אירוע חריג: מיירט כיפת ברזל כמעט הפיל מטוס קרב - סרוגים

אירוע חריג: מיירט כיפת ברזל כמעט הפיל מטוס קרב

סוללת כיפת ברזל כמעט הפילה מטוס קרב של צה"ל שהיה בדרכו לתקיפה ברצועת עזה במהלך מבצע שומר החומות, לאחר ששיגרה לעברו טיל מיירט. לפי הדיווח בחדשות 12, המטוס נפגע מרסיסים. חיל האוויר פתח בחקירה

אירוע חריג: מיירט כיפת ברזל כמעט הפיל מטוס קרב
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

דרמה באוויר: סוללת כיפת ברזל שיגרה טיל מיירט לעבר מטוס קרב של צה"ל במהלך מבצע "שומר החומות" – כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 12. האירוע החריג התרחש כאשר המטוס היה בדרכו לתקיפה ברצועת עזה.

לפי הדיווח, במהלך המבצע האחרון בעזה, שוגר מיירט לעבר אחת הרקטות שנורו מהרצועה לעבר ישראל – אך הוא עזב את המטרה המקורית, שינה כיוון וננעל על מטוס F15 שנכנס למרחב היירוט. מפעילי הסוללה השמידו את המיירט באוויר שניות לפני שהמטוס הופל, והמטוס נפגע מרסיסים שיצאו מהפיצוץ. הטייסים נחתו בשלום מבלי להיפגע.

עוד באותו נושא

צה"ל נערך ללחימה בצפון: "הם ישלמו מחיר גבוה"


13

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "מדובר באירוע מורכב במימד האווירי במסגרתו חיל האוויר נדרש ליירט אלפי רקטות במרחב ובמקביל לבצע את משימת התקיפה והגנת שמי המדינה. חיל האוויר לומד ומתחקר אירוע זה כמו גם אירועים נוספים על מנת להשתפר ולהמשיך לבצע את משימת ההגנה וההתקפה בו זמנית לטובת ביטחון תושבי מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ועל זאת יאמר...
זוזו | 14-07-2021 23:15
ועל זאת יאמר כמה אני אוהב אותך השם
2
ישתבח שמו לעד!...
רות בראל | 15-07-2021 5:57
ישתבח שמו לעד!
3
זה בדיוק מוכיח...
נני | 15-07-2021 11:32
זה בדיוק מוכיח מאת ה' שהנשק של צהל מכוון לאזרחים היהודים ולעצמו
4
איך שינה כיוון...
אבי מלוחיה | 15-07-2021 21:29
איך שינה כיוון וננעל על המטוס. הוכח כבר שהמיירט אינו מונחה, יורים על כל טיל מאה מיירטים שעושים מופע זיקוקים מרהיב במקרה הטוב, או פגיעות באזרחים מרסיסי המיירטים. שום תועלת אין הכיפה, חוץ מתועלת תודעתית שהעם היושב בציון יהיה רגוע וגאה.