(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/פלאש90)
יו"ר הליכוד, חבר הכנסת בנימין נתניהו, הוא ראש הממשלה לשעבר, אבל כרגע הוא נכהן כראש האופוזיציה, אז למה להמשיך לקרוא לו ככה? גיא זהר עושה סדר
עוד באותו נושא
אופס: בנט כינה את נתניהו "ראש הממשלה". צפוחדשות סרוגים






תגובות
רק ביבי התותח יארגן לנו בחירות חמישיות אשכנזי עשר.
לכל אחד מותר לחיות בנדמה לי היה כבר מספיק 15 שנים 12 ברצף די להקיא ממנו והתוספת שיער שלו
ראש הממשלה והמנהיג על לא נתמך ע"י עבאס וערב רב וכופרים ורפורמים מר נתניהו אוהב את עמו ואת ארצנו והפך אותנו למעצמה רק הבוגדים והשמאל מוצאי הדיבה של עצמם על אחר
תפסיקו לחיות באשליה של מעצמה מדינת עולם שלישי אמת ויציב הכל אשליה
תרגיע יא חלאולאו, המנהיג הקאקא הביא אותנו על סף מלחמת אחים,שיתחפף ייהו