אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

"אנשי הר המור, הם לא חלק מהציונות הדתית, הם האויבים הכי מרים שלה"

מנהל הקמפיין של אלי כהן, איתן זליגר, שהפסיד לראש העיר החרדי משה אבוטבול יוצא נגד נשיא ישיבת 'הר המור' הרב צבי טאו שקרא לתלמידיו שלא להצביע למועמד חילוני. "בפחדנות של אחד שלא יודה בטעותו, סירב טאו אחר כך לפגוש את אלי כהן וללמוד מי האיש היותר דתי בבית שמש אלי כהן או אבוטבול"

מנהל הקמפיין של אלי כהן בבית שמש לא סולח לרב טאו.

יממה לאחר ההפסד של המועמד החילוני בבית שמש, יוצא מי שניהל את הקמפיין שלו, איתן זליגר מנכ"ל חברת יחסי הציבור זליגר&שומרון להתקפה על נשיא ישיבת הר המור.

"איפה היו תלמידי הישיבה לצעירים בזמן שכל הציונות הדתית בבית שמש נלחמה נגד ההקצנה החרדית?", שואל זליגר בעמוד הפייסבוק שלו ומשיב, "פעילים נמרצים במחנה אבוטבול." ומכוון לקבוצה של תלמידים מהישיבה הציונית הדתית שסייעה דווקא למתמודד החרדי.

וכאן עובר זליגר למתקפה: "מה עשה טאו (אל תסלחו לי שאני לא קורא לו רב) בזמן שכל הרבנים הציונים בבית שמש קבעו כי אלי כהן הוא המועמד הטוב ביותר? מוציא מכתב תמיכה באויב הציונים הדתיים והחילוניים משה אבוטבול."

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

הרקע למתקפה הוא מכתב שפרסם הרב טאו בעיתון הארץ בו נשאל על ידי תושבי בית שמש, האם מותר להם להצביע למועמד חילוני הנתמך על ידי הבית היהודי (כהן) המתמודד מול מועמד חרדי (ראש העיר משה אבוטבול).

בתשובה כתב הרב טאו כי "האג'נדה של הבית היהודי היא חיסול כוחן של המפלגות הדתיות הציוניות, כדי לקעקע את הסטטוס קוו, למען הפרדת הדת מן המדינה בכל התחומים ולפרק כל זיקה של מדינתנו אל התורה. איני רואה למי שאלה הן שאיפותיו ומטרותיו, מועמד יותר מועדף ואידיאלי לראשות מפלגת הבית היהודי מאדם חילוני.  ניפטר מן הצביעות ואחיזת העיניים ותוסר המסכה, ונקווה שגם יוחלף השם שמפלגה זו נושאת בשקר".

בסופו של דבר הוכרעו הבחירות בבית שמש בפער קטן של כאלף קולות, כשבקלפיות המזוהות עם שכונות דתיות נרשמו אחוזי הצבעה גם לאבוטבול.

יצוין כי זליגר המשמש היה גם מנהל הקמפיין של הרב דוד סתיו בבחירות לרבנות הראשית לישראל, בו היה הרב טאו אחד המתנגדים העיקריים לבחירתו.

