הח"כית שעשתה הסטוריה: הכל התנקז לרגע הזה - סרוגים

הח"כית שעשתה הסטוריה: הכל התנקז לרגע הזה

חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה, עשתה אמש הסטוריה כשנשאה לראשונה במשכן הכנסת נאום בשפת הסימנים: "אני מצפה שלא יעשו לי הנחות"

author-image
הח"כית שעשתה הסטוריה: הכל התנקז לרגע הזה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגת 'ימינה', עשתה אמש (שני) הסטוריה כשנשאה בכנסת נאום בכורה בשפת הסימנים, לראשונה בתולדות המשכן.

עוד באותו נושא

מרגש • צפו: הנאום של שירלי פינטו בשפת הסימנים


12

הבוקר, בראיון לרדיו 103FM, סיפרה פינטו באמצעות המתרגמת ליאת פיג'ו, על הרגע בו כל חברי הכנסת עמדו והריעו לה: "היה לי מאוד מרגש לנאום כאישה חירשת במליאת הכנסת, וגם הדרך שעבדתי כל כך קשה עבורה. הרגשתי שהכל מתנקז לרגע הזה. הממשלה הזאת תהפוך את קידום האנשים עם מוגבלויות ליעד לאומי".

פינטו הוסיפה כי "האופי שלי הוא ממלכתי יותר ללא קשר לעובדה שאני חירשת, ואת זה אני מביאה לכנסת. אני לא חושבת שיעשו לי הנחות, ואני מצפה שלא יעשו לי הנחות. אני מכירה את העבודה בכנסת, הייתי בוועדות וכשצריך לצעוק ולדפוק על שולחנות, כך עושים".

על מצבה של הקואליציה שמתמודדת עם אתגרים מורכבים, אמרה פינטו: "הממשלה הזאת מתפקדת, ואני רואה את הפידבקים שאנחנו מקבלים. השיח האלים מזעזע אותי, קשה לי לראות את השפה הזאת".

"אני רואה איך האופוזיציה צורחת על עובדת כנסת, למה אנחנו מגיעים למצב כזה? בנט אמר אתמול דברים שהיו צריכים להיאמר הרבה מאוד זמן. הממשלה הקודמת הייתה לא מתפקדת, והציבור צריך לזכור את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חיסית לאילמת חרשת...
הזויה חדשה | 13-07-2021 17:02
חיסית לאילמת חרשת יש לך הרבה שטויות להגיד עדיף שלא תדברי בכלל
2
טפשה כמוך יכולה...
אברהם | 13-07-2021 17:49
טפשה כמוך יכולה להיות רק ליכודניכית.