22 מאז שהושבע לראשות הממשלה, שוחח היום ראש הממשלה נפתלי בנט לראשונה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.
בנט הודה לפוטין על ברכותיו לרגל הקמת הממשלה בישראל, והביע את הערכתו לקשר ההיסטורי בין העם הרוסי והעם היהודי.
עוד באותו נושא
בנט שוחח עם א-סיסי: קידום פתרון לשבויים בעזהחדשות סרוגים


בנט ישיבת ממשלה ראשונה| צילום: בנט בישיבת הממשלה הראשונה (צילום: בנצי רובין, סרוגים)
מלשכת ראש הממשלה נמסר: "המנהיגים דנו במספר נושאים ביטחוניים ומדיניים. בתוך כך, הודה בנט לעמיתו על התפקיד שמדינתו ממלאת בשמירה על היציבות האזורית, וכן על הסיוע בסוגיית השבויים והנעדרים.
כמו כן, השניים שוחחו על מקומה של העלייה הרוסית בישראל ועל החשיבות הרבה שראש הממשלה מייחס לה, כגשר בין שתי המדינות. ראש הממשלה והנשיא סיכמו להיפגש בקרוב."





תגובות