"אותו טאו אגב, בפחדנות של אחד שלא יודה בטעותו, סירב אחר כך לפגוש את אלי כהן וללמוד מי האיש היותר דתי בבית שמש אלי כהן או אבוטבול.", ממשיך זליגר ומסיים, "אנשי הר המור, תלמידי טאו הישירים והעקיפים הם לא חלק מהציונות הדתית, הם האויבים הכי מרים שלה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
60 תגובות - 60 דיונים מיין לפי
1
הגיע הזמן שיבינו
סטודט | 24-10-2013 8:55
שא"א לדרוס לגמרי אחד את השני. שני הצדדים לא שמים קצוץ אחד על השני לא אנשי הבית היהודי על הר המור (ויוכיח את זה הברית עם לפיד וההרצה של הרב סתיו) ולא הפוך. אם רוצים לקדם דברים חייבים שת"פ
2
בכל דבר הוא נכשל הזיגר הזה -לוזר
נכשל סידרתי | 24-10-2013 8:57
3
זליגר&שומרון? לא שכחתם את רייכרט?
יוסי שחר | 24-10-2013 9:00
4
וואי וואי זליגר. אתה טיפש ברמות ואין לך מושג לאן הכנסת
דתי לאומי חכם | 24-10-2013 9:04
את עצמך
5
אם מסננים את המעטפת- הוא צודק במסר. הם לא חלק מהציונות
| 24-10-2013 9:16
הדתית. הם חרדים לאומיים- מגזר חדש בפני עצמו. המגזר הזה הוא קטן וכאשר הוא יגדיר את עצמו במפורש יותר (כמו שעושה הרב טאו) הוא כנראה עוד יותר יקטן (מאיפה יביא תקציבים לבית ספר 'ברוח ישראל סבא' בכל מקום שיש מניין שתומכים בו). כמו שיש פלג של חב"ד באגודת ישראל יש פלג של הר המור. סתם כך, מעניין במי תמך הרב טאו בבחירות למועצה בירושלים.
6
הרב טאו לא יישן הלילה בגללך...ממש
ירושלמי | 24-10-2013 9:19
7
צודק
שלום תלמיד ישיבה | 24-10-2013 9:25
היות ואני מכיר את האנשים עליהם מדבר הכותב צודק במיליון אחוז
8
רבני הר המור
דניאל | 24-10-2013 9:27
רבני הר המור והנשיא בראשם פילגו כל דבר בציונות הדתית זה החל בפילוג בישיבת מרכז הרב המשיך בדימונה עבר לעטרת כהנים וככה בכל מקום אמרו להצביע שס אגודה הכל רק לא ציונות דתית
9
שאלה
מיכאל | 24-10-2013 9:29
למה הבית היהודי ממשיך לדאוג להם לתקציבים? למה בישיבות התיכוניות שולחים תלמידים לשבושים לשם? שיחפשו תלמידים במוסדות של שס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10
הם לא חלק הם הליבה
| 24-10-2013 9:40
זה שנכשלת זה לא הופך אותו ללא ציוני דתי כל המיכנות וחצי מהרמי"ם של הילדים שלך הם תלמידן אז לפני שאתה מדבר על גדול הדור תשתוק
11
בזכות המכתב
מאיר בית שמש | 24-10-2013 9:42
רציתי להצביע לאבוטבול אבל בזכות המכתב של הרב טאו הצבעתי לאלי כהן
12
טאו = לאו= דרעי= אוסלו
אהרון | 24-10-2013 9:43
לא לשכוח לא נשכח ולא נסלח
13
זו הסיבה שבלומנטל חטף בחיפה
| 24-10-2013 9:44
בלומנטל חטף בחיפה כדי לסנדר אפשרות שהרב סתיו יהיה הרב הראשי של חיפה סתיו רוצה להכניס למועצת הרבנות בדלת האחורית כרב ראשי לחיפה
14
הר המור הם "כת"
משה | 24-10-2013 9:50
הם כת כמו נטורי קרתא
15
מוחה על כבודו של הרב
הזהר בגחלתן | 24-10-2013 9:57
מי אתה שתמליך רבנים ותחליט למי לא לקרוא בתואר "הרב" התורה לא מוחלת על כבודה. בלי קשר לנושא . פשוט כי יש דרכים להביע דעה בצורה מכובדת
16
ל10 - כך מתנהג "גדול"
יהודה | 24-10-2013 10:13
לא ראינו ולא שמענו שככה מתנהגים "גדולים"
17
