לפיד תוקף: "טענה שיקרית וחסרת אחריות" - סרוגים

לפיד תוקף: "טענה שיקרית וחסרת אחריות"

שר החוץ הנכנס, יאיר לפיד, פתח את ישיבת סיעתו בהתייחסות לנושאים שעל סדר היום: ועדת חקירה לאסון מירון, הפייק ניוז המופץ, חברי האופוזיציה החדשים ודעתו על הפשרה ביישוב אביתר

לפיד תוקף: "טענה שיקרית וחסרת אחריות"
  (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

"אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול נגד הגרעין האיראני בכל מקום ובכל זמן. רק אתמול הסברתי את זה למזכיר המדינה האמריקאי בזמן פגישתנו ברומא", כך פתח היום (ב') שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, את ישיבת סיעתו. "בזמן שהם מסתובבים מרעילים את האווירה וגורמים נזק, קבינט הקורונה, בהובלת ראש הממשלה נפתלי בנט, מטפל בהתפרצות הווריאנט החדש ובחיסון בני הנוער".

עוד באותו נושא

סילמן מסבירה: זאת הסיבה שהם קוראים לי ילדה קטנה


77

לפיד התייחס גם לרעשים המגיעים מכיוון האופוזיציה: "אני קורא למפלגות האופוזיציה להתעשת. תהיו אופוזיציה לנו, לממשלה, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. האופוזיציה החדשה הופכת להיות אופוזיציה למדינת ישראל. השבוע היא הפיצה שמועות זדוניות, כאילו מבטלים את ההכרה האמריקאית ברמת הגולן. זה שקר".

(צילום: עמית שאבי)

והוסיף: "היא טענה – טענה שיקרית וחסרת אחריות – שאני ויתרתי על חופש הפעולה של ישראל לפעול נגד תוכנית הגרעין של איראן. זה שקר מסוכן".

לפיד המשיך לתקוף את האופוזיציה בנוגע לחוק איחוד משפחות: "עכשיו האופוזיציה מאיימת להצביע נגד חוק איחוד משפחות, שנועד להבטיח את הרוב היהודי בארץ ישראל. כשאנחנו היינו באופוזיציה, החוק הזה עלה. תמכנו בו כי זה מה שנכון לציונות ולמדינת ישראל. כמו שתמכנו בתקציבי הקורונה, כמו שתמכנו בישראל בעולם ושיתפנו פעולה במאבק נגד תוכנית הגרעין האיראנית".

עוד באותו נושא

לפיד ברומא: "לישראל יש השגות על הסכם הגרעין"


11

 

ועדת חקירה לאסון מירון

עוד הוסיף דברי שבח לחברי הממשלה החדשה על עבודתם: "ההתנהלות הזו לא באמת גורמת נזק לקואליציה. אם כבר, זה מחזק אותנו ומאחד אותנו. זה מזכיר לנו למה היה חשוב כל כך להקים את הממשלה החדשה. משרד החינוך ומשרד הבריאות סגרו מתווה לבחינות הבגרות. שר האוצר ליברמן מטפל באחריות במתווה החל"ת, השרים מאיר כהן ומירב כהן נפגשו איתו כדי לוודא שהקשישים והחלשים לא נפגעים".

"ועדת החקירה לאסון הר מירון החלה לעבוד", אמר בסיפוק. "משלחת של פיקוד העורף עם סיוע של משרד החוץ ומשרד הביטחון נסעה לסייע לנפגעי האסון במיאמי. שר התפוצות נחמן שי נמצא שם כדי לתמוך בקהילה היהודית. אחרי הפגישות שלי עם מזכיר המדינה ושר החוץ של בחריין ברומא, משרד החוץ יפתח מחר, באירוע היסטורי, את השגרירות והקונסוליה הכללית שלנו באיחוד האמירויות. באנו לעבוד. אנחנו עובדים".

