חדשות בעולם

אחרי 22 יום: שיחה ראשונה בין בנט לנשיא פוטין

שלושה שבועות לאחר השבעתו, שוחחו היום בנט ופוטין לראשונה: "המנהיגים דנו במספר נושאים ביטחוניים ומדיניים. בתוך כך, הודה בנט לעמיתו על התפקיד שמדינתו ממלאת בשמירה על היציבות האזורית"

בנט משוחח עם ביידן
בנט משוחח עם ביידן | צילום: אריאל זנדברג

22 מאז שהושבע לראשות הממשלה, שוחח היום ראש הממשלה נפתלי בנט לראשונה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

בנט הודה לפוטין על ברכותיו לרגל הקמת הממשלה בישראל, והביע את הערכתו לקשר ההיסטורי בין העם הרוסי והעם היהודי.

בנט ישיבת ממשלה ראשונה
בנט ישיבת ממשלה ראשונה| צילום: בנט בישיבת הממשלה הראשונה (צילום: בנצי רובין, סרוגים)

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "המנהיגים דנו במספר נושאים ביטחוניים ומדיניים. בתוך כך, הודה בנט לעמיתו על התפקיד שמדינתו ממלאת בשמירה על היציבות האזורית, וכן על הסיוע בסוגיית השבויים והנעדרים.

כמו כן, השניים שוחחו על מקומה של העלייה הרוסית בישראל ועל החשיבות הרבה שראש הממשלה מייחס לה, כגשר בין שתי המדינות. ראש הממשלה והנשיא סיכמו להיפגש בקרוב."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות