חדשות

ראש העיר לשעבר מונה למנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל

ראש עיריית צפת לשעבר, אילן שוחט, מונה למנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בראשו עומד השר עודד פורר מישראל ביתנו

ראש העיר לשעבר מונה למנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל
צילום: (צילום: רונן אקרמן)

השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, החליט למנות ראש העיר צפת לשעבר, אילן שוחט, למנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. המינוי כפוף לאישור נציבות שרות המדינה והחלטת הממשלה.

בנצי רובין, אוריאל בארי

"אנחנו ממנים מנכ"ל שהוא בן הגליל מהמנהיגות שצמחה מהשטח. למר אילן שוחט ראש עיריית צפת לשעבר, הבנה עמוקה בצרכי הפריפריה שזורמת בעורקיו ואני בטוח שהוא יסייע בידי לעשות מהפכה בנגב ובגליל לטובת עם ישראל", אמר פורר.

שוחט בן ה-46, תושב צפת, בוגר תואר ראשון במנהל מערכות חינוך ותואר שני במינהל ציבורי סיים התמחות בשלטון המקומי באוניברסיטת חיפה וכיהן כעשור כראש העיר צפת.

פורר| צילום: (צילום: סרוגים)

שוחט מיוזמי ומקימי הפקולטה לרפואה בגליל, ובמסגרת פעילותו כראש עיר זכה בפרס החינוך הארצי והוציא לפועל תוכניות רבות וגיוס משאבים לפיתוח המרכז הרפואי זיו, מערכת החינוך ותרבות הפנאי בצפת.

לשוחט נסיון והכרות רבת שנים עם הפריפריה הצפונית ובעברו כיהן כמנהל שירות התעסוקה בטבריה, בגליל התחתון במשך כשלוש שנים.

כיום שוחט עומד בראש חברה עסקית הפועלת בנדל"ן יזמות ופתרונות אנרגיה חלופית, מרצה באוניברסיטת חיפה במסגרת השלטון המקומי ומשמש מנטור ומלווה ויועץ לראשי ערים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
נועם
27.07.21

הרבי הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף שס סטטיק אלוהים