הם נטורי קרטא של הכיפות הסרוגות
שי | 24-10-2013 10:14
זו ההתיחסות הם מאוד ישמחו בהגדרה זו קנאים אמיתיים
18
חוצפן!ביזית את גדול הדור!
אבי | 24-10-2013 10:15
19
מי שמבין יודע שהרב טאו גדול הדור!
| 24-10-2013 10:29
הרב טאו בניגוד לכל הקשקשנים יורד תמיד לעומק הנושאים ורואה למרחוק.. הרב תמיד מדבר על השורש ועל היסודות..קטונתי מלדבר בשמו אבל הכוונה שלו היא לתת קריאת כיוון שמי שחושב שאפשר להוביל מהלכים מקצועיים ככל שיהיו בלי קשר אמיתי לתורה זה לא יילך..וכדאי ששתחיל לשמור על לשונך כלפי גדולי תלמידי החכמים בדורנו.
20
הרב טאו לא פוסק לך! הוא נותן לך קו מחשבה!
| 24-10-2013 10:38
גם בהר המור לר כל הרבנים עושים מה שהרב טאו אומר מהסיבה הפשוטה שהוא לא מתיימר לפסוק עבור אנשים אלא בסה"כ לתת קריאת כיוון,קו מחשבה לא פופוליסטי,ומבט שהוא חושב שירומם את הדור.. אין ציוני יותר מהרב טאו! זה שהוא לא תמיד אומר מה שנשמע טוב זה מפני שהוא נוגע בנקודות הסבוכות בציבור.. נ.ב-גדולי הקצינים ואנשי העשייה בציבור הדתי לאומי הם יוצאי"הר המור" ומוסדתיה.. כנראה שלא גדלת בישיבות כדי להבין את המשמעות האדירה שיש בקו החינוכי שהרב טאו מנחיל בציבור..
21
זלינגר, באמת, אם הרב טאו היה רואה את אלי כהן
עמרם | 24-10-2013 10:58
הוא היה נוכח לדעת, שהוא יותר דתי מאבוטבול ? תגיד, פורים אצלך היום ? כהן הוא חילוני מוצהר, ואפילו האח בנט התגאה בזה. תגיד לרב טאו, שהוא הקול השפוי היחיד במחננו, שמנסה לשמור שהמגזר שלנו לא יתדרדר לחילוניות הישראלית. ולעניין בית שמש. כבר כתבתי לפני כמה חודשים, כי זו טעות לא להצטרף לאבוטבול. ואכתוב זאת שוב, אולי סוף סוף ייכנס למוח : יש לנו נס, שיש לנו את הרב טאו, שהכניס קצת שפיות למחננו. והערה לבית היהודי, הרי כל תושב דת"ל בבית שמש יודע, כי אבוטבול נתן לציבור שלנו את כל מה שהוא צריך [מ3 שכונת המשקפיים ועוד], כמו שאמר ג'קי אדרי. אז למה לא להצטרף להצלחה, ולתמוך בראש עיר שממילא מנצח ? כבר קראתי פה בעבר לבית היהודי לתמוך באבוטבול, אך הגורמים הטיפשים במחננו עובדים להמאיס אותנו על הציבור החרדי, שממילא הולך להיות רוב בבית שמש, גם אם אלי כהן היה מנצח. למה לא לשמוע להגיון ??? אינני יודע !!!
22
הרב טאו הוא פלגן מדופלם
צבי | 24-10-2013 11:13
פילג כל חלקה טובה משחבל הוא , שמוכר את זה לנוער באיצטלה של צדיקות
23
יש רק משהו אחד נכון בדבריו:
נחום | 24-10-2013 11:31
"הם לא חלק מהציונות הדתית" - הוא צודק. מי שמגדיר את עצמו כתלמיד הרב קוק, לא יכול להתחבר לפשרנות הדתית של הציוני דתי. היראת שמים היא קובעת ומנחה את החלטות היהודי, למרות שזה לא מסתדר עם מה שאדם היה מגיע בשכלו.
24
איך אפשר לדון בן אדם מבלי לפגוש אותו?
שמעון | 24-10-2013 11:42
זה "גדול" שדן דיני נפשות מבלי לפגוש את האיש? ככה לימדו אותנו חז"ל? זאת הנהגה?
25
זליגר. אני לא מתכוון להיכנס לויכוח איתך
כמה טפשות | 24-10-2013 11:59
רק לפרוטקול שירשם: אתה איש טיפש. לא רק בגלל כשלונותיך בתחום המקצועי אלא בגלל הטפשות להיכנס לתחום שלא שייך לך. אם אתה רוצה לשכנע את עצמך או את קוראי מוצש שאתה צודק תמשיך להתלהם. אם אתה רוצה לשכנע את כל הנוער האיכותי שממלא את הישיבות והמכינות אז קח בחשבון שמעכשיו תהיה לך בעיה להראות את הפרצוף שלך שם
