"האויבים בחוץ מטרידים אותי פחות מהקרע בחברה" - סרוגים

"האויבים בחוץ מטרידים אותי פחות מהקרע בחברה"

במהלך טקס מינוי שני ניצבים חדשים למשטרה, השר לביטחון פנים אמר כי אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת ביותר למשטרת ישראל ולמדינת ישראל והתייחס לאתגרים של המשטרה

author-image
"האויבים בחוץ מטרידים אותי פחות מהקרע בחברה"
  קרדיט צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון פנים עמר בר-לב התייחס לאתגרים של משטרת ישראל ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת למשטרת ישראל ולמדינת ישראל. חווינו משבר בחודשים האחרונים בתוככי מדינת ישראל ותוך כדי מבצע שומר החומות. האויבים מבחוץ מטרידים אותי פחות מהקרע בחברה הישראלית".

את הדברים אמר בר-לב במהלך טקס הענקת דרגות ניצב לשני קציני משטרה בכירים, ניצב דני קריבו (56) שימונה לראש אגף התכנון של המשטרה וניצב אליהו כזרי (53) שישמש כמזכיר הביטחוני של השר.

השר לביטחון פנים, יחד עם המפכ"ל, בעת הענקת הדרגות (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר במקום כי, ״טקס הענקת דרגות זהו אירוע מרגש ומשמח, בטח שמדובר בדרגות ניצב ובחלק מסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל שמוביל את הארגון קדימה למען האזרח והמדינה".

שבתאי התייחס אל השניים וציין כי תנ"צ דני קריבו כבר הספיק במספר חודשים קצר לחולל מהפכות בתחומו והוא זה שמתוקף תפקידו יהיה אמון על יישום תכנית העבודה של משטרת ישראל. ואילו תנ"צ אלי כזרי המשמש כמזכיר הביטחוני עושה את עבודתו נאמנה בחיבור והקשר בין המשרד למשטרה.

המפכ"ל קובי שבתאי (צילום: דוברות המשטרה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מה שצריך להטריד...
דב | 30-06-2021 21:36
מה שצריך להטריד אותך היא הנטייה שלך להפקיר שוטרים ולתקוע להם סכין בגב.
, מה...
אזרח מודאג | 30-06-2021 22:18
, מה שצריך להטריד אותך היא הנטיה של ראש הממשלה לשעבר לתקוף את מערכות החוק והמשפט בטענות הזויות של תפירת תיקים, הנטיה שלו להחליש את המערכות הציבוריות, והאדמה החרוכה שהותיר אחריו. ייקח שנים לרפא את הנזקים הללו שאת מקצתם חווינו לאחרונה בערים המעורבות ובנגב. בנוסף, השסע בעם הוא איום ונורא - וגם כאן לראש הממשלה לשעבר תרומה מכרעת. זה מה שצריך להטריד אותך. התבטאות של שר חדש, שיש לחקור אירוע ירי של שוטרים - ממש לא עניין עקרוני שצריך לעשות ממנו כותרות.
2
מי הם יוזמי הקרע
צחי | 30-06-2021 23:23
אתה וחבריך
3
כך בניתם בבלפור...
מיקי סעיד | 30-06-2021 23:28
כך בניתם בבלפור והיום אתם לא יכולים להשתלט צאו מהממשלה ביבי יעשה סדר
4
דני קריבו הוא מינוי תמוה ולא תקין
קצין בדימוס שמכיר | 07-01-2023 9:16
איך יתכן שאזרח שהיה בסהכ אחראי על מיני אגף של 20 עובדים , מתמנה להיות ראש אגף במשטרה בדרגת ניצב , כאשר דני קריבו מעולם לא היה קצין לא במשטרה ולא בארגונים דומים. אני מכיר מקרוב את קריבו , עבדתי מולו מספר שנים. הוא מנהל קטן עם יכולת בינונית , בטח לא מתאים לנהל אגף חשוב במשטרה. המינוי שלו בהחלט מעורר שאלה קשה: האם יש סיבה נסתרת למינוי כל כך תמוה זה בזמן שיש לפחות 4-5 ניציבים ותנצים במשטרה שהרבה יותר ראויים והרבה יותר מנוסים ומתאימים לתפקיד. מינוי תמוה ביותר.