מאחורי הקלעים: בכירי הליכוד מרימים ראש | פרשנות

מאחורי הקלעים: בכירי הליכוד מרימים ראש | פרשנות

מפלגת הליכוד כמרקחה: מעל לפני השטח האופוזיציה מנהלת מלחמת התשה נגד הקואליציה. מאחורי הקלעים: בכירי הליכוד מתחילים לחשב מסלול מחדש ולערער על שלטון נתניהו במפלגה

מאחורי הקלעים: בכירי הליכוד מרימים ראש
  צילום: גיל יערי פלאש 90

חודש לאחר הקמת ממשלת בנט – לפיד, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מצליח לשמור על משמעת אופוזיציונית ולשבש לקואליציה את החקיקה.

לאחר פיליבסטר של שעות וימים, הקואליציה לא הצליחה להעביר שלושה חוקים שהיו על סדר היום במליאה: חוק הקנאביס נמשך ללא הסכמות, חוק יסוד החליפים נמשך ללא רוב, חוק הדיינים נופל לאחר טעות אנוש של מיקי לוי.

אולם, בכירי הליכוד אינם מרוצים מהמעמד החדש באופוזיציה. מתחת לפני השטח מתחיל תהליך של ערעור על שלטון נתניהו בתוך הליכוד ומחשבה על שינוי מסלול. בכירי המפלגה וכן ראשי ערים ופעילים מרכזיים אומרים בשיחות סגורות כי בגלל נתניהו הליכוד באופוזיציה, מתלוננים על החובות הכספיים הרבים של המפלגה, מביעים כעס על לקיחת הקרדיט לאורך השנים ודאגה למקורבים בלבד.

עוד באותו נושא

ברקת המריא לארה"ב: "נמנע מהלך מסוכן"


22

הזמן לא משחק לטובת נתניהו

כאשר קמה ממשלת בנט -לפיד, נתניהו אמר לחברי הליכוד וגם בתקשורת: תוך כמה שבועות אנחנו נפיל אותם, הם לא ישרדו הרבה ואנחנו נחזור לשלטון. אך ככל שהזמן עובר, בליכוד מתחילים להבין שהזמן עובר והממשלה עדיין ממשיכה להתקיים. אם התקציב יעבור, ממשלת בנט -לפיד תזכה לשקט משמעותי ויציבות. במידה רבה, אישור התקציב הוא גם קו פרשת המים עבור נתניהו. אם בנט יעבור את המכשול הזה, הסבלנות בליכוד תתקרב לסיומה.

נתניהו מודע לחוסר הסבלנות שיש לבכירי מפלגתו כלפיי הישיבה באופוזיציה. מלבד השקעה רבה במאבק להפלת הממשלה, נתניהו משקיע רבות בשמירה על שלמות גוש הימין כבלוק יציב אשר נתון למרותו.

ראש הממשלה לשעבר מקיים פגישות אופוזיציוניות דחופות עם ראשי מפלגות בלוק הימין. הוא משקיע מאמצים כדי לשמור על הקשר עם הסיעות החרדיות ובשבוע שעבר אף השתתף ביומולדת של ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה.

בנוסף, נתניהו מתאמץ להימנע מעימותים בתוך הליכוד. נתניהו ער לרחשים שמגיעים מכיוון בכירי מפלגתו. הוא שם לב להיעדרויות של אדלשטיין מישיבות הסיעה, לביקורת שהעביר עליו ישראל כץ בתקשורת וכן לעוד מסרים כאלה ואחרים .

כאמור, נתניהו מנסה לשמור על יציבות ולכידות בתוך מפלגתו. הוא שוחח עם ברקת לאחר כנס הפעילים שעשה, לקח ברצינות את דבריו של דיכטר על חוק האזרחות, שוחח עם גלנט במזנון הכנסת לאחר שפורסם כי האחרון איים לא להגיע לישיבות סיעה.

 קו חדש בליכוד? ציר ברקת – דיכטר

על רקע דברים אלה, מתפתח מתחת לפני השטח ציר חדש בליכוד. ח"כ ניר ברקת וח"כ אבי דיכטר הודיעו כבר בפומבי כי הם מתכוונים להתמודד על ראשות הליכוד לאחר נתניהו. אך למרות שהדגישו כי לא יתמודדו נגד נתניהו, השניים פועלים כבר מעכשיו.

ברקת ודיכטר הם חברים טובים. שניהם מגיעים מרקע דומה, שניהם היו במפלגת קדימה ועברו לליכוד, שניהם רואים בעצמם כנציגים של הימין הממלכתי והשקול. דיכטר ראה סקרים פנימיים לפיהם ברקת מנצח אותו בפריימריז על ראשות הליכוד בפער משמעותי.

השניים מתאומים בהרבה מן המהלכים הפנימיים בתוך הליכוד. בדיונים על חוק האזרחות, דיכטר הוביל קו ביטחוני לפיו אסור להפיל את הוראת השעה בשל שיקולים פוליטיים של פגיעה בקואליציה. ברקת ודיכטר נצפו מסתודדים אורכות לפני ששיתפו פעולה עם עמדת האופוזיציה והפילו את החוק במליאת הכנסת.

בעוד התלונות על נתניהו גוברות, חברי הליכוד ופעילים רבים מתחילים להתקרב לברקת כדי להביע תמיכה. בבוא היום כאשר יחל המירוץ לראשות הליכוד, בכירי המפלגה יידרשו להביע תמיכה באחד המתמודדים. ההערכה היא כי דיכטר יביע תמיכה בברקת.

כמו כן, גורמים במפלגה מסבירים כי ברקת דיכטר ושרי הליכוד לשעבר רוצים לבדל את עצמם משאר חברי הכנסת האופוזיציה. לטענתם זאת הסיבה שאדלשטיין לא מגיע לכל ישיבות הסיעה, דיכטר התנגד לחוק האזרחות וישראל כץ מתח ביקורת על נתניהו.

