למרות שחוסנה: יועצת בכנסת חלתה בקורונה - סרוגים

למרות שחוסנה: יועצת בכנסת חלתה בקורונה

היועצת הפרלמנטרית של ח"כ רם שפע עדכנה כי נדבקה בקורונה - זאת למרות שהייתה מחוסנת בפני הנגיף. בכנסת יערכו חקירה אפידמיולוגית עם משרד הבריאות

author-image
למרות שחוסנה: יועצת בכנסת חלתה בקורונה
  (צילום: אוליביה פיטוסי\פלאש 90)

הקורונה חזרה לכנסת: היועצת הפרלמנטריות של ח״כ רם שפע עדכנה היום (שלישי) את קצין הכנסת יוסף גריף כי בבדיקה שעשתה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. מבדיקת סרוגים עולה כי היועצת נדבקה למרות שהייתה מחוסנת בפני הנגיף. על פי דבריה, היועצת שהתה במשכן הכנסת בפעם האחרונה ביום ראשון ה-4 ביולי.

עוד באותו נושא

הורוביץ: "מבינים שהקורונה לא תיעלם בקרוב"


7

 

בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי על כל מי שהיה במגע קרוב עמה או בקרבתה ועבר חיסון – אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ על ידי משרד הבריאות כי יבצע בדיקת קורונה לאחר 72 שעות. מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמה, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות. כמו כן צוין שכפי שנעשה במקרים הקודמים, גם הפעם תיערך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

בעקבות הודעת קצין הכנסת, שפע אישר את ההודעה בטוויטר ועדכן כי נכנס לבידוד. "אז היועצת הנפלאה שלי התגלתה חיובית לקורונה וכמובן שמרגע שקיבלתי את ההודעה נכנסתי לבידוד עצמי. ‏בינתיים, אני ממשיך יחד עם חבריי לקואליציה לתפעל את ענייני היום מרחוק" אמר. "‏בכל מקרה, אל חשש, אני זוכר היטב איך מצביעים מהיציע העליון במליאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שום פלא
ימני | 06-07-2021 15:00
בנט החזיר את הקורונה לארץ ואף הביא אותה לכנסת
2
מקוה שהיא הדביקה...
קברן ושורף זבל | 06-07-2021 15:58
מקוה שהיא הדביקה את בן הכלבה המנדלבליט,וששנהם יהיו בקרוב אצלי בשקיות שחורות,לא אחסוך מהם כלום,יקבלו בדיוק את המגיע לזבלים הללו,שריפת גופות ללא אפר,או אבק