גנץ: "לבנון נושאת באחריות לירי, נפעל מול כל איום" - סרוגים

גנץ: "לבנון נושאת באחריות לירי, נפעל מול כל איום"

בעקבות הירי מלבנון הלילה, שר הביטחון בני גנץ הבהיר כי "מי שנושא באחריות לירי הלילה היא מדינת לבנון שמאפשרת פעולות טרור משטחה. לא נאפשר למשבר בלבנון להפוך לאיום ביטחוני על ישראל"

author-image
גנץ: "לבנון נושאת באחריות לירי, נפעל מול כל איום"
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ הגיב הבוקר (שלישי) לירי שנרשם במהלך הלילה מלבנון לעבר ישראל, והבהיר כי מדינת לבנון נושאת באחריות לאירוע. דבריו באים לאחר שכוחות צה"ל תקפו בשטח לבנון בתגובה לירי.

"מי שנושא באחריות לירי הלילה היא מדינת לבנון שמאפשרת פעולות טרור משטחה" הבהיר גנץ. "מדינת ישראל תפעל מול כל איום על ריבונותה ואזרחיה ותגיב בהתאם לאינטרסים שלה, בזמן ובמקום הרלבנטיים" אמר גנץ.

"לא נאפשר למשבר החברתי, הכלכלי והפוליטי בלבנון להפוך לאיום ביטחוני על ישראל" הוסיף. "אני קורא לקהילה הבינלאומית לפעול כדי להחזיר את היציבות ללבנון".

עוד באותו נושא

אש בצפון: שתי רקטות נורו מלבנון, צה"ל תקף בתגובה

כאמור, אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה (בין שני שלישי) במרחב הגליל המערבי, לאחר ששתי רקטות נורו משטח לבנון לעבר ישראל. לפי הודעת דובר צה"ל, הירי התרחש סמוך לשעה 4 לפנות בוקר, ולאחר מכן נשמעו הדי פיצוצים באזור. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד, והשיגור השני נפל בשטח פתוח.

בעקבות הירי, כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור, ובמקביל כוחות ארטילריים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר בשטח לבנון בתגובה לשיגור הרקטות. לפי הדיווח ברשת "אל מיאדין" בלבנון, 16 פגזים נורו על ידי צה"ל, כשלדבריהם היעד של המתקפה היה מפעל ומרכז מחקר של חיזבאללה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בני גנץ אתה...
בלה | 20-07-2021 10:41
בני גנץ אתה עם הלב טוב שלך רציתה לעזור ללבנון אין אמונה בערבים