כאמור, התהליך של ערעור על שלטון נתניהו בליכוד נמצא עדיין מתחת לפני השטח, אך כבר הסימנים מתחילים לבצבץ החוצה.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
109 תגובות - 54 דיונים מיין לפי
1
המחשבה שיש בליכוד...
מציאות או תקווה ? | 16-07-2021 12:15
המחשבה שיש בליכוד זרמים תת קרקעיים אולי נכונה, אבל איש מכל בכירי הליכוד לא ירים את נס המרד. כולם שפנים שחוששים מביבי, כמו עבדים החוששים מאדונם ולא מבינים שיתכן מצב אחר. ביבי הרחיק אנשים עצמאיים וחזקים ואת היתר הרגיל לאכול מכף ידו. אז יותר ממציאות יש כאן רחשי לב, שלא נראה שיתממשו בעתיד הקרוב. עבדים יש - משה רבנו, ואפילו ספרטקוס אין.
לך תיתנייכ...
אורי | 16-07-2021 14:37
לך תיתנייכ זבל אתה והכתב הזבל
2
אטינגר,עוד טינופת סרוג...
רועי | 16-07-2021 12:16
אטינגר,עוד טינופת סרוג לך תחפש משהו אחר, אתה עמלקי ולא ראוי,סרוג זה סתם עמלקים ארורים, מקוה ומיתפלל להשם שיכרית אתכם מכל הארץ הזאת אתם גויים משחיתים,בעזרת השם בקרוב אתם כולכם תהיו עים הסבא רבה שלכם עשיו,ואליפז שם מקומכם רשעים, דובר של העבד הכנעני ימח שמו וזיכרו וכל זרעו השם יכרית,אז חולירע לך לכל הרוחות עבד,
3
די
א | 16-07-2021 12:21
לסיסמאות הרקות
4
תשמע טוב טוב...
בנט | 16-07-2021 12:37
תשמע טוב טוב את הרעיון של חכ מרעמ ברדיו הערבי ותחשוב שוב על הכתבה שלך
5
גם אם הם...
ממשלה שהיא ביצה ללא תחתית | 16-07-2021 12:42
גם אם הם רוצים אין להם לאן ללכת. בראש עומדת בובה ללא מנדטים ומנהל אותו מישהו שלא פה ולא שם, ללא דעת ודעה. אם כבר הם ינסו להפיל את הממשלה ואז את נתניהו.
6
לצערי אתה משקף...
אורי | 16-07-2021 12:49
לצערי אתה משקף במאמר שלך את הרצון שלך בלבד ,ולא מתאר את מה שבאמת קורה. נתניהו יציב הוא מנהיג של אמת ובנתיים אין שני לו ,לצערך מר אטניגר זה לא יקרא ,אבל אין דבר תמשיך לדמיין באפלה
אתה מאותם...
רון | 16-07-2021 16:20
אתה מאותם האנשים שחזיתם שביבי ישלוט עד שיפרוש. ראינו איך זה התיישן טוב. בסוף, בפוליטיקה קורים הרבה דברים לא צפויים ואם ביבי יפרוש מפוליטיקה זה לא סוף העולם. מחנה הימין היה פה לפניו ויישאר גם אחריו
היצורים שכותבים...
עובד | 16-07-2021 14:50
היצורים שכותבים כאן שתולים של העבד הכנעני שלא מיתרומם, שקרן,ורמאי,ובוגד, אל תיתיחס,הם מנסים לתת לגיטימציה לחולירות שכל השנים לא ידענו שגדלים כאן יצורים בוגדים,והם רבים מהסרוגים, אז החשבון פתוח,ואת החשבון נגיש בקרוב לכל חובשי הכיפות החרורות,כל החכים עומדים איתן אחרי מנהיגותו של נתניהו, היה אחד שפתח את פיו הוא יכול לקחת את שני המצביעים שלו לחזור לרוסיה, שני בוגדים רוסים שהיו בליכוד כבר עזבו לדראון עולם, בלי להניד עפעף,ופתחו את הגו'רה שלהם על הליכוד, ונתניהו, יולי שרוף וזהו, הוא כבר לא נכס,הוא נטל,
7
בכירי...
שחם | 16-07-2021 12:50
בכירי הליכוד אכן הגיע הזמן להתעורר ולהעיף את חיילי נתניהו שגורמים נזק למפלגה
אתה. ממש...
יגוא | 16-07-2021 13:21
אתה. ממש קוקו ובטח. משועבד לבניטו הקטן
8
אוסף של סמרטוטי...
עמיחי | 16-07-2021 13:13
אוסף של סמרטוטי רצפה עליהם נהנתניהו וצרתו מנגבים את הרגליים.
9
נו באמת. אדלשטיין...
יגור | 16-07-2021 13:18
נו באמת. אדלשטיין כץ דיכטר. אתם בכלל בליגה של נתניהו. מה בוער לכם אתם תובילו את הליכוד. באמת באמת למה . די לטימיטום מספיק יש את בניטו
10
ברקת, אאדלשטיין, כץ והיום גם צחי הנגבי.....
דוד | 16-07-2021 13:22
ברקת, אאדלשטיין, כץ והיום גם צחי הנגבי.....הרשימה גדלה. לא נשכח כי אדלשטיין וכץ היו האנשים הכי קרובים לביבי בתקופת הקורונה ועמדו לצידו בכל במה. אם הם מגיעים למסקנות האלה- מה נאמר? תתעוררו ותתחילו להבין כי רק אחרי שביבי הולך כול מחנה הימין מתאחד- סער, בנט, ליברמן, סמוטריץ והליכוד. האם אתם בעד ביבי או אחדות מחנה הימין???
בנט וסער...
לכודניק אמיתי | 16-07-2021 15:13
בנט וסער וחבורתו שחא יבואו לעולם לליכוד מי דעזב את הבית וגרם לנפילת הליכוד זה בנט סער וחבורתו שלא יבואו לעולם ברוך ה' נסתדר גם בלעדיהם לעולם לא נשכח ולא נסלח.
לך לישון...
רועי | 16-07-2021 15:00
לך לישון סרוג מטומטם, מגיב מיטעם בנזוניטו ומרעיו הבוגדים,קורונה בקרוב אצלך ואצלם ללא הפסקה
11
יאללה בשמחה יצאו...
ליכוניק שמחכה בתור | 16-07-2021 13:39
יאללה בשמחה יצאו מהליכוד יהיה מקום לנו הצעירים ונראה אך יגמרו כנפתלי בנט וסהר עוד גג שנתים לא תראה אותם
סרוג בוגד...
רועי | 16-07-2021 15:01
סרוג בוגד בקרוב תחכה רק לקורונה שהיא בדרך לסרוגים ללא הבחנה,כי אין יהודים שם,
12
ביבי תשאר בקסריה...
אבי המלך | 16-07-2021 13:47
ביבי תשאר בקסריה הכי טוב בשבילך
13
נשמע שזו משאלת...
רק ליכוד | 16-07-2021 14:15
נשמע שזו משאלת לבו של כותב הכתבה בלבד. אם ביבי לא יהיה יור הסיעה, הליכוד ירדו ל-20 מנדטים בלחץ
מה מצפים...
מפנה מפגרים כמוך למוסד לחוסים, | 16-07-2021 15:44
מה מצפים מימפגר סרוג ולא יהודי,הרי אצל הגויים אן הגבלה לחתונה עים קרובי מישפחה,בטוח שאתה תוצר של זיווג שני קרובים גויים,ויצאתה מפגר ללא הפסקה,
וככה קיבלנו ביבי...
ביבי טיבי וזיבי | 16-07-2021 15:16
וככה קיבלנו ביבי טיבי וזיבי
לדעתי ירדו...
משה | 16-07-2021 15:04
לדעתי ירדו ל8אם ביבי יצא נגדם.
14
עם ביבי זה...
להחליף את הגרביים | 16-07-2021 14:53
עם ביבי זה 52 בלי ביבי ועם ארדן או ברקת זה 64 די להחליף את הגרביים הישנות מספיק צריך צנהיג צעיר וחדש
יאללה לך...
הלךךךךךךך הסמרטוט | 17-07-2021 18:42
יאללה לך כוס אם אבוק יבן אלפיים זונות.כל הפוסל במומו פוסל.שרמוט מושתן עיוור ומסכן
נראה לי...
בלשית חוקרת | 16-07-2021 23:33
נראה לי שאתה יאיר נתניהו בשם בדוי
אתה מדבר?...
רועי | 16-07-2021 16:23
אתה מדבר? אתה הומלס זבל שנובר בפחי אשפה אין לך בית כמה פעמים קיבלתה מכות על הסירחון שנודף מימך,לך חזרה לפחים, כי אתה כבר לא מבדיל בריחות הכל אצלך אותו הריח של האשפה,הבנתה טינופת מוצץ של הפדופיל שניזרק מימנו?
פה מטונף....
אני | 16-07-2021 15:38
פה מטונף. מקווה שאינך חובש כיפה!!!
אים ההורים...
רועי | 16-07-2021 15:11
אים ההורים הם הגרביים חייבים להחליף גם אותם הם כבר מיזמן עברו לריקבון,אז תחליף את הזבל שעשו טינופת כמוך,ולדראון עולם איתם ועים כל הזבל השישיה הבוגדים הסרוגים,אתם לא יהודים,אתם בוגדים גויים,
15
נתניהו נאחז בקרנות המזבח אבל לא תהיה לו תקומה
רמץ | 16-07-2021 15:03
ואלו חלק מהכשלונות של חמש עשרה (15) שנים ברשות הממשלה: חמש עשרה שנים לא מתאפשר חופש הפולחן ליהודים בהר הבית אחרי אלפיים שנה. ייתרה מכך, איפשרו לירדנים לקבל ריבונות בהר הבית. לא גירשו מסתננים ואפשרו להם להתרבות. לא פינו את חאן אל אחמר ולא מנעו את ההשתלטות הערבית הפראית על אדמות מדינה בשטח סי. לא העבירו את חוק ההסדרה. לא רצו בפסקת ההתגברות. לא הכניעו את החמס. לא הקימו יישובים חדשים ביהודה ושומרון. לא מנעו גירוש של יהודים והריסת בתיהם במיגרון, עמונה, עופרה, נתיב האבות, גבעת האולפנה, בתי דריינוף, תפוח מערב, בית כנסת בגבעת זאב, גבעת אסף, גאולת ציון, בת עין ב', הבתים ביצהר, מעוז אסתר, עוז ציון, גבעת החיש, נווה ארז, ראש יוסף, אביתר, חוות מעון, חוות ישוב הדעת, מעלה רחבעם, חוות גלעד, אש קודש, מגיני ארץ, מצפה אשתמוע, בית חגלה, קידה, גבעת גל, וזה לא הכול. לא התקינו מגנטומטרים בהר הבית. לא אפשרו לתושבי יהודה ושומרון להפוך לאזרחים שווי זכויות. לא סילקו את האום מארמון הנציב בים. הקפיאו את חייהם של היהודים ביהודה ושומרון במשך עשרה חודשים. לא נתנו היתרי בנייה מסיביים ליהודים לבנות בירושלים, בדגש על גבעת המטוס וביהודה ושומרון. לא ספחו את שטח סי ובקעת הירדן לישראל תוך הסכמה שבשתיקה למדינה פלסטינית. אפשרו לבדואים להקים במרכז הנגב מדינת פורעי חוק של גנבים סוחרי סמים, פוליגמים וסוחרי נשק. נתניהו חייב להרפות אחרת לא נשוב לשלטון.
עים היו...
