אהבה בהפתעה: הזוג שהכיר בבית חולים בהודו - סרוגים

אהבה בהפתעה: הזוג שהכיר בבית חולים בהודו

"אהבה בהפתעה" פרויקט סרוגים לכבוד ט"ו באב: הכירו את יערה ובראל, הזוג שהכיר בבית חולים בהודו, בצורה הכי לא שגרתית שאפשר לחשוב עליה

author-image
אהבה בהפתעה: הזוג שהכיר בבית חולים בהודו
  (צילום: סברס צלמים)

לבראל מאיר ויערה שטרן יש את הסיפור היכרות הכי פחות צפוי שתוכלו לחשוב עליו. יערה טסה לטיול בהודו לפני תחילת התואר ובראל, שטייל בהודו לאחר סיום התואר שלו פגש את יערה לראשונה רגע לפני שעשתה תאונת דרכים.

אז איך בעצם מכירים בבית חולים בהודו?

אז נתחיל מההתחלה, יערה טיילה במנגוליה עם חברה טובה ועם קבוצה של אנשים שהכרנו במהלך הטיול. יערה מפרטת: "טיילתי עם חברה קרובה בשם גיתית ואז החלטנו באופן ספונטני להמשיך לטייל בהודו ביחד עם יקיר, חבר של בראל מהצבא"

עוד באותו נושא

אהבה בהפתעה: הגיעו עד לסינגפור בשביל האהבה

בראל ממשיך: "אני בשלב הזה בדיוק סיימתי את התואר וחיפשתי לאן לטוס. יקיר זרק לי שאולי הוא יהיה בהודו בתחילת אוגוסט. זה היה נשמע לי בהתחלה לא מציאותי להצטרף אליו, הייתי במשרת סטודנט מאוד אינטנסיבית אבל איכשהו הצלחתי לארגן חודש חופש. הבחירה של הודו כיעד הייתה מקרית לגמרי. כמעט סגרתי כרטיס לפרו ואז נזכרתי בהודעה של יקיר להצטרף אליו באוגוסט בהודו ופשוט זרמתי על זה.

שלחתי לו הודעה, ובמקרה לגמרי, אחרי שהוא היה שבוע בלי קליטה, הוא היה זמין וענה לי שהוא באמת יהיה בהודו וכמובן הזמין אותי להצטרף. באותו יום קניתי כרטיס טיסה באופן מאוד ספונטני. הגעתי להודו והצטרפתי אליו ונפגשנו ב-לה. שם למעשה, ראיתי את יערה בפעם הראשונה באיזשהי מסעדה, ישר שמתי לב אליה.

יצאנו לאותו טיול יום במקרה". יערה מספרת: "בזמן הזה טיילתי עם תמה וגיתית, חברות קרובות שלי, זאת הייתה התחלת הטיול שלנו בהודו. התפצלנו באותו יום לטיולים שונים, כל אחת לטיול שונה, אני במקרה בחרתי במסלול שבראל בחר בו גם. בטיול למעשה משכירים אופניים ונוסעים עם וואן לפסגה של הר בגובה של 5600 ויורדים חזרה".

בראל ממשיך: "הרעיון הוא שרוכבים באופנים ל-לה זה אמור להיות 3 שעות. די התפצלנו בהתחלה, ובמהלך המסלול ראיתי את יקיר בדרך ועצרתי לידו וגם יערה עצרה ועשינו תמונה ביחד.

(צילום: ללא קרדיט)

לאחר מכן, באחת העצירות, ראינו את יערה מתקרבת אלינו. היא נסעה במורד ואז קלטנו שהיא איבדה שליטה על האופניים ותהפכה. זה היה מאוד מפחיד, היא עפה מהאופניים קדימה. באותו רגע רצתי אליה.

מאחוריה היה גם רכב, אז אני רצתי לעצור את הרכב ומשם אני ויקיר ממש נכנסנו לאירוע חצי צבאי של תפעול מהיר. יערה איבדה את ההכרה, היא לא זיהתה איפה היא או מי אנחנו לא היה לה מושג מה קרה, פחדנו להזיז אותה ולא ידענו איך לתפעל את זה. זאת הייתה סיטואציה קיצונית, היינו בלי פלאפונים ובלי קליטה. ההודים התחילו להתאסף סביבנו. ניהלתי שם את החילוץ והפינוי שלה, בזמן שאנחנו בכלל לא מכירים. לאחר כמה דקות התחילה להגיב אלי, היא התיישבה לבד והבנתי שאנחנו כן יכולים יחסית לתקשר. היא כל הזמן שואלת איפה היא, מי אני וזה היה אירוע מלחיץ. אחרי מעל שעתיים הצלחנו לחלץ אותה.

