמה" מסבירים חבריו שהוציאו את השיר. "אנו מייחלים ליום בו תוחזר מלכות השם לנצח. אנו מתפללים ומקווים שזכרו של דוני יעורר אותנו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו, להמשיך לחתור לעשות טוב, לעוד שמחה, לעוד השקעה בלימוד התורה ולהשתדלות להרבות בטוב לעילוי נשמתו".

בקליפ מושקע ערכו חבריו עשרות תמונות של דוני ז"ל מרגעים שונים בחייו, את השיר הלחינו יעקב פוקס ודוד מנדל שכעת מקווים כי השיר יגיע לכל בית בישראל וינציח את זכרו של חברם ז"ל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מרגש,
איש אמת | 21-07-2021 22:14
תנוחמו מן השמים
2
מרגש ביותר יהי...
נחמה לוונשטיין | 25-07-2021 8:29
מרגש ביותר יהי זכרו ברוך אם בית ישיבת שעלבים