העונה החדשה של האח הגדול: פוטנציאל מבוזבז - סרוגים

העונה החדשה של האח הגדול: פוטנציאל מבוזבז

לעונה החדשה של האח הגדול VIP יש נתונים טובים בשביל להצליח - ליהוק טוב וטוויסט נהדר בפתיחה. אז למה בכל זאת אנחנו משתעממים מול המסך?

העונה החדשה של האח הגדול: פוטנציאל מבוזבז
  (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש 90)

האח הגדול חזר בעונה חדשה, עונת VIP, בה המשתתפים הם ידוענים. העונה התחילה נהדר, עם טוויסט מעניין והסתמנה כהבטחה רצינית. לצערנו, שלושת הפרקים האחרונים מראים שהעונה לא ממשיכה ללכת לכיוון טוב.

ההפתעה בפתיחת העונה

לפני תשעה ימים נפתחה העונה החדשה במשדר פתיחה חגיגי. כולנו ציפינו לראות כניסות מרשימות של מתמודדים לבושים בחליפות ושמלות ערב, פוסעים על השטיח האדום לכיוון הדלת העגולה שתוביל אותם לתוך הבית הכי מפורסם במדינה.

אז חשבנו. במשרד הפתיחה גילינו ש13 מהדיירים כבר נמצאים בבית, וכשהפקת התוכנית לקחה אותם לבידוד במלון כנהוג בתחילת כל עונה, הם בעצם הכניסו אותם הישר לתוך בית האח.

הדיירים בבית האח הגדול (צילום: באדיבות רשת 13)

הדיירים המופתעים הגיבו בהלם, כמו שמצופה. חלקם היו לבושים בפיג'מה, וכשהסירו את כיסוי העיניים לא הבינו איפה הם נמצאים.

זה בהחלט טוויסט ראוי לפתיחת עונה. התכסיס המשיך, כשבתחילת משדר הפתיחה כן נכנסו לבית שני דיירים בדרך המסורתית – דנה רון ואורן חזן. הם נכנסו לחדר האח, ומשם צפו במה שקרה בימים שלפני מדר בפתיחה, כשנכנסו הדיירים לבית בהפתעה. הם בחרו ארבעה דיירים שהם לא רוצים לגור איתם, ומשם העלילה היתה אמורה להמשיך לתסוס.

אורן חזן (צילום: מיכה לובטון)

יחסית לתוכנית VIP ישראלית, בה בדרך כלל המשתתפים לא באמת מוכרים לצופים, הפעם ההפקה הצליחה להביא כמה דיירים שצופי התוכנית באמת מכירים מראש.

הדיירים המפורסמים

כמובן שדיירי עבר של האח הגדול מוכרים לצופים, משום שהם כנראה צפו גם בעונות הקודמות. יש משהו לעוס בלהביא לתוכנית VIP אנשים שהתפרסמו באותה התוכנית ממש, או בכלל אנשים שהתפרסמו בתוכניות ריאליטי. להביא את ג'קי מנחם, שכבר זכה באח הגדול בעונה השלילית, זה צעד נואש של ההפקה. מנחם עזב את הבית לאחר מספר ימים בעצמו, בגלל סיבות משפחתיות. לפחות הוא הביא להפקה קצת עניין ורעש.

למרות זאת, הליהוק של תמיר ורדי נהדר לדעתי, הוא דמות צבעונית שמביאה המון אווירה טובה, בלי שנרגיש שמתחת לפני השטח מסתתרת אישיות שונה.

תמיר ורדי (צילום: מיכה לובטון)

הליהוקים הנשיים המולחים ביותר העונה הם שרית פולק-רוסו, אישתו הטריה של סטטיק, שלראשונה נעמדת בפרונט, ואור שפיץ, הקונדיטורית המפורסמת. שפיץ השתתפה ב"בייק אוף", אבל למרות זאת את עיקר הפרסום שלה היא רכשה בזכות עצמה, כשעבדה קשה על עמוד האינסטגרם שלה, ופתחה חנות מתוקים מצליחה בתל אביב.

אור שפיץ (צילום: מיכה לובטון)

טיטי איינאו, שהיתה האתיופית הראשונה שזכתה בתחרות מלכת היופי, נשארה חקוקה בתודעה הציבורית, וגם המקום שלה בבית האח הגדול מובן, למרות שהיא ליהוק קצת לעוס אחרי שהשתתפה ב"הישרדות".

בגזרה הנשית פחות אהבתי את הליהוק של דנה רון, אישה שהתחילה את דרכה בעונה השלישית של ה"האח הגדול", והמשיכה לרכב על חמש עשרה דקות התהילה שלה הרבה יותר ממה שבאמת היה רלוונטי. גם רומי גיאור הא ליהוק מאכזב, הבחורה בסך הכל השתתפה בתוכנית הכושלת 2025, ונראית טוב. לא מעבר.

רומי גיאור (צילום: מיכה לובטון)

מהגברים ההפקה הביאה את אורן חזן, שכבר נכנס לבית האח הגדול בעונה שעברה לשבוע אחד, והרוויח את הכניסה שוב הודות לבלאגן והבאזז שהיה סביבו בפעם הקודמת. חשוב לזכור שבסופו של דבר זאת המטרה של התוכנית הזאת, רייטינג.

גם הליהוקים של עומר ברזני, אייל ברקובר וג'קו אייזנברג חכמים. לכל אחד מהם אופי שונה, והם מוכרים למרבית הצופים מתוכנית הריאליטי בהם הם השתתפו, על אף שכבר צויין שריאליטי הוא לא המקור האידיאלי להבאת דיירים.

עומר ברזני (צילום: מיכה לובטון)

לעומתם, רועי לולו לגמרי אנונימי ולא קשור למטרת העונה. הוא ספר, אמנם הוא סיפר כמה מפורסמים, אבל להיות שוליה של ידוען – לא הופך אותך לסלב.

רועי לולו (צילום: מיכה לובטון)

על ציפי רומנו, אשת יחסי ציבור שמוכרת בעיקר לאנשים מתוך ביצת הבידור, אין לי הרבה מה לומר. ברור שהיה צריך למלא את המשבצת הלהט"בית וזה מי שמצאו לכך.

בית ללא עניין

למרות התרגיל שהאח הגדול עשה בפרק פתיחת העונה, עם המשימה של אורן ודנה, לבחור ארבעה דיירים איתם הם לא רוצים לגור שישלחו לגור במכולה מרחפת בחצר, האווירה עדיין רדומה ומשמימה.

הדיירים שדנה ואורן בחרו לשלוח למכולה המרחפת בחצר (צילום: באדיבות רשת 13)

דיירי הבית הם ידוענים, אנשים שמורגלים בלשדר משהו שונה ממה שהם באמת חושבים, והם לא נפלו במזימה של האח.

עד כה, חוץ מהכניסה המפתיעה, שאר ההתרחשויות המשיכו בקו המשעמם, למרות שמידי פעם מתפלקים לדיירי הבית רמזים למה שבאמת עובר להם בראש.

כששמתי לב שרומי ואייל מתעלמים אחד מהשני בימים הראשונים, היה ברור שמשהו כאן קצת מסריח. בשיחת קודים שהם קיימו בחדר הארונות, התברר שיש להם היכרות רומנטית מלפני התוכנית. כנראה שלא משהו רציני, אבל זה מספיק כדי לעורר עניין אצל הצופים.

אייל ברקובר (צילום: מיכה לובטון)

אחרי איפוק של מספר ימים, אייל התוודה שהוא בעניין של רומי, ומכאן יהיה מעניין לראות אם יתפתח רמן, או שגם העניין הזה יתפוגג ויעלם בתוך העונה המרדימה.

עוד סדק בתדמית המוקפדת שהדיירים מחזיקים בה, התגלה בשיחה בין דנה לטיטי בפינת העישון. דנה התלוננה שלא מכירים במאמץ שלה בשטיפת הכלים, שהיא "שוטפת כלים כמו איזה ניגר". אמירה שאין בה הרבה טאקט.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ivgeni Zarubinski (@ivgiz)

היא התנצלה על כך בפני טיטי, וגם אנשיה פרסמו התנצלות על העניין.

מהפקת האח הגדול מסרו בנושא: "לדנה היתה פליטת פה. היא וטיטי שוחחו על הנושא והיא התנצלה על האמירה".

האם יתחיל קצת אקשן?

אתמול החלה המשימה הראשונה של העונה, בה כל הבנות התחפשו לכלות וכל הבנים לחתנים. אנחנו מקווים שהמשימה תכניס קצת עניין למה שקורה בבית, כי בקצב שבו הדברים קורים כרגע – ההפקה תתערב כדי להתסיס, וככה לא יוצאים דברים טובים. מוזר שהמשתתפים שאמורים להבין איך עולם הטלוויזיה עובד, שיש צורך בעניין ורייטינג, לא מספקים בעצמם את הסחורה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הפח הגדול
פח | 20-07-2021 22:41
תכנית פח שמיצתה
2
לא מאמינה שיש...
שעמום | 21-07-2021 2:08
לא מאמינה שיש אנשים שיושבים וצופים בזה
3
אור ...
אורן חזן | 28-08-2021 18:07
אור