מאורן חזן ועד ג'קו אייזנברג: הדיירים החדשים באח הגדול - סרוגים

מאורן חזן ועד ג'קו אייזנברג: הדיירים החדשים באח הגדול

הליהוקים לעונה החדשה של תוכנית הריאליטי: "האח הגדול" VIP מסקרנים במיוחד, מאורן חזן ששב לבית האח הגדול ועד שרית פולק, אשתו הטרייה של סטטיק

author-image
מאורן חזן ועד ג'קו אייזנברג: הדיירים החדשים באח הגדול
  (צילום: מיכה לובטון)

אמש (מוצאי שבת) התקיים ערב ההשקה של העונה החדשה של האח הגדול VIP המשודרת ברשת 13, זאת עונת ה-VIP הרביעית במצטבר, והעונה החמש עשרה במצטבר של התוכנית מאז עלייתה.

בניגוד לעונות הקודמות, מרבית דיירי העונה, למעט אורן חזן ודנה רון, נכנסו אל בית "האח הגדול", ללא ידיעתם, כמה ימים לפני אירוע הפתיחה, כחלק ממסגרת "משימה סודית". אז לאחר שהדיירים שהו בבידוד של מספר ימים במלון ונכנסו בימים שונים, ואחרי אינספור ניחושים ברשתות החברתיות מי יהיו הדיירים החדשים, אתמול (מוצאי שבת) כלל הדיירים נחשפו:

אז אורן חזן ממעלה אדומים, שכיהן בעבר כחבר כנסת מטעם הליכוד, נכנס אמש לבית האח הגדול, זאת הפעם השנייה של חזן בבית האח גדול, בשנת 2020 הצטרף חזן לעונה העשירית של לבית כדייר זמני והשתתף בה עד היום ה-11.

גם דנה רון, מנחת טלוויזיה ואושיית בידור הצטרפה לבית, כזכור, דנה התפרסמה בעקבות השתתפותה בעונה השלישית באח הגדול. בשנה שעברה, דנה השתתפה בתוכנית המציאות "הישרדות VIP עונה 3", ופרשה ממנה ביום הראשון.

(צילום: מיכה לובטון)

אז אתם לא טועים, העונה הנוכחית של האח הגדול גדושה בפליטי ריאליטי. עוד דייר שהתפרסם בעקבות השתתפות בתוכנית ריאליטי הוא עומר ברזני, אחיה של נטע ברזני, הצמד המוכר מהריאליטי המרוץ למיליון.

(צילום: מיכה לובטון)

אז עוד פליט ריאליטי הוא הזמר ג'קו איזנברג, שנכנס גם הוא לאח הגדול. אם השם שלו מוכר לכם זה בשל הזכייה של אייזנברג בעונה הרביעית בתוכנית הריאליטי: "כוכב נולד" בשנת 2006.

(צילום: מיכה לובטון)

אבל לא רק פליטי ריאליטי, שמחנו לשמוע שמירי כהן, שמוכרת בזכות האינסטגרם של בתה אלין כהן, בעלת מותג הקוסמטיקה ומשפיענית הרשת. מירי נכנסה אמש לבית המפורסם במדינה ואנחנו בטוחים שהיא תהיה דיירת בולטת בבית שתגיע רחוק.

אלין כהן כתבה לאמה: "עם גיל 50 הגיע ״המשבר״ ועם ״המשבר״ הגיע האומץ לנסות, לחקור ולדעת שאף פעם לא מאחור לקחת סיכונים ולנסות. ועם ההצעה להכנס לבית האח הגדול ואנחנו הבנו כמה זה הזמן שלך לעבור את מסע חייך כ״מירי״ ובעיקר את החלטת שזה הזמן שלך לאתגר את עצמך.

אלין הוסיפה: " כבר מתגעגעת לריח שלך ולחיבוק שלך כל בוקר. זה הזמן שכולם ידעו באיזו אמא זכיתי. את הזכייה של החיים שלי. שבורא עולם ישמור לי עליך ויאיר את דרכך. ותזכרי שיש לך צבא שלם מאחורייך. לכי תראי לעולם מי זאת אמא שלי!"

(צילום: מיכה לובטון)

מאיה בצלאל עסיס, שדרנית רדיו ומגישת טלוויזיה ישראלית נכנסה לבית האח, ליהוק מפתיע ומסקרן. משנת 2013 בצלאל משדרת ברדיו לב המדינה. היא מגישה עם קותי סבג את תוכניות הרדיו "מעירים את המדינה".

(צילום: מיכה לובטון)

גם שרית פולק, אשתו הטרייה של סטטיק שהתחתנו לפני פחות מחודש, נכנסה גם היא לבית האח הגדול, שרית היא מעצבת אירועים במקצועה.

(צילום: מיכה לובטון)

סטטיק כתב לשרית פולק, אשתו: "אישתי, כבר כמה ימים שאני שומר את הסוד הזה. ועד עכשיו לא יכלתי להגיד אפילו לאנשים הכי קרובים שהבית כל כך ריק בלעדייך. אני כל כך שמח שעכשיו כולם יזכו להכיר את האישה הכי מדהימה בעולם.

אני גם שמח שיוצא לך לעשות משהו כזה כיפי וחווייתי אחרי החתונה, הרי שלפי הלוז – ירח דבש לא יקרה השנה. אני מתגעגע מאוד. שומר עלייך מרחוק ועל ההורים מקרוב".

עוד דיירת מסקרנת היא טיטי איינאו, לאחר שהשתתפה בשנת 2015 בתוכנית הריאליטי "הישרדות", ובשנת 2017 ב"גולדסטאר" נכנסה לבית האח הגדול אמש.

(צילום: מיכה לובטון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
משעמםםםם. מטופשים מבזבזי זמן.
לביא | 11-07-2021 14:08
.
2
כמה נמוך: התכנית...
אורנה אוחיון | 11-07-2021 14:53
כמה נמוך: התכנית והמשתתפים
3
ממש חבורת הזבל......
הפח הגדול | 11-07-2021 20:58
ממש חבורת הזבל...