פרס ישראל לפרופסור מני | 16-07-2021 23:32
עים היו מישתמשים באמצאי מניעה לפני שנולדתה,איזה כיתה היתה מסיים? כיתה ב אחרי שהיתה חוזר עליה ח'י פעמים?
כמה שאתה...
דוד המקווה לטוב | 16-07-2021 17:48
כמה שאתה צודק לכן בן גביר חייב להיכנס לממשלה ולעשות סדר קודם כל לחסול את בגץ ואחכ לפנות את כל הפליטים את הנגב הגליל וכל הישובים שהשתלטו עליהם ערבושים וביב שתק ולא עשה כלום אין לו עמוד שידרה סוס מת שישחרר אותנו דייייי מתחנננים
חחח ...
מני אל תפסיק. חשוב מאוד לראות ביביסט על מלא מול העיניים, כדי לזכור תמיד, למה ביבי לעולם לא יחזור. | 16-07-2021 16:45
חחח
הכישלון היחיד...
מני | 16-07-2021 15:47
הכישלון היחיד שקרה בעשורים האחרונים הוא שההורים שעשו טינופת כמוך היו סתם מפגרים,ואים היו מעט עים השכלה היו מישתמשים באמצעי מניעה ולא היה יוצא עוד מפגר שניתמך מהביטוח הלאומי,,היום מונעים ממפגרים להביא זרע של פורענות כמוך,הבנתה זבל סרוג?
16
אז מפלגת נתניהו...
שאולי | 16-07-2021 15:09
אז מפלגת נתניהו מאוחדת יקבל לבד 40 מנדטים אוהבים את ביבי לא את הליכוד אז ביבי מלך ישראל חי חי וקיים
עובד אלילים חסר...
טל | 16-07-2021 16:16
עובד אלילים חסר מוח
פחחחחח... ...
אני | 16-07-2021 15:37
פחחחחח...
17
מאיפה הגעתה למסכנה...
אלי חדד | 16-07-2021 15:15
מאיפה הגעתה למסכנה הזאת
18
עד שביבי לא...
ביבי טיבי שיקלי וזיבי | 16-07-2021 15:21
עד שביבי לא יפנה לצעיר חדש ורענן אנחנו תקועים עם ביבי טיבי שיקלי וזיבי עובדה מוחכת בשטח
19
ביבי ביבי השאר...
ביבי | 16-07-2021 15:35
ביבי ביבי השאר כלומניקים לא יביאו 5 מנדטים
20
סוף סוף נפקחו...
אני | 16-07-2021 15:36
סוף סוף נפקחו עיניהם לראות איך החלילן מהמלין הוליך אותם שולל!!!
אתה כבר...
לוכד עריקים | 17-07-2021 3:45
אתה כבר בידיים שלנו , שתוק בשיחות אישיות כבר עמדת ברחוב הירקון, את מוקלטת נבילה
21
ברקת זה אסון אין...
דוד | 16-07-2021 15:46
ברקת זה אסון אין לו עמוד שדרה יהפוך את הליכוד לקדימה
, לצערי...
לוכד נבלות | 17-07-2021 3:41
, לצערי חייב לגלות לך היום ועכשיו!! לא זו בלבד שאתה מאומץ ומומצא מפעם , לאימך לא נותר כסף ולמרות מאמציה להביא בן זנונים שבדיעבד נודע כשרמוטה חסר תקנה !!! אימא שלך פיסקה וקיבלה מיטען חבלה , אתה התוצר !!! נעים לך י'בית שימוש ?! מצאנו את תורם ה.. ע תלמד יא'חמר .
, אני מרגיש...
לוכד עריקים | 17-07-2021 3:19
, אני מרגיש כמוך לא צריך אחי , תן להם בעיטות בבטן מי שולט על רחוב הירקון?! מנסור עבאס מעמיד אותם בשורה , וקובע מי הראשון עומד בתור !! ולא מי הראשון שיעמוד בתור .
, עצור...
לוכד עריקים | 17-07-2021 3:09
, עצור שנייה!! אתה מפריע מי אתה שתקבע מי ינהיג אותי
אים ההורים...
שי | 16-07-2021 16:21
אים ההורים המפגרים שלך היו מעט משכילים היה כאן הרבה מקום,כי היו מישתמשים באמצעי מניעה,ולא מביאים זבל מסריח לעולם,
ביבי פנה את...
אבי | 16-07-2021 16:15
ביבי פנה את הדרך,אתה מפריע
22
אטינגר - הצטרפת...
ימין אמת | 16-07-2021 16:07
אטינגר - הצטרפת לחלילני השמאל ? כתבה מוזמנת של פינוקיו השקרן לעצב תודעת קהל ? הליכוד יפיל את הממשלה הזו ואתה תצטרך לחפש פטרון אחר שיזמין ממך כתבות.
23
כולם בליכוד מבינים...
ישראל בוארון | 16-07-2021 16:30
כולם בליכוד מבינים ביבי סוס מת????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
24
מסיפורי ג'וחה של...
דבי | 16-07-2021 16:35
מסיפורי ג'וחה של סרוגים .ביבי הוא הראש הממשלה שלנו !!!!!!.בנט חברו של לפיד וליברמן עוכרי יהודים 99 % מהליכוד. חרדים והציונות הדתית. תומכים בביבי הדגול והעוצמתי שלנו
אתה יהודי?...
לוכד רעמים חולי רוח | 17-07-2021 7:54
אתה יהודי? נראה לי שאתה או הבן של חבר הכנסת נהנתניהו או עובד אצלו כטוקבקיסט בשקל. קצת צניעות , קצת אהבת חינם. יהודיה פותחת את ליבה ואתה מקלל ומגדף?!? בזכות בהמות כמוך אנחנו נשאר בשלטון עוד הרבה זמן. אנחנו רואים מה החלופה בזכות בהמות כמוך. לך להילחם בצהל יא אוכל חינם לך. במקום להלחם ביהודים.