לשאלת סרוגים על הפשרה באביתר, השיב לפיד: "סומך על שר הביטחון ומשרד הביטחון על ההצעה שהוצעה לתושבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
מי מאמין לבן...
קברן | 28-06-2021 16:03
מי מאמין לבן של כלב שקרן,לבן כלבה שקרנית, מי מאמין למי שנותן יד למוסלמים ארורים כספים שלא עבדו עלהם,ואלה כספי האזרחים בלבד, מאחל לך שבקרוב תנוח ליד האבא הארור שלך, עים כל החזירונים שלך,וליהי הלסבית הארורה,וגם שולמית החזירה שהמליטה זבל כמוך,עד סוף היום אתם תהיו ליד האבא הארור שלך במהרה בימנו אמן עוד היום לדראון עולם,
רק שלא...
בלה | 28-06-2021 17:05
רק שלא תעשה לא קבר יה קברן הים קבר עולה הרבה כסף זה סיפור אמיתי לפני הרבה שנים הלכתי בחג עצמאות לפרק הירקון אני אישה דתייה אבל לא חרידי על המזל נחס פיטום איזה 20גברים חרידיים התקרבו עלי שלא נדע טומי לפיד ז''ל אני לא מקללת מתים סליחה ממך הוא כמו שור זועם ניכנס והתחיל לקלל שלא נדע הם צחקו אני כמו רובוט מסתכלת ולא מאמינה בחיי הם לא עשו לו כולם איזה לכלוך יצא מפה שלו מה לומדים תפוח לא נפל רחוק מהעץ שיהיה לך כל הטוב שבעולם
2
האיש שקרן בלתי...
אני | 28-06-2021 17:13
האיש שקרן בלתי נלאה לא מאמין למילה ממנו כמו שאמר שבינואר יגיעו 5 חיסונים...
3
לפיד משקר לציבור מכניס...
שמיל אזרח | 28-06-2021 22:50
לפיד משקר לציבור מכניס חברי כנסת במקום שרים וסגני שרים ועכשיו מכפיל אותם אז קנה את הכיסא בכסף של הציבור יושב בשקט הפסיק לדבר ומחלק מתנות
4
לפיד השקרן המדופלם...
נמרוד | 02-07-2021 10:21
לפיד השקרן המדופלם מעז לפתוח את פיו הבואש, סביר להניח שאמא שלו מתביישת בו.
5
חחח אתה עשית והפצת...
מה זה משנה | 02-07-2021 16:06
חחח אתה עשית והפצת שקרים מפה עד להודעה חדשה ,ואתה מצפה מאחרים לא לעשות כמוך. מה לעשות שבוחריך בולעים את השקרים שלך,שקרח היית ושקרן תישאר. תפתח וועדת חקירה מכאן עד להודאה חדשה ,רק אל תבכה שאם חבריך לכחול לבן לשעבר יפלו בנושא ,גם גנץ,אשכנזי,ויעלן. אתה עוד תאכל המון קש בגלל השקרים שלך.
6
כל הכבוד לממשלה...
אני | 02-07-2021 16:26
כל הכבוד לממשלה החדשה באה לעבוד ועובדת , את השקרים משאירה לנהתניהו וחבר מרעיו , מה שמוכיח כמה הם לא עשו כלום אבל כלום בשביל האזרחים . רק להסית ולהתסיס לעשות הפרד ומשול ולגרום לקרע בעם ידעו לעשות לכן פלגמט קטן , נתניהו ג'וניור שמסתתר פה בכל מיני צורות כולל שלוחותיו , יעשה טוב וישתוק , סייג לחוכמה שטיקה ,לא שיש לל הרבה מזה .
יאללה כל הציבור...
עדי | 03-07-2021 1:13
יאללה כל הציבור קלט שהמושכות עבר לטירונים שהעסק גדול עליהם.
שקרן היית שקרן...
אילנה שניאור | 03-07-2021 0:29
שקרן היית שקרן נשארת ! אתם תמכתם בחוק המשפחות ? שקר וכזב , אתם אפילו לא הגעתם להצבעה ! פינוקיו גמד חסר השכלה , עלאק שר החוץ רראש ממשלה חליפי פקיד בנק לא היית מתקבל ! זה שהגעת לתקשורת ולעתונות בזכות הפרוטקציה שהפעיל אביך , בתוקף תפקידו מנכל רשות השידור עוד בתקופה שהיה רק ערוץ 1 וקול ישראל !
7
המגה שקרן הזה...
נגה שיפר | 02-07-2021 18:53
המגה שקרן הזה מאשים אחרים בשקרים. גם עכשיו הוא משקר כאשר הוא אומר,שהשארנו את האופציה להגן על עצמינו מפני איראן. הוא חתם שההגנה על עצמינו תהיה מותנית בהסכמת ארהב.
8
האופוזיציה היא...
יואב | 03-07-2021 1:11
האופוזיציה היא לך מר לפיד מאחר ואתה טירון פוליטי שלקח על עצמו תפקיד כבד שלא למידותיך.זו הסיבה שהאופוזיציה מרעישה, להזכירך גורל המדינה בידיים של קשקשן שמקשקש הצהרות ועושה הרבה טעויות.
9
מי שהרעיל את...
אורה ב | 04-07-2021 19:19
מי שהרעיל את אווירה במדינה במשך כשנתיים ...זה אתה לפיד...בוקסינג'ו..המתאגרף קשקשן ביצים !!!!
10
תגובה
רוני | 05-07-2021 13:52
כל מילה שלו זה שקר והכל זה ומשחק ושנאה לכל מה שלא הוא איש מאוד שנוא גם במפלגתו