"משקף את מסע החיים"| הסינגל של שרה שפילמן - סרוגים

"משקף את מסע החיים"| הסינגל של שרה שפילמן

"כל נשמה יש סיפור, אבל הבחירות שלנו בדרך הן אלו שכותבות אותו"| שרה שפילמן, הזמרת והיוצרת הדתייה, בסינגל חדש הנקרא: "EVERYBODY HAS A STORY"

"משקף את מסע החיים"| הסינגל של שרה שפילמן
  (צילום: טל לוריא)

שרה שפילמן, היא זמרת ויוצרת דתייה. שורשיה המוזיקליים נעוצים עמוק במשפחה של זמרים ויוצרים מוכשרים. היא גדלה בלונדון למשפחה מסורתית שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד ממנה. כילדה, ספגה את יסודות המוזיקה הקלאסית בשילוב השראות מעולם הפופ של שנות ה80.

בימים אלה היא משיקה את אלבום הבכורה שלה, "EVERYBODY HAS A STORY". תהליך יצירת אלבום הבכורה לקח זמן, ובינתיים הקורונה הגיעה ושינתה לכולנו קצת את התכניות. שרה נקרעה בין תפקיד אמא ל6 ילדים בשנת משבר של סגרים והגבלות, לבין הרצון ליצור ולהופיע מול הנשים שעקבו אחרי הסינגלים שהוציאה במהלך התקופה הארוכה.

"אז למה קראתי לאלבום ככה? " מספרת שרה, "תמיד אהבתי והושפעתי מסרטים המבוססים על סיפורים אמתיים. לפני כמה שנים צפיתי בסרט "נאום המלך". הסרט עוסק במסעו של מלך בריטניה בחזרה לילדות והקשה, וביחסו עם קלינאי התקשורת שמסייע לו לטפל בבעיית הגמגום שלו כתוצאה מעברו. אחד התרגילים שניתנו לו היו לשיר ולהמהם את סיפורו.

ביום למחרת הצפייה קמתי ללא קול. הוא נעלם. לא יכולתי לדבר, אבל התחלתי לכתוב את הטיוטה הראשונה של המילים שיהפכו אחר כך לשיר הנושא של האלבום, וזה שנתן לו את שמו. הלחן, שהתחיל כרוק כבד, הפך בסופו של דבר לג'אז, מה ששיקף מבחינתי את מסע החיים – ההתמודדות עם המשברים עד לנקודת הקבלה.

המנגינה המהפנטת הופכת את רטט העבר וכותבת מחדש את הסיפור שלה מתוך הסכמה ומחילה. כי לכל נשמה יש סיפור, אבל הבחירות שלנו בדרך הן אלו שכותבות אותו. אחרי דיונים והתלבטויות, ושנים שבהם השירים שלי ליוו אותי בחיי – בעליות ובמורדות, הבנתי שזהו השם של האלבום שלי. כי האוסף של שיריי- צלילים, לחנים ומילים, משחררים את מה שגופי מחזיק, ומאפשרים לי לחבר/לחווט מחדש את הפחד לאומץ, לאושר ולהחלמה. כולי תקווה שתוכלו גם אתם ל יהנות ממנו, ולחוות את הדרך שלכם לריפוי"

צפו בסינגל החדש: "EVERYBODY HAS A STORY"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו