בנט סיכם: מלאי חדש של חיסוני פייזר יגיע באוגוסט - סרוגים

בנט סיכם: מלאי חדש של חיסוני פייזר יגיע באוגוסט

לאחר שמלאי החיסונים הקיים פג תוקף, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע כי סיכם על הקדמת משלוח החיסונים הבא של פייזר ל-1 באוגוסט: "זה מבטיח מלאי רציף - יש חיסונים לכולם"

author-image
בנט סיכם: מלאי חדש של חיסוני פייזר יגיע באוגוסט
  (צילום: סרוגים)

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום (ראשון) כי ב-1 לאוגוסט יגיע לישראל מלאי חדש של חיסוני פייזר. כך סיכם אמש עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא. כמו כן בוחנים מתווה של קיום אירועים המונים בצורה טובה יותר, כדי לצמצם מקרי הדבקה המוניים מבלי לבטל אירועים לחלוטין.

"אנחנו ממשיכים לטפל בנגיף הקורונה בישראל – מדי בוקר אני מקיים הערכת מצב עם שר הבריאות וכל גורמי המקצוע הרלוונטיים. אנחנו עוקבים מקרוב ונשארים עם אצבע על הדופק גם לגבי מה שקורה בישראל וגם מה שקורה בעולם, מתוך מטרה להעניק מקסימום הגנה על בריאות אזרחי ישראל עם מינימום פגיעה בשגרת החיים. רק בחודש האחרון 200 אלף ישראלים יצאו להתחסן, ואנחנו מודים לכולם".

"הבוקר אני שמח לבשר שאחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא ל-1 באוגוסט" אמר בנט בפתח ישיבת הממשלה. "יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל".

עוד באותו נושא

בצל היעדר החיסונים: 261 חולי קורונה אובחנו ביממה

"אני מבקש להדגיש: יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט" הבהיר. "מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד – צאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן, שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה ללא סגרים".

"אני רוצה להודות במיוחד לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, למנכ"ל משרד הבריאות ולצמרת משרד הבריאות שביחד תפרנו את העסקה הזו ואת עסקת החילופים הראשונה בעולם עם דרום קוריאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בשקט בשקט, בלי...
סוף סוף, שקט. בלי טירלול מתמיד. פשוט עובדים. | 11-07-2021 11:34
בשקט בשקט, בלי רעש וצילצולים ובלי הפחדות ופאניקה, הממשלה עובדת למען האזרחים ועושה את מה שצריך. חיסונים, חידוש היחסים החיוניים עם ירדן, יחסים טובים עם ארהב, טיפול תקיף, הוגן ונכון במאחז אבייתר, תוכניות משרדיות לטווח ארוך. לאט לאט משקמים את ההריסות שביבי הותיר אחריו. ולא שומעים מילה של הסתה כלפי האופוזיציה, למרות שהצביעה נגד חוק איחוד משפחות שחיוני למדינה - רק בגלל אינטרסים אישיים.
למה אתה מנסה להחדיר לנו מנטרה
אמיר | 11-07-2021 12:09
אני עוקב אחרי הפוסטים האלה ! זה פשוט קופי פסט [נראה ממומן]... לא יעזור לכם ממשלת ההונאה.. אנחנו לא קונים את מה שאתם מנסים לעשות... אין פה שום בשקט בשקט... יותר בנוכלות ובצביעות... אין לכם שום אהדה בציבור. אנחנו לא שוכחים לא משנה כמה תתנו לנו כאפות ותגידו שהכל בסדר ותסבירו לנו שאתם נתתם את הכאפות בגלל שאתם אנשים טובים .. אף אחד כבר לא יאמין לכם ולא משנה איזה שנוי תודעה אתם מנסים להחדיר זה הכל נולד בחטא... זה פשוט לא יעזור. א. זה לא חידוש יחסים עם ירדן .. זה התרפסות יחסים עם ירדן אחרי שמכרו להם בחינם מים ולאחר שהשתינו עלינו ולקחו לחקלאים ישראלים את פרנסתם ואת שטחם בנהריים אחרי שמסרו נפשם שנים על גבי שנים זה התודה בשמי החקלאים האלה על העבודה המסורה שלהם במשך שנים. ב. ההתרפסות מול ארהב שרק בגלל זה אנחנו חידשנו את היחסים עם ירדן ועוד אחרי שהטיפו לנו על שייח גרח .. ועוד עכשיו התוכנית המטורללת של השמאל בארהב להביא לגלובליזציה ולהנחיל את הדמוקרטיה על כל העולם כולו על חשבון השמרנות (בעניין שלנו הזהות היהודית) ולהפוך את פלסטין לעם פלסטיני עם 2 מדינות ל2 עמים ... והם הולכים על זה בתמיכה מהממשלה הרפורמית הנוכחית. ג. אבייתר אולם פונה אבל תראה שאף אחד לא יחזור לשם .. לפיד התבטא שלא יוקם שום בית כנסת באביתר... אתה תראה ... בנט שיקר לבוחריו ועוד תושבי אביתר קנו גם את השקר הזה. ד . העמקת הקרע בין הדת למדינה ועוד פגיעה בתווך קצר ללא נתינת זמן לשכבות חלשות ועוד נקודתיות רק למגזר אחד. ה. האופוזיציה לא חייבת כלום לקואליציה. הגועליציה צריכה להעביר חוקים לבד אבל הבעיה שהיא התחברה עם האחים המוסלמים מרץ והעבודה מרענה והפכה את השמאל ללגיטימית ה' ירחם. אם היה חשוב לממשלה הרפורמית , ממשלת ההונאה הזאת היא הייתה מצביע בעד חוק ההגירה והסיבה שלא הצביעו בעד חוק ההגירה 12 שנה כי לא היה צורך . היה משילות טוטאלית ולא היה צפי שמישהו יגנוב קולות מימין ויתן אותם מתנה לשמאל הקיצוני.
2
לדעתי הקוסם עשה...
רונן | 11-07-2021 11:38
לדעתי הקוסם עשה (עוד) שטות שזרק את ימינה כשכבר לא היה צריך את גוש הנאמנות (בעקבות מעשה הגבורה שעשה גנץ למנוע בחירות4 ועוד ממשלות מעבר ללא תקציב מדינה). אף אחד לא רצה אז את משרד הבריאות חוץ מנפתלי בנט שפינה לגנץ את משרד הביטחון.. אבל הקוסם בחר לזרוק את ימינה כשכבר לא היה צריך אותם. עשה שטות. לדעתי.
טיפשים !
אמיר | 11-07-2021 12:24
היינו צריכים להיות עכשיו עם בוסט לחיסון שלישי אם היו נותנים לביבי לעבוד אבל בני גנץ דחה את ההצעה מטעמי אגו .. בנט התמהמה ועד אוגוסט זה 20 ימים למשלוח ועוד כמה ימים של התארגנות בקיצור ניהול כושל ! לא הבנתי איך ראית פה עבודה ..? יותר עבודה בעיניים ! טפילים תנסו לעבוד על מישהו אחר.
התחיל להסתבך...
אפרת | 11-07-2021 12:03
התחיל להסתבך עם בנט עוד מאתר וואלה... קוסם טמבל.
, הקוסם...
המלך עירום | 11-07-2021 12:01
, הקוסם בכלל לא קוסם. הנה, בלי אני ואני ואני יש חיסונים מפייזר....ובלי אני ואני ואני יש פגישות עם המלך הירדני, הנשיא האמריקאי, שר החוץ הקטארי...ויש פשרה באבייתר, ויש ניהול הקורונה בלי פאניקה, ויש עבודה רצינית בכל המשרדים הממשלתיים. בשקט, בלי טירלול ובלי הסתה. פשוט, ממשלה שעובדת למען האזרחים ולטובת המדינה. נקודה.
3
כל הכבוד לבנט
עמיחי | 11-07-2021 12:07
כל הכבוד לבנט. בא לעבוד למען הציבור ולא ליחצן כל שיחת טלפון שלו כמו נהנתניהו-אני-ואני-ואני
לאמיר הביביסט...
אביתר | 11-07-2021 13:53
לאמיר הביביסט החמוץ: שיטת המנטרה השיקרית היא היחצנות העלובה של נהנתינהו שלך. בנט עובד מצויין ללא היחצנות של האני-ואני-ואני של ביביהו
תמשיך עם המנטרא
אמיר | 11-07-2021 12:35
למדתם מהפלסטינים מנטרה של שקר שחוזרים עליה הרבה פעמים נהיית אמת.! זה מה שאתם מנסים לעשות כל הזמן! רק להשמיץ
4
כל הזמן הביביסטים...
מאיר | 11-07-2021 12:38
כל הזמן הביביסטים אמרו שביבי הביא חיסון. עכשיו כשבנטמביא פי 7 חיסוניםהוא פתאום נוכל. זו תמצית הביביזם. לאצריך להוסיף כלום
תמשיך גם אתה עם המנטרה
אמיר | 11-07-2021 12:51
עכשיו מייצרים חיסונים בכמויות והאמת שביבי סלל את הדרך עכשיו יותר קל. בזמן שביבי נלחם להביא חיסונים לפיד אמר שאין סיכוי .. אתה יכול לנסות להקטין אבל עובדות הם עובדות ... לא תוכלו לקחים הישגים מדפי ההיסטוריה.. להזכירך היה פה העשור הטוב ביותר למדינת ישראל.