למרות העלייה בתחלואה: ירידה בחולים במצב קשה - סרוגים

למרות העלייה בתחלואה: ירידה בחולים במצב קשה

לאחר שחזרנו לעטות מסיכות, נראה כי גל נוסף של התפרצות נגיף קורונה עדיין מאיים עלינו. לאחר ההחלטות שהתקבלו בקבינט והתפטרותו של הפרופסור חזי לוי, משרד הבריאות מפרסם את הנתונים

author-image
למרות העלייה בתחלואה: ירידה בחולים במצב קשה
  צילום: אלכס קולומויסקי\ פלאש90

העלייה בתחלואה ממשיכה לטפס: אמש (א'), כונס קבינט הקורונה לראשונה במשמרתו של ראש הממשלה הנכנס – נפתלי בנט, והתקבלו החלטות.

 

עוד באותו נושא

בנט לבני הנוער: "צאו להתחסן, נותרו 11 יום"


24

הקבינט קבע כי היעד בשלב זה הוא הגנה מקסימלית על אזרחי ישראל מפני התפשטות זן הדלתא, לצד פגיעה מינימאלית בחיי השגרה. בנוסף, קבע הקבינט כי במקביל להתמודדות עם זן הדלתא, יש להיערך לאיומים עתידיים ע״י בניית תשתיות לאיתור ולטיפול בווריאנטים או נגיפים אחרים.

השרים בוועדה (צילום: אלכס קולומויסקי\ פלאש90)

עוד הוחלט כי ממונה הקורונה, פרופ׳ נחמן אש, וממונה המעברים הבינלאומיים, אלוף (במיל׳) רוני נומה, יגבשו המלצה למודל האכיפה בנושא הבידודים, בדגש על חוזרים מחו״ל, לאחר שיקיימו דיון עם כלל הגורמים הרלוונטיים.  בנוסף, יימשך מיקוד המאמץ בקמפיין ההסברה לעידוד התחסנות, בדגש על בני נוער.

בדיון השתתפו שרי הביטחון, המשפטים, הבריאות, התחבורה, הפנים, ביטחון פנים, הכלכלה, החינוך, הבינוי והשיכון, שירותי דת, מנכ"ל משרד הבריאות, היועץ המשפטי לממשלה ועוד.

עוד באותו נושא

התלמידים יוכלו להיות בעת בחינות הבגרות ללא מסיכות

אתמול אובחנו 145 מאומתים חדשים מ- 40,123 תוצאות בדיקות שהתקבלו, המהווים 0.4% בדיקות חיוביות. כרגע יש 1,254 חולים פעילים. לעומת זאת, היום, נכון לשעה זו ירד מספר החולים שמצבם מוגדר קשה מ- 26 בשבוע שעבר ל- 22. ישנם 16 חולים מונשמים.

סך הכל 6,429 נפטרים במצטבר מאז פרוץ המגפה. 5,551,746 מתחסנים מנה ראשונה ו- 5,159,526 מתחסנים מנה שנייה.

כרגע, בישראל שני יישובים אדומים – בנימינה, עם 147 חולים, וכוכב יאיר עם 67 חולים פעילים. פרט לבנימינה, בעוד שלושה יישובים יותר מ-100 חולים פעילים – כפר סבא עם 113, תל אביב עם 113, ומודיעין-מכבים-רעות עם 101.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו