חודשיים אחרי פרעות לוד: מפקד מחוז מרכז פורש - סרוגים

חודשיים אחרי פרעות לוד: מפקד מחוז מרכז פורש

מפקד מחוז מרכז של המשטרה ניצב משה ברקת הודיע למפכ"ל על פרישה: "חש כי מיצה מסלול חיים חשוב ומרתק זה, וכעת הוא בוחר לצאת לדרך חדשה"

author-image
חודשיים אחרי פרעות לוד: מפקד מחוז מרכז פורש
  (צילום: הלל מאיר/פלאש90)

חודשיים לאחר פרעות לוד, בהם הוטחה ביקורת קשה כלפי היערכות המשטרה בעיר, הודיע היום מפקד מחוז מרכז ניצב משה ברקת על פרישה מהשירות.

עוד באותו נושא

עוד לילה של פרעות בלוד: בית כנסת עולה באש


25

ברקת שירת במשטרה במשך כ-30 שנה, שש מהן בדרגת ניצב בתפקיד מפקד מחוז. היום הוא הודיע למפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, על החלטתו לפרוש ממשטרת ישראל בחודשים הקרובים.

ניצב ברקת אמר למפכ״ל שלאחר שירות ציבורי מגוון ותובעני במשטרת ישראל, הוא חש כי מיצה מסלול חיים חשוב ומרתק זה, וכעת הוא בוחר לצאת לדרך חדשה.

מפקד מחוז ש"י, המזכיר הבטחוני של השר

ניצב ברקת סיכם עם המפכ״ל שימשיך בתפקידו ככל שיידרש, ופרישתו תתבצע רק לאחר איתור מפקד מחוז, ולאחר השלמת הליך העברת מקל מוקפד לשם שמירת הרצף הפיקודי ויציבות שגרת הפעילות של המחוז.

ניצב ברקת, בן 54, תושב מודיעין נשוי, אב לשניים וסב לנכדה מילא שורה של תפקידים בליבת העשיה של משטרת ישראל, לרבות עוזר מפכ״ל, מפקד מרחב דוד במחוז ירושלים, ראש חטיבת השיטור באג״ם, המזכיר הביטחוני לשר לביטחון הפנים ומפקד מחוז שומרון ויהודה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פירוק המדינה
גלגל | 20-07-2021 14:16
במקום לשנות כיוון מחשבה, פורשים...
2
הכישלון הוא יתום,אז...
בני | 21-07-2021 20:55
הכישלון הוא יתום,אז ברוך שפטרנו,אבל מי שיחליף לא בטוח שיהיה הרבה יותר טוב,כי יש גרף של ממוצע קצין במישטרה,משם לא יכול לעלות,הרמה מאוד נמוכה בקציני המישטרה,אבל כשמדובר בגרימת נזק לאזרח הם מקום ראשון בעולם השינאה,בעל הטורים בפרשת במדבר אומר,מה זה הפירוש של המילה הפקד? אומר שהשם ביקש ממשה שיפקיד שופטים ושוטרים,לעשות סדר,לגבי השוטרים מסביר רבי יעקב בעל הטורים שאין ממנים שוטר למטה עד שמכריזים עליו רשע מלמעלה,אז התורה היא נצחית,והכל רמוז בה,