26
עפרא לפומיה!! חגב בן פרעוש פוער את פיו המזוהם כנהגד רב.
צביקה | 24-10-2013 12:00
עפרא לפומיה!! חגב בן פרעוש פוער את פיו המזוהם כנהגד רב. תתבייש לך ותחזור למקום שממנו באת!!!
27
זלינגר אתה מפסיד בכל תחום
משה | 24-10-2013 12:13
במקום להגיד אני אשם, מחפש תרוצים
28
הרב טאו קודש קודשים
מוטי | 24-10-2013 12:14
מספיק עם התרוצים זלינגר
29
הארה - הערה
גד | 24-10-2013 12:44
לכל המגיבים נגד כותב המאמר- שימו לב באיזה סגנון אתם כותבים איזה מילים- גם את זה לומדים בהר המור? מה יש שם סדנה לכתיבה יוצרת גידופים? למה אתם לא מסוגלים להגיב בלשון נקיה? או גם את זה למדתם מה"גדול"?
30
תתבייש לך!
ניסים | 24-10-2013 12:50
מה אתה חושב שאדם שספון כל היום באהלה של תורה חושב בראש של כל מיני תככנים כמוך למי יש כיפה כזאת ולמי יש כזאת? הרב מביא את דבר ה' בעולם..
31
בעקבתא דמשיחא בירור אחרון
משה | 24-10-2013 14:56
לקראת ביאת משיח ה׳ מברר מי עובדו באמת ומי מחניף לרשע הרב טאו לא מחניף!
32
ל29: אז פתאום אתה מתחיל לדרוש לדבר בכבוד?
צדקן | 24-10-2013 14:58
קוזק נגזל
33
צודק ב100%
שמוליק | 24-10-2013 15:00
הרה מור אויבים של הציונות הדתית. כת חדשה ביהדות.
34
ל 32 תשובה לא הולמת ...
גדי | 24-10-2013 15:01
35
וואו - עכשיו הוא הסתבך עם ברוך אפרתי
| 24-10-2013 15:12
36
תמסור את זה לרועי קליין ואלירז פרץ
אלי | 24-10-2013 15:17
37
כל טענותיו היו לגיטימיות אלמלא לקח את אומנות החרדים:
חגי | 24-10-2013 15:37
לקח את אומנות החרדים וביזה את הרב טאו בכך שלא טרח לקרוא לו רב.
38
טאו זה גם בהומך של קצב
יוסי | 24-10-2013 16:58
תנו לטאו להפיל את עצמו. תלמידיו השוטים הולכים אחריו.מה איכפת למישהו אם הוא מפטפט עצמו לדעת? מה ההבדל בינו לבין אבינר? מה רוצים משס- הכתומים יותר טובים? כולם עבוידה זורה.אוי לדור ולמגזר שאלה סלבריטיס שלו
39
עצור!!!
עבד ה'. | 24-10-2013 17:07
לא לדבר על תלמידי חכמים עצומים סכנת נפשות!!! (איני נכנס לדיון המטופש הזה). נ. ב. אין ןלי קשר להר המור !!!
40
איפה כבוד התורה??
גיא כהן | 24-10-2013 18:03
מה לנו ולציבור שלנו לקחת אנשים כמוהו? שאין בו אפילו לחלוחית של יראת שמים? ואם מר אלי כהן בחר באדם כזה שייצג אותו ולצערנו הבית היהודי שוב תמך והתחבר שוב לאנשים מהסוג הזה. אז אנו גם אלו שלא תלמידיו של הגאון הרב טאו מוחים ועכשיו מבינים שהרב צדק ב"ה ולא נפל דבר אחד מכל דברו.
41
אפשר להבין את איתן אבל
יוסי | 24-10-2013 19:56
גילוי נאות אני בוגר ישיבת ששבי חברון שהיא שלוחה של הר המור אני מבין את הכאב של איתן וכבר חז"ל אמרו אין אדם נתפס בשעת צערו אבל אם זה בסדר לא לקרוא לרב טאו רב אז אם ככה אני שאני לא מסכים בהרבה דברים עם הרב שרלו אז מותר לי להוריד לו את התואר רב וכן לגבי הרב ראם וכן לגבי הרב בני לאו וכן לגבי עוד רבנים ולפי דברי איתן אז אפשר להבין את אלו שתקפו את הרב סתיו ואני חושב שלמרות שאני לא מסכים עם רב מסוים אי צריך לקרוא לו רב כי יש לו תלמידים אשמח לשמוע תגובות במיוחד מאיתן