יערה מספרת כיצד היא זוכרת את האירוע: אני ממש זוכרת שבראל מיד טיפל בי. אני זוכרת שלא באמת ידעתי מי הוא אבל בתוך הסיטואציה המטורפת הזאת, הזוי לומר שהיה חיבור. אני ממש זוכרת שהוא הלך ואמרתי לו, חצי מעורפלת: "אתה נראה לי נחמד, אולי תשאר?".

בראל ממשיך: "ואז התחלנו להשתלט על האירוע, ארגנתי רכב ונסענו לבית חולים ב-לה. בבית חולים היינו ביחד, העברתי אותה בין הרופאים בכיסא גלגלים". יערה מסבירה: "בבית חולים התחלתי לקלוט מה קרה והאמת, התחלנו לעשות שם צחוקים. הסיטואציה הייתה כל כך קשה ומתסכלת ובראל התחיל לעודד אותי. הוא עשה הרמת גלגל עם הכיסא גלגלים והצחיק אותי בבית חולים".

(צילום: יערה שטרן)

בראל מספר: "ואז דיברתי עם ההורים שלה, הסברתי להם מה קרה והם התחילו לקדם תהליכים בשביל להביא אותה לארץ בעזרת השליחים של חב"ד, אוהד ורעות מרציאנו, רעות טסה למחרת עם יערה, הכל קרה ממש מהר ויערה חזרה לארץ וכך הסתכמה הפגישה הראשונה שלנו.

אז ההכרות שלנו הייתה מאוד קצרה אך אינטנסיבית וממש לא שגרתית. שמרנו על קשר קצת בזמן שהייתי בהודו והמשכתי לטייל. ואז בסוכות באותה שנה, ההורים של יערה ארגנו סעודת הודיה למי שהיה מעורב בחילוץ. בסעודה היו שליחי חב"ד ואני. כשנפגשנו שם, כל החיבור שלנו חזר לגמרי, היה חיבור מטורף והרגשנו שנינו שיש כאן משהו מיוחד. אחרי כמה ימים הצעתי לה לצאת. ואז שנה בדיוק אחרי התאונה והאירוע המטורף של החילוץ הצעתי לה נישואין.

איך היה להתחיל לצאת עם יערה כשאתה מכיר כבר את המשפחה שלה?

בראל משיב: "האמת, זה היה מצחיק, דיברתי עם אבא של יערה בפעם הראשונה בסיטואציה כל כך קיצונית בבית חולים אז בהודו. הרגשתי בסעודת מצווה די בבית. הבית של יערה הוא בית שדומה לבית שלי. הייתה מיד אווירה נעימה והרגשתי מאוד בנוח. הכל היה כיף, נשארתי שם הרבה אחרי הסעודת הודיה.

ומה היה בחתונה?

בראל משתף: "התחתנו בין גל שני לשלישי של קורונה בחנוכה. זה היה עוד לפני החיסונים ופשוט החלטנו על תאריך מאוד סמלי, תאריך יום הולדת של אמי ז"ל. החלטנו שזה התאריך שבו אנחנו נתחתן ולא משנה מה קורה מבחינת הקורונה וההגבלות, היה לנו חשוב שיהיו אנשים קרובים". עכשיו, יערה ובראל גרים בתל אביב, בראל הוא ראש צוות פיתוח כלים אוטונומיים ויערה סטודנטית לקלינאות תקשורת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה ענקית מכל...
טל | 22-07-2021 21:19
בהצלחה ענקית מכל הלב, זה מעשה שמיים, תהנו תבלו בנעימים
2
מושלםםםם חג שמח...
עזרא מ | 22-07-2021 23:28
מושלםםםם חג שמח ישראל ❤️
3
מקסים. אני הכרתי...
אנג'ל | 23-07-2021 7:14
מקסים. אני הכרתי את אשתי בתור לשירותים בקניון היא בידיוק ביקשה נייר. גם את זה תכתבו????
4
מכירים❤
אילת איזנברג | 25-07-2021 21:41
היה ממש מעניין לקרוא את הסיפור למרות שאנחנו מכירים את הסיפור ????