מותו של מח"ט הנח"ל: צה"ל יקים ועדת חקירה - סרוגים

מותו של מח"ט הנח"ל: צה"ל יקים ועדת חקירה

בראש הועדה יעמוד קצין רפואה בכיר המומחה בתחום הרלוונטי והיא תחקור את ההיבטים הרפואיים הנוגעים לנסיבות מותו של הקצין. הוועדה תבחן נושאים רפואיים רחבים באשר לאירוע זה ובתוכם השימוש במכשירי החייאה ובטיפול הרפואי המונע.

author-image
מותו של מח"ט הנח"ל: צה"ל יקים ועדת חקירה
  צילום: דובר צה"ל

צה"ל יקים ועדת חקירה רפואית לאירוע מותו של קצין צה"ל, אל"מ שרון אסמן ז״ל שהתמוטט במהלך פעילות ספורטיבית בבסיס.

דובר צה"ל מסר כי בראש הועדה יעמוד קצין רפואה בכיר המומחה בתחום הרלוונטי והיא תחקור את ההיבטים הרפואיים הנוגעים לנסיבות מותו של הקצין. הוועדה תבחן נושאים רפואיים רחבים באשר לאירוע זה ובתוכם השימוש במכשירי החייאה ובטיפול הרפואי המונע.

עוד באותו נושא

שרון אסמן: "אין דבר שיודע לעצור אותנו" • צפו בתיעוד

אחרי שבוע טרגי בצה"ל, מחר ייערכו הלוויותיהם של אלוף-משנה שרון אסמן ז"ל, מח"ט הנח"ל וסגן משנה שי-לי ווסטלנד ז"ל, צוערת בבה"ד 1.

שרון אסמן נפטר ביום חמישי האחרון מאירוע לבבי, במהלך מד"ס בבסיס בדרום הארץ. אסמן היה בן 43 במותו, שהגיע שלושה ימים לאחר שנכנס לתפקיד מפקד חטיבת הנח"ל.

לפי הודעת דובר צה"ל, הלווייתו של מפקד חטיבת הנח"ל, אל"מ שרון אסמן, תתקיים ביום ראשון בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. עוד נמסר כי יעמוד אוטובוס לרשות המלווים בכניסה לכפר סבא בשעה 15:00. בני המשפחה ישבו שבעה בביתו בתל אביב.

עוד באותו נושא

בנט על אסמן: "הקדיש את חייו לשמירה על ישראל"

"ילדה יפהפיה, חכמה, חדה"

הלווייתה של שי-לי ווסטלנד תיערך ביום ראשון בשעה 18:00 בבית העלמין בקיבוץ ניר עוז. ווסטלנד התמוטטה ביום שלישי האחרון, כתוצאה מאירוע רפואי, במהלך הקורס בבה"ד 1. ביום חמישי נקבע מותה.

לאחר קביעת מותה עלתה הצוערת ז״ל לדרגת סגן-משנה.

ווסטלנד (צילום: באדיבות המשפחה)

אחרי פרסום מותה, מסר דובר צה"ל כי בדומה למקרי עבר, היבטיו הרפואיים של המקרה יבדקו לעומק על ידי צוות מומחים של חיל הרפואה. מטעמי צנעת הפרט וחיסיון רפואי לא ניתן לפרט על פרטי הנסיבות הרפואיות.

מקיבוץ ניר עם נמסר: "שי-לי היתה חיילת מוערכת, וכנערה היתה מצטיינת ארצית ברכיבת סוסים תחרותית, ותלמידה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע. קיבוץ ניר עוז המום וכואב את לכתה בטרם עת, ועוטף את המשפחה בשעותיה הקשות".

רננה גומא יעקב, דוברת הקיבוץ, אומרת: "ילדה יפהפיה, חכמה, חדה, רגישה ומוכשרת. פרח. אסון. פשוט בלתי נתפס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
כל שנה 30 חיילים מתאבדים-תיתעוררו
רק שירות לאומי חברתי | 04-07-2021 10:21
מוזר הרי ככל שהטכנולוגיה מתפתחת צריכים פחות אנשים-אז לכאורה הצבא צריך פחות אנשים -אבל לא איכפת לצבא-חייל יתאבד חייל ירצה ללכת לכלא- אין יחס אמיתי לאנשים אלא בתור קליפת לימון שצריך לסחוט. ואחרי 3 שנים משליכים את הלימון לצידי הדרך. רק תורה או תרומה חברתית. לא צבא!! ראו הוזהרתם!!!
אתה גם...
ליאורה | 04-07-2021 14:18
אתה גם מתייחס לשרות נשים בצבא? בת לא יכולה לתרום יותר אם תינשא ותלד כבר בגיל 18 כך לא מחזקים את עם ישראל?