42
טוב אז רועי קליין, דרור וינברג ואלירז פרץ הם לא
עד מתי? | 24-10-2013 20:22
מהציונות הדתית. רק זליגר כן. בהצלחה טמבל.
43
גם בירושלים ניצחו החרדלי"ם עם קינג! (חייבים לרענן הדעות
יוני | 24-10-2013 21:22
44
סכל ונבל מי אתה שתדבר לרב ככה?רשע מרושע
ההמום | 24-10-2013 21:37
אני בהלם שנותנים זכות דיבר לאיש הריק הזה
45
חצוף!
| 24-10-2013 22:12
46
הר המור = אמת
משה | 24-10-2013 22:18
פשוט עצוב איך אנשים מתאמצים לברוח מהאמת, לכל המתנגדים אין לכם כנראה מושג מה בכלל קו החשיבה של הר המור, ובאמת הר המור זה סוג של ציבור חדש, דתי יותר, מקפיד קלה כבחמורה ולא מקדש את ה"לייט", פשוט בושה, חילונים לכל דבר מסתובבים עם כיפה ומציגים עצמם כדתיים לאומיים.
47
מוחה על ביזוי התורה! הרב טאו הוא איש קדוש, איש אמת!
עמי | 24-10-2013 22:22
אם נכשלת בקמפיין, אל תרוץ להאשים אחרים. הרי זו מדינה דמוקרטית ולכל אחד זכות להביע דעתו, גם לרב טאו, ולכל אחד זכות בסוף להצביע לפי מצפונו. כנראה שלא היית מספיק משכנע. ובמקום להתנגח, שכל אחד יחשוב האם איך שהבית היהודי נראית היום זה באמת מה שחלמנו ורצינו וזו רוח התורה... מותר גם קצת חשבון נפש...
48
אם כן,ברוך ה' שלא נבחר אלי כהן.
| 24-10-2013 22:25
וזה מראה איך עיניו של מו"ר הרב טאו שליט"א (קונטרה לדבריו המבישים של החילוני החולני.) רואות למרחוק.ומי יודע מה היה קורה אילו היו נבחרים אנשים כאלה. ואין בדברים אלה תמיכה במועמד מפלגת ש"ס (שתתפרק במהרה בימינו אמן).
49
הר המור ובנותיה-הן הציונות הדתית!
| 24-10-2013 22:29
רבנים צבאיים השניים האחרונים-מתלמידיו של הרב טאו. רבני המכינות הקד"צ-בדר"כ מתלמידיו. רבים מראשי ישיבות ההסדר-מתלמידיו. מהישיבות הגבוהות-מתלמידיו. אלה הם הציונות הדתית.אלא מי? הרפורמים שנותנים לגיטימציה לסמס בשבת (חילול שבת!) אלה ששמים כיפה כשבאים לבתי הרבנים? מי? (ואין בדברים אלה פגיעה ברב סתיו ששמו שורבב בכתבה).
50
אפי אברהם ו..
דוד | 25-10-2013 6:36
מצער , כמה שהיצר הרע עובד קשה בכל מקום שבו יש קודשה יש שועלים קטנים מחבלים בכרמים ... וזה רק מחדד איפה האמת מצויה, הציונות הדתית נובעת ממר"ן הראי"ה קוק , שתלמידו המובהק היה הרב צבי יהודה זצ"ל , ששניהם היו חרדלי"ם - והרב טאו תלמידו המובהק של הרב צבי יהודה אשר ממשיך את דרך גדולים אלו ביתר שאת וביתר עוז .. , ואז קמים חלשי האופי ומרגישם שהם הרוב , אך לעת הזו מתברר שלא היא . שה' ירחם וילח משיח ...
51
אם הרב טאו לא רצה לפגוש את אלי כהן זה חמור!
יהודי פשוט | 25-10-2013 8:11
52
לכתוב מכתב כזה בלי לשמוע את השני -אלי כהן -ניבזות
אזרח נגד צביעות | 25-10-2013 8:12
53
חוצפה של מערכת סרוגים שפרסמה דברים מזעזעים כאלה!
יהושע | 25-10-2013 9:15
54
הרב לא רצה לפגוש את אלי כהן כי
איילת | 26-10-2013 22:32
הוא לא שופט ולא בוחר במקום אף אחד. הוא מלמד עקרון. אין לו זמן לבזבז על מאבקים פוליטיים מטופשים ("לעצור את ההתחרדות"). ולכן, במכתב, הוא גם לא ציין שם של אף אחד. רק אמר שיש להעדיף מועמד דתי על פני חילוני.