כל כך...
איש | 17-07-2021 7:37
כל כך הרבה מילים ולא אמרת דבר אחד עם תוכן..
מקווה שנותרת...
לוכד רעמים | 17-07-2021 2:14
מקווה שנותרת צאצאית עם חצאית ?! פיך מלא כרימונים ללא ניצרה כמתאבדת שיעית ששה אלי קרב , את האמיתית!!! את מתועדת במעמד הר סיני כמשה רבינו לצערי קצת בקצה הפריים אני עדיך אני תיעדתי. הכל ניתן לך למשפחתך לשבטך לא לנו רק לך, צאצאית מתנשאת כל כלום ושום דבר , אני מתאפק לא להגיב לך ולכפכף אותך או לתת לך מנה אחת אפיים , את גוש של בושה חדלת אישים גזענית מבחילה !!! את ושכמוך הרסו את הדת והיהדות אתם גרמתם וגורמים עד היום לשמד לא רוצים לשמוע על יהדות את עזת מצח עם ציציות , הוריי ובני משפחתו חיו בגולה אלפי שנים , עלו לארץ וכאן : גנבו מהם ספרי תורה גנבו את ילדיהם גזזו להם את הפיאות , ואת חצופה ונזופה שכמוך צאצאית של רבי יעקב שמשון פלפל זצל, את באה להתריס ?! זהו סיימתי מחר ערב תשעה באב האם העתיד מזמן לנו אותו דבר ? לדעתי כן !! תודה לבורא עולם ששלח לנו פעם מנהיג שקראו לו מנחם בגין זצל שהוציאנו מעבדות ומשיפלות ונתן לנו משאבים ליכולות בלתי נידחים ללמוד להשקיע להאמין, שאת/ה לא נולדת ולא נועדת להיות חוטב עצים ושואב מים לכן תמיד עמוד זקוף , תיישיר מבט תסתכל להם בלבן של העין!!! אחרת אם גזענים כמוך ישלטו נצטרך להילחם פיזית.
/ לצערי,...
אני 2- צאצאית רבי יעקב שמשון פלפל זצ"ל מצפת. | 16-07-2021 17:32
/ לצערי, על ביבי אפשר לומר; שהיתנהלותו היא ; אני ואפסי עוד כל כך מנוגדת לתפיסת הנביאים. ( ישעיהו). דבר שאינו מפריע לבוחרי הליכוד ולבוחריי יהדות התורה ושס. מה חבל שאנשים ששואפים לקיים את ההלכה היהודית בשלמותה; חוטאים פעם אחר פעם ואליהם מצטרפים אוהדי הליכוד שאף הם רחוקים כמו מזרח ומערב מהמסרים של היהדות.
25
חשוב מאוד להקפיד...
מסר לתומכי נתניהו | 16-07-2021 16:44
חשוב מאוד להקפיד להסביר שאין לביבי תחליף וכל עוד הוא בראש הליכוד אף אחד לא ייצא נגדו!!! הליכוד לא תוקעים סכין בגב המנהיג!!! ובמיוחד שזה נתניהו הגדול!!! רק המסר הזה של הביביסטים הסתומים, יבטיח את אחדותו כוחה והמשכיותה של ממשלת הריפוי והאיחוד של בנט. כל עוד ביבי האומלל והמובס מצווח, אין כוח בעולם שיפיל את ממשלת לא ביבי.
, אני...
לוכד עריקים | 17-07-2021 2:54
, אני גאה לתמוך בביבי , אתה לא דומן אתה מיץ של הזבל !!! כשתלך לבית עולמך תהיה כנפיחה בישבננו , סע טיפש סע , ואם את מרגיש דיגדוג קל על הישבן ובכל אופן מעמיד את עצמך כאן ועכשיו על שיפוד נאמן, צא !! איש מסר תועמלן נאלח זוז קום אנחנו כאן ועכשיו, עזוב בירבורים.תשאיר לסילמן , איפה אתה טינופת ?!
26
אנחנו מכירים רק...
יחיא | 16-07-2021 16:55
אנחנו מכירים רק את ביבי .ואים ביבי לא יהיה בראש הליכוד אנחנו נתמוך בסמוטריץ ובן גביר
אנחנו - ...
יוסי | 17-07-2021 11:00
אנחנו - זה יחיא והפרעושים שלו..
לך תלכוד...
לוכד מטומטמים | 17-07-2021 7:50
לך תלכוד את חולי הרוח שמתחבאים מאחורי מקלדת כמוך. בזכות חולי רוח כמוך אנחנו נמשיך להנהיג את עם ישראל מכיוון שאנחנו רואים טוב מה האלטרנטיבה. חבל שההורים שלך לא שטפו לך את הפה באקונומיקה כשהייתה ילד קקה.את השנאה תשאיר בבית עם אשתך רחב והילדים שלך. שבת שלום
אני והוא...
לוכד עריקים | 17-07-2021 1:18
אני והוא והיא ןהשכן ועוד המון אנשים , לך אין פיצול אישיות אתה לא איש אתה פח!! שמאלן פחדן שמסתתר מאחורי החצאית הקצרה של השפן מרעננה מכרת את נשמתך למנכל יש'ע לשעבר שהפך לפושע פוליטי בהווה , בפשטות אתה סוג של רחב אלא מה?! שאתה לא מזין אתה ...
מי זה...
פיצול אישיות? | 16-07-2021 23:24
מי זה אנחנו?
27
העם דורש מדינה...
נחום | 16-07-2021 17:29
העם דורש מדינה יהודית!
קודם תקדם...
אבוקאיד | 16-07-2021 17:43
קודם תקדם חוק מיהו יהודי תמצא 50 אחוז לא יהודים עד שתהיה 100 אחוז יהודית תקרא לה מדינה יהודית זו מדינת ישראל ולא אחר תתעורר
28
איתמר בן גביר...
ענת | 16-07-2021 17:30
איתמר בן גביר ❤ אתה המלך של העם היהודי היושב בציון.
29
שחררו את הליכוד...
גלראד | 16-07-2021 18:04
שחררו את הליכוד מביבי. ברקת דיכטר ועוד רבים וטובים שביבי דחק הצידה. הליכוד עם ביבי לא יכל לחזור. אף אחד לא אוהב לעשות עסקים עם שקרן מניפולטור.
שלא ישחררו!...
ההוא מהקציצה | 17-07-2021 7:46
שלא ישחררו! שישאר ראש הליכוק! בלעדיו הממשלה הנוכחית נופלת . שימשיך שם . ככה אין התכנות שיגיעו לשלטון . אין ראש מפלגה אחד שמאמין לנהנתניהו ובזכות זה אין לליכוק שלטון. ותודה לחבר הכנסת נהנתיהו שהביאנו עד הלום.
...קשה להבין...
Bb אשליה של מנהיג | 16-07-2021 19:23
...קשה להבין איך bb הצליח להשפיע על כך הרבה מוכשרים בליכוד, אבל מול החמאס, ערפאת, ארדואן, פוטין הוא התקפל והתרפס
30
אם ביבי נופל...
ערן רוטשטין | 16-07-2021 19:03
אם ביבי נופל הממשלה נופלת!
נתניהו כבר...
עוזיהו המלך | 17-07-2021 13:59
נתניהו כבר נפל לממשלת בנט כבר כמה, תתעורר.
היקר. שוב,...
ההוא מהקציצה | 17-07-2021 7:44
היקר. שוב, אני מבין שאין לך ראיה פוליטית אבל תחשוב טוב לפני שאתה כותב שטויות. הממשלה לא יכולה ליפול מכיוון שחלק מחבריה לא עוברים אחוז חסימה . הם עדיין לא הוכיחו עצמם כמפלגות שלטון. הממשלה לא תפול ועובדה שהיה מצעד הדגלים וגם הערבים מרץ והעבודה הצביעו בעד חוק האזרחות- דבר שהוא פנומנלי. לא פחות מכך. יש גם את הסדרת ההתישבות באביתר .בקיצור אני מבין שזו משאלת לב אבל לא יקרה בשנתיים הקרובות.
נתניהו לא...
שלמה | 17-07-2021 4:30
נתניהו לא נופל,הממשלה תיפול בקרוב.
31
יאללה ליכודניקים תשתחררו...
לוכד | 16-07-2021 19:36
יאללה ליכודניקים תשתחררו מביבי . יש לכם כוכבים מספיק מוכשרים שיחליפו אותו ואת צאן מרעיתו ,כל הצעקנים שצירף לליכוד ושאתם ודאי לא רואים בהם אנשים ראויים לייצג אותכם . תגידו את האמת ,מאי גולן , מייצגת אתכם עם הפה המלוכלך שלה ? ועוד ועוד . תנקו את האורוות שמילא ביבי בסוסים כושלים ומביישים .
היקר. מזל...
ההוא מהקציצה | 17-07-2021 7:40
היקר. מזל שלנו שנהנתניהו לא עוזב את השלטון בזכותו הקואליציה מחזיקה מעמד. בזכות כל האפסים שהכניס למפלגת הליכוק אנחנו בשלטון.הממשלה הזו יותר ימנית ממנה שהוא היה אי פעם. כיף לראות אתכם רבים ומתקוטטים על פירורים. הסכינים הארוכות ישלפו בקרוב מכיוון שאתם כל מה שיש בחבר הכנסת נהנתניהו זה רוח וצלצולים. הוא כבר מעל שנתיים לא קוסם ולא נעליים.
אין סיכוי.נתניהו...
שלמה | 17-07-2021 4:29
אין סיכוי.נתניהו יהיה מנהיג הליכוד ככל שירצה.כל מאמרי הבלוף וההסתה נגדו לא יועילו לכם.
32
נתניהו יוריד אתכם.מטה.תתחילו...
ר | 16-07-2021 19:55
נתניהו יוריד אתכם.מטה.תתחילו לגדל עמוד שידרה..עד עכשיו אתם עלובים.להיות נגד חוק האזרחות.שאתם חוקקתם..ניפגש בקלפי..
עוד מאמר...
אליהו | 16-07-2021 22:46
עוד מאמר בהזמנה, וגם תגובות כרגיל כותב איש אחד, ובכלל רואים הנדסת תודעה במטרה לפרק את ליכוד. אטינגר שקרן עלוב עבד של נוכל זבנט. לא יעזור. גמד רמאי נגד גדול דור.
33
סרוגים הפך להיות...
אלון | 16-07-2021 23:21
סרוגים הפך להיות הארץ
34
סרוגים ?!!...
לוכד עריקים | 17-07-2021 1:07
סרוגים ?!! אתם ערוץ התעמולה של הגנב מרעננההנוכל הפוליטי הכי מתועב ומתועד בזמן אמת בהיסטוריה היהודית , כיפה סרוגה מלאה בחורים עד כדי כך שרוב חורים לא רואים ת'כיפה, בחייאת מה חשבתם לעצמכם ?!! אתם שקופים כמו נזלת!!! אנחנו תומכי נתניהו והליכוד חוזר ואומר נתניהו והליכוד נישאר איתו ונחזק אותו כל זמן שהוא ירצה , ובבבוא היום נבוא איתכם חשבון עם חלק ממי שמחשיב את עצמו לדתי ציוני לאומי ותומך בנוכל , אתם ממשיכים בשלכם גונבי דעת ומהנדסי תודעה, אותנו תומכי נתניהו מיזרחים מסורתיים לא תיקנו בעד שום הון שבעולם, אבל אתם הפסדתם ובגדול אתם פועלים במסווה. אחרת אין שום הסבר לכתבות המגמתיות ולכמות הבוטים שממשיכים לגנוב ולהנדס תודעה כשהגועליציה המטונפת בקריסה טוטאלית.
עוד ביביסט...
אריאל | 17-07-2021 4:50
עוד ביביסט אוויל. ביביהו שלך, אוכל השרצים, שהעסיק עובדים בשבת וביום כיפור, שבנו גרר נהג ומאבטח יהודים בערב שבת למועדון חשפניות.
35
יש עוד מישהו...
לוכד עריקים | 17-07-2021 3:48
יש עוד מישהו משהו ?! השפן הקטן השקדיה המתפרעת יש מי שיוסיף כאן ועכשיו ?!
36
כנראה לא הבנתם...
אלי | 17-07-2021 9:19
כנראה לא הבנתם הליכוד אין לו ג'ובים לחלק לחברי המרכז הליכוד איבד את הכח ברקת מבין וגם ישראל כץ ודיכטר שאם לא יעיפו את ביבי המפלגה הלכה .דיכטר שונא את ביבי מזמן היות ולא נתן לו תפקיד שר ברקת שונא את ביבי כי ביבי הבטיח לו להיות שר אוצר ושיקר אותו גם ארדן בודק מתי ביבי יעוף .כנראה אתם לא זוכרים שביבי ניסה להעיף אותו כמה פעמים לחול .כל מי שהיה איום על ביביהו הורחק ומי שנשאר אלו חסרי עמוד השדרה עם אייקיו נמוך ביותר .
37
מספיק. לקרוא. את...
יצחק | 17-07-2021 10:08
מספיק. לקרוא. את תוכן. התגובה שלך. ולהבין. איזה. טיפוסים. שללים הם. מצביעי. ליכוד. אתה. התרגיז. של. הזבל. בושה להיות. בצד. שלך
בנתיים כול...
אילן | 17-07-2021 21:22
בנתיים כול המורשעים הם מהליכוד והחרדים אז קודם תסתכל במראה
ואני חושבת...
אנרכיסיתים מסטולים | 17-07-2021 15:10
ואני חושבת לפידיהו של יודע כלומיהו ובנטיהו גנביהו לכו קיבינמטיהו מסטולים גנבים רמאים עוכרי ישראל ממשלה זל גנבים לכו קיבינמטהו
אני חושב ש2...
שוקי רבח | 17-07-2021 11:31
אני חושב ש2 המועמדים הכי ראויים להחליף את ביביהו מיאו , הם מיצי זוהר ודוביד אמסלם
38
לא יודעת למי...
חוכמת ההמונים | 17-07-2021 13:23
לא יודעת למי היגבת כי כנראה מחקו אותו מדבריך ברור למה כי הוא ליכודניק אבל אתה הוא מיץ הזבל. המטיל דופי במיליוני אזרחים כי אינם זבל כמוך.
39
ביבי סוס ...
נויה | 17-07-2021 15:00
ביבי סוס מקרטע שכבר לא שולחים למרוץ ,את זה מבינים לא רק ברקת כץ ואדלשטיין שמתחממים על השורות, ומחכים לשעת כושר להוריד את חכ ביבי שהנהיג את הליכוד כמו דיקטטור נוהג בהם כמו בובות נחום תקום ,גרוטסקות בעניבה שאיבדו עצמאות ועצמיות ,מוקף באותם ,,,אמסלם ,קרעי ,דסטל,רגב,מכלוף זוהר,ושות שהלכו עליו כפרות וכמו רוכלים בשוק עממי אוריינטלי בעולם השלישי ,צרחו את עצמם לדעת תוך נפנופי ידיים במליאת הכנסת ותחת כל מיקרופון פנוי היידה שרה היידה ביבי מלך ישראל ...... הבבה ביבי של ישראל השניה ....מעניין עוד כמה פיליבסטרים ישרוד זה ביבי בן ה73 וחצי חחחחחחחח לילות לבנים בכנסת שלוש פעמים בשבוע .אולי יגרמו לו לזוז הצידה
בושה לסרוגים שמפרסמים...
יואל | 17-07-2021 21:05
בושה לסרוגים שמפרסמים תגובות פוגעניות כאלה ותגובות תומכי ביבי לא מפורסמות.אשכרה מזכיר תקופות חשוכות.
40
איזה פרשן לך...
מושחתים | 17-07-2021 15:13
איזה פרשן לך תחפש את הגנ!ים עוכרי ישראל לפיד בנט וישראל בתינו הגנ ים המושחתים נתניהו חשב לכם על הלב והנשמה מושחתים גנבים
41
מערכת סרוגים עושה...
דרור ישראל | 17-07-2021 15:14
מערכת סרוגים עושה איפה ואיפה בפרסום התגובות שלחתי תגובה ארוכה לפני 3 שעות בערך תגובה שמנסה ככה קצת לנסות להשכין שלום בין ימין לשמאל והתגובה לא פורסמה ! יכול להיות שמערכת סרוגים לא רוצה שלום בתוך התגובות שלה ומעדיפה שיח ותגובות איומות בינינו !
42
מערכת סרוגים יש...
דרור ישראל | 17-07-2021 15:59
מערכת סרוגים יש לכם תרגילים פתטיים מפרסמים את התגובה השניה שלי נגדכם כדי להראות ולשדר אובייקטביות כאשר זה ניסיון זול לחפות על זה שאת התגובה הראשונית שלי לא פרסמתם למרות שהתגובה הראשונית שלי שלא פורסמה לא היה בה שום שמץ של דבר שלילי ההיפך ניסיתי לשדר שלום בין ימין לשמאל ערב תשעה באב עד כמה שניתן ! יכול להיות ששם אצלכם במערכת סרוגים לא מעונינים שהתגובות של הגולשים יהיו קצת יותר מתונות והעדיפות שלכם זה תגובות עים הרבה לכלוך וגזענות איומה ? ככה בשביל האקשן על חשבון השלום בין ימין לשמאל ?
