הרמטכ"ל הבא? הסגן החדש של כוכבי נכנס לתפקיד - סרוגים

הרמטכ"ל הבא? הסגן החדש של כוכבי נכנס לתפקיד

בטקס החלפת סגני רמטכ"ל בטקס בקריה, אמר רא"ל אביב כוכבי: "אני סומך מאוד על תבונתך, על ניסיונך המבצעי, על כושר השיפוט שלך ואני מצפה שנמשיך לממש את תר״ש ׳תנופה' יחד"

author-image
הרמטכ"ל הבא? הסגן החדש של כוכבי נכנס לתפקיד
  צילום: דובר צה"ל

אלוף הרצי הלוי נכנס היום (ראשון) לתפקידו כסגן ראש המטה הכללי, במקומו של אלוף אייל זמיר, שכיהן בתפקיד כשלוש שנים.

טקס החילופים נערך במחנה "רבין" (הקריה) במעמד שר הבטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

בטקס ההחלפה אמר שר הביטחון, מר בני גנץ: "אני מודה לסגן הרמטכ"ל היוצא אלוף אייל זמיר ולבני משפחתו. אייל, לאורך השנים אתה מייצג את הפיקודיות השקטה והממלכתית, והמקצועיות לצד היוזמה והיצירתיות."

"ידעת להוביל מול כלל מקבלי ההחלטות את פעולות צה"ל בקורונה, ביחד עם פיקוד העורף, כשכולם יודעים שיש על מי לסמוך בשקט ובבטחה.

עוד באותו נושא

צה"ל הרס את בית המחבל מפיגוע הירי בצומת תפוח

"אלוף הרצי הלוי, אתה קצין של מבצעים מיוחדים שיודע לרדת לפרטים, אבל כפי שהוכח בשומר החומות, גם מפקד שיודע לבנות מערכה, ולשלב בין כלל הזרועות והיכולות הנדרשות. כעת, מוטלת עליך המלאכה להמשיך בבניין הכוח של צה"ל, בקידום התר"ש ובחיזוק עוצמתו של צה"ל כצבא העם לצד הרמטכ"ל. אני מבקש להודות לכל פורום מטכ"ל על העשייה המבצעית החשובה בהובלת הרמטכ"ל, לקראת האתגרים העומדים לפתחה של מדינת ישראל."

צילום: דובר צה"ל

כוכבי: "היית פרטנר יוצא מן הכלל"

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי בירך הסגן היוצא ואת הנכנס: "תפקיד סגן הופך כיום ליותר משמעותי, כיוון שבעת הזו בניין הכח כולו הוא רב זרועי. אייל – עשית תפקיד יוצא מן הכלל, תפקיד שנתן לי הרבה מאוד ביטחון. בפעילות המבצעית ובהיבטי בניין הכוח, בתפיסת ההפעלה ובמימוש תר״ש ׳תנופה׳. הבאת נסיון רב, שיקול דעת, פרקטיות, פרגמטיות, ומעל הכל הבאת תוצאות רבות. היית פרטנר יוצא מן הכלל, ועשית זאת  באלגנטיות רבה."

"הרצי – אנחנו מכירים שנים רבות, אני שמח מאוד לקבל אותך כשותפי. אני סומך מאוד על תבונתך, על ניסיונך המבצעי, על כושר השיפוט שלך ואני מצפה שנמשיך לממש את תר״ש ׳תנופה' יחד. שנמשיך להשתנות, ונמשיך לעשות צבא טוב יותר שמטפל באנשים שלו טוב יותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עוד עורב? הפלנט...
צנף | 11-07-2021 23:32
עוד עורב? הפלנט השתלט על הצבא...
2
הרצי !!! אין...
א | 12-07-2021 20:08
הרצי !!! אין כמו לקפוץ מהמטוס, ולראות את חייליך קופצים אחריך לאויר. היית מפקד ענק ( פברואר 90 , ה 101 )