חבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק, שעוכב אמש (שבת) לחקירה בחשד שהסיע ברכבו שוהה בלתי חוקי, סיפר הבוקר (ראשון) את גרסתו לאירוע אותו הוא מכנה "הזוי".

בראיון ל'כאן רשת ב', סיפר גליק: "בשבת היינו בהר גילה, בסביבות 22:15 נסעתי לירושלים. בשער עמד בחור שביקש טרמפ, הכנסנו אותו. אמר שהוא פלסטיני, שאלתי אם יש לו אישורים – ענה כן. כשהגעתי למחסום עצרתי וקראתי לשוטר שיבדוק אותו".
גליק סיפר כי בשלב מסויים "הוציאו אותי בכוח מהרכב, שמו עליי אזיקים והכניסו בכוח לניידת. נכנסתי לחקירה אחרי 1:00 בלילה ושוחררתי בסביבות 2:30".

גליק התלונן על היחס שקיבלו מהמשטרה ואמר: "נהגתי באזרחות למופת, המשטרה משקרת. אמרתי לקצין – 'תביא לי את תעודת הזהות שלי ואשמח להצטרף אליך', זה נקרא התפרעות? הטענות נגדי הזויות".
ממשמר הגבול נמסר: "במהלך פעילות שיגרתית של לוחמי מג"ב המוצבים במעבר יעל שבעוטף ירושלים, עצרו הלוחמים רכב לבדיקה. בתוך הרכב ישבו נהג ונוסע נוסף בתא הנוסעים האחורי".
"הנהג החשוד נעצר ויחד עם השוהה הבלתי חוקי הועברו לחקירה במשמר הגבול בסיומה הנהג החשוד שוחרר בערבות כספית והשוהה הבלתי חוקי הועבר למעצר בכלא עופר".
תגובות
מגיע לו על כך שהוא לורח ערבי טרמפ