מערכת סרוגים מושחתת...
תומר | 17-07-2021 21:04
מערכת סרוגים מושחתת לפחות כמו הארץ.מסנני תגובות.צריך להחרים אתכם כמו את הארץ
43
אם נתניהו לא...
רוית קרני | 17-07-2021 20:49
אם נתניהו לא יעמוד בראש הליכוד, הליכוד יוכל רק לחלום על 30 מנדטים מה שביבי הביא...
, הליכוד תמיד...
אני החסיד והחייל של כ"ק אדמו"ר מרן נשיא ונביא שופט ויועץ הדור מליובאוויטש מרן המלך המשיח בן דוד צדקנו שליט"א שיתגלה בקרוב ממש ויגאל אותנו יחד כל עם ישראל לגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומייד ממש!!! | 21-07-2021 18:12
, הליכוד תמיד היה המפלגה הכי גדולה בגוש הימין, וגם ברוב הכנסתות (כנסת ברבים) היא הייתה המפלגה הכי גדולה בכנסת. לא חייב שיהיה ביבי בשביל שהליכוד יקבל 30 ו... מנדטים, יולי אדילשטיין לראשות הליכוד ולראשות הממשלה!!
44
שוב הימין יורה...
האדם הסביר | 17-07-2021 22:30
שוב הימין יורה בתוך הנגמש
45
צריך מישהו צעיר...
להחליף חמור בסוס | 17-07-2021 23:36
צריך מישהו צעיר כמו ברקת או ארדן ביבי הזקן מריח בית אבות החמור עשה את שלו צריך סוסים חדשים
46
חברי הליכוד היקרים.תתעוררו...
בעל חזון.זבוטנסקי ז''ל | 18-07-2021 0:08
חברי הליכוד היקרים.תתעוררו אין לכם מנהיג.היום ז'בוטינסקי היה נזרק מהליכוד.עם דעות קדומות כשלו.מנחם בגין.שמיר.ארנס.היו מקימים מפלגה חדשה ציונית ישרה חכמה .כיום יש לכם מנהיג המאושם בשלושה כתבי אישום פלילים.זבוטינסקי.מתהפך בקבר..אתם עדר כבשים עיזים ללא מנהיג מנהיג אותכם היום עז עם פעמון על הצוואר וכולם אוכלים אחריו רק בגלל הפעמון.הוא בעצמו לא יודע את הדרך.תתעורר להקת עזים.ללא רועה.עז מנהיג אותם עם פעמון מרעיש נעל הצוואר.תתעוררו.
ואתה-יודע??? ...
פרימו | 23-07-2021 15:13
ואתה-יודע???
עם כל...
דניאל | 18-07-2021 8:53
עם כל הכבוד עדר או צאן עזים מזכיר לי ימים חשוכים שקרה לעם ישראל שהלכנו כצאן לטווח אז אני מבקש ממך לא לדבר ככה כי זה באמת מזכיר תקופה הכי חשוכה לעם ישראל לפחות פחות מחצי עם ישראל אז בבקשה תפסיק עם זה תדבר לעניין עדר צאן עזים תשאיר בבית שלך ואני כן אשכנזי כמוך וזה לא עושה לי טוב
47
יש חיים אחרי...
סוהר במעשיהו | 18-07-2021 0:11
יש חיים אחרי ביבי נתניהו הקוסם איבד את הקסם.נשאר הטריקים והשטיקים.עושה בושה לזבוטנסקי ולמשפחת הליכוד.הוא מפחד הוא מפחד הוא ישב כמו גדול.
48
ביביוהו ישב במעשיהו.הוא...
שומר | 18-07-2021 0:13
ביביוהו ישב במעשיהו.הוא יכול לגרור.בסוף יגררו אותו למעשיהו
מי שיש...
דוד | 18-07-2021 20:13
מי שיש באיילון זאת אימך הבוגדת שהביאה עלוב כמוך עם ערבי.
49
ליכוד מקרה אבוד.העבר...
מנהיג צעיר עכשיו. | 18-07-2021 0:31
ליכוד מקרה אבוד.העבר היה גדול העתיד לוט בערפל.אין מנהיג בעט ההיא לא היה מנהיג אמת.צעירים לה לרוב.אך פחד בפנים.ואין עוז להם לנהוג בעם ישראל בארצו.עצוב.
50
ליכוד מילקוד.עם ללא...
בלגן בגן | 18-07-2021 0:33
ליכוד מילקוד.עם ללא מנהיג אמיתי שהיה דוגמא אישית הציבורית.
51
מנהיג צעיר וחדש...
ארדן ברקת | 18-07-2021 12:42
מנהיג צעיר וחדש לליכוד מהר ועכשיו
52
זוהי חלום חייה של הממשלה שקמה על גניבת קולות
בושה | 19-07-2021 11:33
העבירו את חוק הרמאות במטרה לפצל את הליכוד בתקווה שיש עוד רמאים ונוכלים שימעלו באמון בוחריהם ויערקו לשמאל.
53
אם ביבי היה מוותר לשנה לכץ או ברקת, היתה קמה
ימני אמיתי | 23-07-2021 16:46
אם ביבי היה מוותר לכץ או ברקת או אחר מהליכוד לשנה בלבד, הליכוד היה מקים ממשלת ימין- ימין- ימין ובה 75 חברים אבל ביבי מה שחשוב לו זה רק הוא עצמו ולכן גם הליכוד, גם הימין וגם המדינה נפגעו ממנו. את זה יודעים כולם, אך הפחד מהביביסטים אוכל אותם...
54
ביבי פוגע בליכוד, בימין ובמדינה עם האגו שלו
חיליק | 23-07-2021 16:49
אם ביבי היה זז, היתה ממשלה ימנית חזקה. זו האמת .