לאחר שדווח אתמול כי התגלו שיבושים קשים במערכת הרכבות באיראן בעקבות מתקפת סייבר – התרחשה היום (שבת) מתקפת סייבר נוספת על אירן: סוכנות הידיעות הרשמית של אירן מדווחת כי אתרי משרד התחבורה והמשרד לעניינים עירוניים קרסו בעקבות מתקפת סייבר נוספת.
הפיצוץ נשמע באזור הצפוני של איראן, שכידוע נמצא שם חלק ממערך המחקר הביטחוני של משרד ההגנה האיראני. בשלב זה משייכים את הפיצוץ לדליפת גז. שר התקשורת האיראני קורא לנקוט באמצעי זהירות על רקע חשש מגל תקיפות סייבר נוספות.





תגובות
שהיה שבוע טוב חודש טוב ומבורך לכולם בעזרת השם יתברך שמו לעד
אמן
הסתלבטו על הרב הראשי שלהם מעל לוחות הזמנים של הרכבות בכל התחנות.