55
על ה׳ירידה לעומק הדברים׳ שתלמידי הרב טאו משתבחים בו כ״כ
א.מ.ר | 27-10-2013 0:31
לא מובן לי למה יש אקסיומה שמי שלובש שחורים ומניח תפילין נחשב דתי יותר ממי שמידותיו ומעשיו בתחום שבין אדם לחברו משובחים לאין שיעור מאלו של הראשון. היה אפשר לצפות מ׳גדול׳ כמו הרב טאו (אינני מכירו אז לא יכול להעיד) שירד קצת יותר לעומקם של דברים ולא יסתפק ברדידות מפליאה שכזו. להגיד שש״ס הם אנשים שראויים לייצג משהו- מלבד קומבינות ושחיתות כמובן- ועוד את התורה וציבור לומדיה- זאת תפיסת עולם בעייתית מאוד מאוד מאוד, ואני עדין בדבריי...
56
בסדר. אז אנו הולכים לסגור את שבי חברון עלי עצמונה עטרת
| 27-10-2013 6:24
כהנים מגרשת הרובע בניין שלם מצפה רמון ישיבת אילת ישיבת תל אביב ישיבת שדרות את כל המגדים הדתיים ויצי מהגרעינים התורניים וחצי מהרמים בישיבות תיכוניות. נשאר עם 'אלפי' התלמידים בישיבת פת ובית מורשה וכמובן עם הפרסומאי זליגר והמסמסים בשבת ממוצש. ברוך ה. אין צה לומר זליגר עשית לנו את זה. מזכיר לי את הפסק החדוב של שרלו (מה?איך אתה מעז לא לקרוא לו רב?) ש'התיר' ברוב ענוותנותו להתחתן עם ישיבות הקו. האם רק אני חושב שיש כמה אנשים בציונות דתי שחים בסרט?
57
הרב טאו, אולי איש תורה גדול אבל ללא דרך ארץ! כת המור
ערן | 06-11-2013 14:17
אז הרב טאו גדול בתורה. בא נגיד שמבחינת לימוד הוא מהטובים ביותר. יופי ! מה זה אומר עליו ש.??? שהמידות שלו טובות ? שהוא בעל שיקול דעת נכון? שהוא לא פלגן, סכסכן, חתרן? שהוא לא גיס חמישי בציונות הדתית ? אדם שיצא כזה נחרץ נגד הבית היהודי מן הראוי שיעבור לאגודה או שס ושיעזוב אותנו לנפשנו. אז הרב טאו גדוייל תודה , כבר ממזמן אנחנו יודעים שזה לא מדד על השאר. אני דווקא הייתי שמח אם יותר קולות תורניים היו משמיעים קולות זעקה על הרב הגאון הגדול אמנם אבל מצד שני שמסכסך ומפלג את הציבור שלנו ומגדל את החרדים על חשבוננו, תוך שהוא משתמש בפלטפורמות של הציונות הדתית כקרדום להפיץ משנתו הקיצונית. לכן עוד ועוד קולות כאלו יביאו את קברניטי הציבור להביא אותם לחשבון נפש מתבקש בהקדם.
58
אירוני
יצחק | 06-11-2013 22:17
לא אתייחס לדברים שמחמת סגנונם אינם ראויים לתגובה.. אבל די שאיש יח"צ נכשל שוב ושוב מול רב 'מיושן' שמתפנה מדי פעם לפרסם כמה מכתבים (מה שכנראה מוציא אותו מכליו)
59
הוכח מי יותר דתי
משה | 27-11-2013 7:23
אם מועמד אחד זייף בחירות, שלח מתים לקלפיות, הנהיג מערכת משומנת של מירמה ומועמד אחר נהג ביושר. מי המועמד הראוי יותר לתמיכה רבנית? התפיסה המוטעית שמי שלבוש באופן מסויים ושומר שבת (אולי) הוא בהכרח דתי יותר ממי שנוהג ביושר אבל לא שומר שבת היא תפיסה שגויה בעליל. החטא החמור יותר מחילול שבת הוא חילול ה'. מי שחילל את ה' בבחירות הללו היו כל מי שתמכו במועמד הזייפן.
60
בתור אחד שלמד בישיבת 'מרכז' קשה לי מאוד!
צביקה | 11-12-2013 19:20
הרב טאו פגע ברב אברהם שפירא זצ"ל. הוא פגע בישיבה שהעמידה ת"ח כשלקח איתו רבים וטובים מהישיבה. כשזה קרה פשוט ישבתי ובכיתי כמו שלא בכיתי מימיי. לקרוא לאדם כזה גדול הדור זה פותח לי את הפצע מחדש.