חשתי סלידה וגועל: מתי כספי נגד תכניות המוזיקה - סרוגים

חשתי סלידה וגועל: מתי כספי נגד תכניות המוזיקה

מתי כספי יוצא נגד תכניות הריאליטי המוזיקליות ומספר חוויות מתקופת היותו שופט בתכנית כוכב נולד. "חשתי סלידה וגועל, ההם שם למעלה משחקים בנפשם הפגיעה של המתמודדים התמימים". בטדי הפקות הכחישו את הדברים ומסרו: "החל מהעונה הראשונה של 'כוכב נולד' ועד היום, אנו מקפידים על שיפוט הוגן ואחראי"

חשתי סלידה וגועל: מתי כספי נגד תכניות המוזיקה
  מתי כספי (צילומסך, יוטיוב)

הזמר והיוצר מתי כספי כתב פוסט ארוך נגד תכניות הראליטי למיניהן העוסקות במוזיקה.

"אני זוכר היטב את היותי שופט בכוכב נולד הראשון, לפני תשע עשרה שנים" כתב כספי. "הסכמתי לשמש כשופט כי חשבתי בתום לב שתפקידי להאזין ולוודא שהמתמודד לא מזייף ויש לו חוש קצב, כי אלו שתי תכונות שבלעדיהן אי אפשר להיות זמר, כשם שאדם חסר קורדינציה בידיו אינו יכול להיות מנתח".

עוד באותו נושא

נועם בנאי פורש מ"הכוכב הבא" ומוציא שיר חדש


3

הוא מספר על ההשפעות של ההפקה על הדרמה של התכנית שהוא לדביו משמש כתפאורה. "במהלך הבחינות המצולמות ניגש אלי מישהו מצוות ההפקה ולחש לי: 'עוד מעט יכנס לבמה בחור גבוה ג׳ינג׳י, תעביר אותו.' הגבתי מיד שאוזניי תקבענה אם הוא ראוי או לא. והוא ענה לי: 'אנחנו יודעים שהוא לא טוב אבל נדיח אותו בשלב יותר מאוחר, כי זה טוב לרייטינג'.

חשתי סלידה וגועל מהעובדה שלמעשה אני משמש כתפאורה בלבד וההם שם למעלה משחקים בנפשם הפגיעה של המתמודדים התמימים", הוא אומר ומוסיף: "לא יכולתי להתפטר מתפקידי כי אז הייתי מפר את ההסכם עליו חתמתי".

כספי מספר על השלב הבא בו סרב לקחת חלק בעונות הבאות ועל ההצעה שייתה לו להשתתף בבית הספר למוזיקה לדבריו הוא הציב כמה תנאים בהם, לבטל את הצבעת הצופים בבית, שמורה לא יעניק ציוד לתלמידיו ושלא יהיו הדחות  כי מדובר בילדים קטנים.

"לאחר דין ודברים המפיקים הסכימו והתכנית יצאה לדרך. בתחילת הצילומים אספתי את כל הילדים הנרגשים והחוששים מאחורי הקלעים והסברתי להם שכולם יסיימו את העונה ביחד ואף אחד לא יודח.  ביקשתי את הילדים לחשוב למי מבין השניים הם רוצים להידמות. החל מאותו רגע הילדים עלו לבמה בהרגשת הקלה והיו רגועים, לבד מההתרגשות הטבעית המלווה כל מי שעומד מול קהל, מצלמות, תאורה ומקרופונים".

"זו היתה התכנית הנצפית ביותר ואני לקחתי בה חלק בשתי עונות", כותב כספי. "לאחר עוד עונה או שתיים התכנית ירדה מהמסך כי היא שידרה תום וטוהר. למפיקים היה קשה לישון טוב בלילה ללא אינטריגות, הדחות וצהוב".

מ״טדי הפקות״ נמסר בתגובה: "החל מהעונה הראשונה של ״כוכב נולד״ ועד היום, אנו מקפידים על שיפוט הוגן ואחראי לכל המתמודדים בתכניות הריאליטי בהפקתנו. מעולם לא דרשנו מאף שופט לקבל החלטה, שלא על דעת עצמו.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שמאלן הזוי מבית...
נעמה | 21-07-2021 12:36
שמאלן הזוי מבית אנשי התרבות התל אביבית.
מגיבה הזויה...
לא נעימה בכלל | 21-07-2021 13:56
מגיבה הזויה ממערת הומוספיינס
2
הפעם אני עם מתי כספי
כ | 21-07-2021 15:07
תכניות ריאליטי לא רק תכניות המוזיקה. הן לא אותנטיות רעשניות וריקניות מבוימות וערוכות עד הפרט האחרון . לא לצפות ! חבל על הזמן שלכם !